Hangt er vanaf.... zoals ik al eerder eens poste
Als je een insluiper in huis staande houd moet je 2 keer het alarm nummer bellen en ze na een uur zelf gaan halen want de heren zaten koffie te drinken
Daarna dus wel een boete uitdelen omdat ik en een husgenooit ons nieuwe verzekeringsplaatje nog niet hadden gemonteerd.
Als er een groep TVA's drugs staat te dealen op nog geen 200m van een school en ij rijd een fuik in (gordelcontrolle) en je waarschuwt de heren hierover dan hebben ze het daar te druk voor.
(Niet dat ik tegen die gordelcontrole ben hoor...al tref je zonder gordel vooral jezelf)
Dit telegraafstukje klinkt nl ook erg bekend:
quote:
Ja, aangifte doen van mishandeling bijvoorbeeld is een goed idee. Moet je vooral doen in Amsterdam. Daar mogen die ***Marrokanen je een paar meppen geven, en je achterna rennen met een man of 5 omdat je door "hun" straat loopt.
En dan word je gevraagd door zo'n agent of je het niet een beetje zelf had uigelokt. U had toch ook een andere route kunnen nemen? Domkop. Of nog beter, terug in Leeuwarden. Motor van mijn buurman wordt gejat. In de nacht gewoon op een aanhanger gezet door een paar medelanders. Gelukkig heb ik een camera voor het raam hangen en had dus prachtige foto's, inclusief gezichtjes en nummerplaten. Maar daar kan de politie Fryslan niets mee. Oneigenlijk verkregen bewijs. Of dat leuke voorvalletje in Weert, waar de politie het liever opneemt voor de Marrokaanse medemens dan voor de militairen die door die Marrokanen werden lastig gevallen en uitgescholden. Lekker handig als je Marrokaanse neef bij de politie werkt! Jaaaah, aangifte moet je doen!! Het heeft zin! Als politieagenten niet durven op te treden omdat ze bang zijn voor een reactie van een bepaalde "gemeenschap" moeten ze wegwezen. En aangiften seponeren om zo het misdaadoploscijfer op te krikken, is natuurlijk wel erg makkelijk. Deze regering kan niet van haar electoraat verwachten dat ze dit nog lang blijven pikken. Vandaag of morgen is de maat vol
Toen ik jaren geleden aangifte deed van een poging tot beroving, van een oude van dage, en mishandeling van mijzelf, toen ik tussenbeide stapte, was de politie al niet dolenthousiast. Toen ik
zelf drie weken later uitvond waar deze antilliaan woonde en na veel gezeur de politie dan toch maar langs ging werd ik na een kwartier teruggebeld dat ik mijn aanklacht beter kon intrekken.
Ik zou namelijk racistische leuzen geroepen hebben: "bruine hond"
Nou wil ik iemand destijds best K...ehond genoemd hebben maar deze combinatie licht niet in mijn taalgebruik (ik weet wel betere)
Einde verhaal was echter dat het zijn woord tegen het mijne was en dat de heren in blauw mij ten sterkste adviseerden mijn aanklacht in te trekken.
Later uitgevonden dat de mevrouw die beroofd werd met hetzelfde smoesje haar aanklacht in heeft moeten trekken.
Ht politiebeleid heeft niets met veiligheid van de burger te maken, en hoewel het mooi klinkt is verkeersveiligheid ook een lachertje.... bonnequotajagende belastinginners zijn het
Respect voor de fiscus ????
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.