Neuhquote:
Okee, leek even zo.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:15 schreef livEliveD het volgende:
Geen idee. Ik let er eigenlijk nooit zo op. Lijstjes zijn wel grappig hoor maar verder zal het me eigenlijk niet echt boeien of ik boven of onder die 400 sta![]()
Ja die "Hej ik sta op plaats Y" posts gaan op een gegeven moment vervelen maar variatie is beperktquote:
Weer zo'n topposter, waar hangen jullie uitquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:17 schreef brainster het volgende:
52. brainster 89
Niet slecht voor mijn doen.
PUBquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Weer zo'n topposter, waar hangen jullie uit
Inderdaad, zeker als je al weken op dezelfde plaats staat.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:22 schreef livEliveD het volgende:
Ja die "Hej ik sta op plaats Y" posts gaan op een gegeven moment vervelen maar variatie is beperkt![]()
Klik op de naam en dan 't linkje achter de Username die in 't profiel staat waar je dan uitkomt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Duh!quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klik op de naam en dan 't linkje achter de Username die in 't profiel staat waar je dan uitkomt.
Heyquote:
GC en WFLquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben een 42 poster, je weet wel.... van dit soort mensenquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
Duh!
Is het niet mogelijk een lijst te maken van normale posters.
Eigenlijk zouden ze mijn posts daar erbij op moeten tellen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:36 schreef hollander76 het volgende:
Ga jij dan ff sgoppen, om daar de boel levendig te krijgen, tis doods daar![]()
Is het een idee/optie om een keer het gemiddeld aantal posts per dag vanaf het begin erbij te zetten?quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:32 schreef Arcee het volgende:
Inderdaad, zeker als je al weken op dezelfde plaats staat.![]()
Dat zal vandaag echt een wereld van verschil maken, er zijn nog geen 10 posts geweest nadat ik ben weggegaan vanmiddagquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:39 schreef APK het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze mijn posts daar erbij op moeten tellen.![]()
Slowchat. Waar dan ook. Serieus posten en grote aantallen lijkt me niet te doen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:37 schreef qu63 het volgende:
GC en WFL
livEliveDquote:Op maandag 1 augustus 2005 00:41 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Is het een idee/optie om een keer het gemiddeld aantal posts per dag vanaf het begin erbij te zetten?![]()
Ben daar wel benieuwd naar.
Met dat soort spelletjes kan je je postaantal per dag lekker opkrikken zeg.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:42 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Slowchat. Waar dan ook. Serieus posten en grote aantallen lijkt me niet te doen.
Oh wacht er was ergens zo'n woordenspelletje...![]()
Open een revolutionair topic.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:41 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dat zal vandaag echt een wereld van verschil maken, er zijn nog geen 10 posts geweest nadat ik ben weggegaan vanmiddag![]()
Een doe-hier-tv-series-naquote:
Grrrrr *mep*quote:
Ik ben al tijden voor 2 soorten topics. 1 waarin je posts meetellen en 1 waar dat niet gebeurd of apart wordt genoteerd. Scheelt een hoop bagger volgens mij.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:44 schreef Jaguarized het volgende:
Met dat soort spelletjes kan je je postaantal per dag lekker opkrikken zeg.
Tuuk, ga je gang.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:35 schreef APK het volgende:
[..]
Duh!
Is het niet mogelijk een lijst te maken van normale posters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |