quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:47 schreef Kyara het volgende:
Mijn oksel bleef een keer in de ladyshave hangen. Was geen fijne ervaring dus exit ladyshave.
Geen mail gehad. Schreef hij ook wanneer hij het op de post had gedaan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:46 schreef Funnie het volgende:
Kyara, heb je mail gehad? Van die meneer van Ebay?
Ik wel namelijk. Het is onderweg. Hij had server problemen gehad ofzoiets dergelijks.
Geen flauw idee, ineens zat ie vast. Is ook alweer een jaar of 10 geleden hoor. Toen waren die dingen misschien een stuk minder veilig. Maar toch.... ik begin er iig niet meer aan...quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:51 schreef PeRi het volgende:
Kyara, hoe deed je dat. Je oksel laten hangen in het apparaat? Stond je te dansen ondertussen ofzo![]()
Ik heb het inmiddels wel verwerkt geloof ikquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:53 schreef PeRi het volgende:
Het lijkt me iig erg pijnlijk. Toen ik het las, voelde ik het al![]()
![]()
Oh ik bedoel een Lush versie van de Gillette Venus ofzo.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:53 schreef Kyara het volgende:
Hoe bevalt de Ambrosia trouwens PeRi? En wat bedoel je als je zegt dat er ook een Lush versie moet komen?
Even afwachten dus. Ik ga een week later op vakantie. Als ik voor die tijd nog niks heb ontvangen dan zal ik iig mijn buren inlichten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 21:00 schreef Funnie het volgende:
Im very sorry 4 the delay, i have had problems with my server and not been
able to do anything, your products have beeen posted and will be with u
shortly.
Sorry about the delay and i hope you enjoy your products.
Staat er niet bijMaar hij weet dat ik zaterdag op vakantie ga. Dus ik hoop toch wel VOOR zaterdag
snowcake snik ik wil mijn snow cake. Ik ga nu met laatste stukkie lushen
Enge scheer verhalen. Mesje en scheergel. Daar blijf ik toch maar bij...
quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:54 schreef Marloes het volgende:
Ik zoek een creme trouwens, kan iemand me misschien helpen?
Ik wil een lichte creme die makkelijk uit te smeren is en goed intrekt. Ik heb een vrij normale huid, heel soms wat puistjes en soms wat droog. Maar over het algemeen gewoon normaal, en ik wil een creme omdat ik het fijn vind en niet perse omdat m'n huid het nodig heeft zeg maar
Hm jammer, ik heb ook het idee dat alle cremes vrij vettig zijnquote:Op woensdag 27 juli 2005 21:15 schreef Kyara het volgende:
Ik heb geen flauw idee Marloes. De creme die ik gebruik/ geprobeerd heb waren allemaal vrij vette cremes en voor een gevoelige huid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |