Durf hem niet eens meer te postenquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:26 schreef Kyara het volgende:
Ja, Anitra, jouw verzameling mag er ook wezen!
Ja ik heb behoorlijk wat geporbeerd:quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:27 schreef Kyara het volgende:
Anitra, heb je trouwens nog veel badproducten uitgeprobeerd in Hongarije? Welke en wat vond je er van?
Hier andersom, eerst T'eo, dan een klein laagje Candy Fluff.quote:Op donderdag 28 juli 2005 07:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn huidje is ook wel blij met de Aquamarina gisteravond en de Fresh Farmacy vanochtend
Heb trouwens een deotrucje: ik poeder wat Silky Underwear onder m'n oksels en doe daar de deo overheen. Ruik je de deo én de Silky. Oh en het trekt sneller in!
Ik gebruik ook Herbalism en Enzymion en voor mij werkt het perfect hoorquote:Op woensdag 27 juli 2005 22:48 schreef Skaai het volgende:
Mijn lijst!
- Imperialis
- American Cream
Meer weet ik nog niet.![]()
Mijn zus heeft btw slechte ervaringen met Herbalism en Enzymion. Ze heeft blijkbaar een erg gevoelige huid want ze kreeg van beiden pukkeltjes en uitslag.
Ik maak mijn deo blok nu vochtig van te voren en dep nu. Dat scheelt rode gevoelige oksels maar wel een lekker geurtje.quote:Op donderdag 28 juli 2005 07:56 schreef imago het volgende:
Ik vind die deo's maar eng! Ik kan me niet herinneren dat ik ooit oksels had die níét geïrriteerd waren, en als je alle verhalen erover hoort van mensen waarbij de deo's voor vuurrode uitslag zorgt, dan durf ik er niet eens aan te beginnen. En ik hou trouwens ook gewoon van spuitdeo omdat dat fris voelt, van die rollers moet ik bijvoorbeeld ook niet. Maar als Lush spuitdeo's gaat maken zou ik dat best proberen
Enzymion werkt voor mij ook heel goedquote:Op donderdag 28 juli 2005 10:10 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik gebruik ook Herbalism en Enzymion en voor mij werkt het perfect hoor![]()
Ik ga maandag al een grote fles halenquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:18 schreef ymme het volgende:
[..]
Moet je nieuwe kopen/bestellen. Denk dat dat het beste is hoor![]()
Kijk zo hoort datquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:21 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ga maandag al een grote fles halen![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:17 schreef Kyara het volgende:
Er werd zojuist een pakje uit Engeland bezorgd. Ik helemaal blij. Zit er een stom autootje in![]()
De nieuwe Hybrid staat hoog op mijn lijstje!quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
ze moeten echt eens die geur uit de lush winkel vangen en daar producten van maken..
ohja, er komen nieuwe shampoo bars aan.
1tje die ruikt naar flying fox [! ], maar wel een andere naam krijgt [vergeten] een 2 in 1 bar.
en nog een 2 in 1 bar van hybrid, die naar drop gaat ruiken!
quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:20 schreef Sanne het volgende:
Op E-bay staat een christmas soap stack.
Met Snowcake, Angels Delight én Spice Mountain.
Zal ik?
[afbeelding]
inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2005 20:23 schreef Sanne het volgende:
Die Flying Fox Shampoo die jij bedoelt is Godiva.
Mooie naam, maar ik vind FF niet bijzonder.
Stom autootje? STOM AUTOOTJE??? Dat stomme autootje is nog altijd een Ferrari 512S Codalunga!quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:17 schreef Kyara het volgende:
Er werd zojuist een pakje uit Engeland bezorgd. Ik helemaal blij. Zit er een stom autootje in![]()
Oef, die moeten ze deze kerst weer uitbrengenquote:Op donderdag 28 juli 2005 20:20 schreef Sanne het volgende:
Op E-bay staat een christmas soap stack.
Met Snowcake, Angels Delight én Spice Mountain.
Zal ik?
[afbeelding]
Ik weet ook wel iemand!quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:21 schreef imago het volgende:
[..]
Ja ik weet ook wel iemand, die ene die ik vorige week had meegesleept naar Amsterdam, maar die heeft een stomme vergadering en wil zich niet eens ziek melden of zeggen dat ze d'r been gebroken heeft ofzo!![]()
je hebt mail terug!quote:Op donderdag 28 juli 2005 18:03 schreef bibi het volgende:
Kyra ik heb je een mailtje gestuurd naar het adres wat in je profiel staat.
donequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |