quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
quote:Op woensdag 27 juli 2005 04:25 schreef PrintScreen het volgende:
Ik weet toch helemaal niet hoe ik een nieuwe moet openen
Faalangst enzoquote:
Goed dat ik nog ff keek voor ik hem postequote:Op woensdag 27 juli 2005 04:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Faalangst enzo
De OP is trouwens best lang om te kopie pasten
Ik weet dat echt welquote:Op woensdag 27 juli 2005 04:28 schreef greedkillingz het volgende:
* Maar ja mag altijd bij me aankloppen hoor
Dat je het ff weet![]()
Schaal hamburgers doorgeeftquote:
Bier is belangrijkstequote:
Ja daar heb ik ook nog wel eens last vanquote:Op woensdag 27 juli 2005 04:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik weet dat echt wel
Maar het zijn problemen die ik naast me neer moet leggen
De woorden ken ik wel, nu het doen nog
Doe mij maar waterlimonadequote:
Deed ik ookquote:Op woensdag 27 juli 2005 04:28 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Goed dat ik nog ff keek voor ik hem poste![]()
Die knuf doet me echt goedquote:Op woensdag 27 juli 2005 04:31 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Ja daar heb ik ook nog wel eens last van![]()
*steunknuffel [afbeelding]
De er was aan jou dus ik keek eerst nog ffquote:Op woensdag 27 juli 2005 04:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Deed ik ook
Heb een hekel aan dubbele topics en dan moeten vragen of er een slotje op kan :}
Modjes slapen nu dus het slotje zou echt op zich laten wachten
Ik heb nog nooit een BeFtopic geopendquote:Op woensdag 27 juli 2005 04:34 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
De er was aan jou dus ik keek eerst nog ff
En ik ben niet zo vanhet topic starten moet ik bekennen![]()
Al zou ik het voor jou wel doen hoor![]()
![]()
Mooi dan is de boodschap dus luid en duidelijk overgekomenquote:Op woensdag 27 juli 2005 04:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Die knuf doet me echt goed
[afbeelding]
Goed genoeg om me een stukje beter te voelenquote:Op woensdag 27 juli 2005 04:38 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Mooi dan is de boodschap dus luid en duidelijk overgekomen![]()
Daar doe ik het voor [afbeelding]
Voor jou anytimequote:Op woensdag 27 juli 2005 04:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een BeFtopic geopend
Heb opzich ook een hekel om TS te zijn.
Lief dat je voor mij een uitzondering wilde maken![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 04:42 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Voor jou anytime![]()
De pijnstillers beginnen te werken denk ik , of mijn scherm is nu ineens erg wazig![]()
Ik ga og een slaap poging doen denk ik![]()
Voordat ik met qwerty op m'n kanis wakker word zometeen![]()
Dan ben ik niet voor niks wakker geworden en was het me meer dan de moeite waardquote:Op woensdag 27 juli 2005 04:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Goed genoeg om me een stukje beter te voelen
Thanks
Nou hoorquote:Op woensdag 27 juli 2005 04:44 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Dan ben ik niet voor niks wakker geworden en was het me meer dan de moeite waard![]()
Slaap zacht zometeen liefquote:Op woensdag 27 juli 2005 04:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat qwerty zou een tattoo extra zijn
Trusten sweetielove and kisses for Deb to
Ga jij dan het goede voorbeeld volgenquote:Op woensdag 27 juli 2005 04:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nou hoor
Doe eens lekker gaan slapen
Thanksquote:Op woensdag 27 juli 2005 04:45 schreef greedkillingz het volgende:
[..]
Slaap zacht zometeen lief![]()
![]()
![]()
En alvast een dikke knuf van deb ook [afbeelding]
Oh, bloody hell, no.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:51 schreef Billekoek het volgende:
Frikandeluhhhhhh!
Bier ik momenteel ook even niet, een ba,ischijf zou er wel ingaan momenteel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:49 schreef Dead-Doll het volgende:
Ik heb op dit moment totįįl geen zin in bier.
Of in frituur.
Ben ik nou raar?
Ik ben hier voor hem en rapporteer het 1 en ander doorquote:
Hier lees ik ook hoor.quote:
Och jee, rustig maar hoor, was heus niet de bedoeling op je koninklijke teentjes te trappen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Hier lees ik ook hoor.
En jij kan nu ook beter kappen met het zeiken op de moderatie en het baggeren.
Op vakantie gehoort: een vrouw wou haarzelf bevredigen met een gefrituurde frikandel en toen ie eruit moest brak ie afquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:51 schreef Billekoek het volgende:
Frikandeluhhhhhh!
Mij boeit het niet, maar het is enkel offtopic. Als je wat aan te merken hebt op mij moderatiegedrag staat er hierboven een sticky.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:01 schreef Laton het volgende:
[..]
Och jee, rustig maar hoor, was heus niet de bedoeling op je koninklijke teentjes te trappen.![]()
Bah, als het je niet boeit is de lol er ook vanaf.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Mij boeit het niet, maar het is enkel offtopic. Als je wat aan te merken hebt op mij moderatiegedrag staat er hierboven een sticky.
Zo niet, dan ook niet elke post in ONZ gebruiken om een topic te vernaggellen omdat je mij niet mag.
Whehehequote:Op woensdag 27 juli 2005 11:09 schreef scarefreak het volgende:
Een beetje lol maken is er tegenwoordig niet meer bij.
quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:09 schreef scarefreak het volgende:
Een beetje lol maken is er tegenwoordig niet meer bij.
ff douchen en dan trek ik weer 1 openquote:
Dit begint op de [SC] te lijken.. heerlijk..quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:32 schreef JDude het volgende:
Deze reeks loopt, net als een gemiddelde kroeg, alleen nog in de avond en nacht
Het vaste SC groepje is er weer op gevlogen als vliegen op de stront.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:32 schreef JDude het volgende:
Deze reeks loopt, net als een gemiddelde kroeg, alleen nog in de avond en nacht
quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het vaste SC groepje is er weer op gevlogen als vliegen op de stront.
Meer bier en meer volk.. goeie combi.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:34 schreef Sterke_Yerke het volgende:
We hebben gewoon meer biervolk nodig.
Bier is tamelijk slecht voor de gezondheid wist je dat?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:39 schreef Duncan-Death het volgende:
Dat is waar oock, ik moet nog bierhalen!
Who gives a flyin' fuck.quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bier is tamelijk slecht voor de gezondheid wist je dat?
Vliegend nog maar liefst?quote:
Wiequote:Op woensdag 27 juli 2005 17:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het vaste SC groepje is er weer op gevlogen als vliegen op de stront.
kuttent.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:31 schreef JDude het volgende:
Waar is iedereen? UBERHAUPT?
quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:31 schreef JDude het volgende:
Waar is iedereen? UBERHAUPT?
Ik dacht toch echt dat het hier een verkapte duitse bierhal was waar je bradwurst kon bestellenquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:35 schreef Janetje het volgende:
[..]Als ze hier ook al (incorrect) duits gaan spreken blijf ik wel weg..
Dat was een (ongelofelijk flauw) grapje btw..quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:35 schreef Janetje het volgende:
[..]Als ze hier ook al (incorrect) duits gaan spreken blijf ik wel weg..
Ow.. my mistake...quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:37 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt dat het hier een verkapte duitse bierhal was waar je bradwurst kon bestellen
BIER!quote:
Doe mij er dan ook ff een egoquote:
*eentje gaat snatchen bij rppquote:
* scarefreak pakt hem gelijk weer af...quote:
* rompompom grijpt 'm weer terug en geeft 'm aan Janetje.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:46 schreef scarefreak het volgende:
[..]
* scarefreak pakt hem gelijk weer af...
quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
* rompompom grijpt 'm weer terug en geeft 'm aan Janetje.
Jouw kans op bier is verkeken!
Dat zijn beruchte uitspraken in dit soort topicsquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:46 schreef JDude het volgende:
'Avond!
Ik blijf niet lang hangen vandaag, morgenvroeg roept de plicht weer
Trusten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:46 schreef JDude het volgende:
'Avond!
Ja, het zal er ook wel weer op neerkomen dat ik om 03.00 met zes bier achter de kiezen m'n nest in kruip.quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat zijn beruchte uitspraken in dit soort topics
quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat zijn beruchte uitspraken in dit soort topics
Dank je welquote:Op woensdag 27 juli 2005 23:47 schreef rompompom het volgende:
[..]
* rompompom grijpt 'm weer terug en geeft 'm aan Janetje.
Jouw kans op bier is verkeken!
MOT BIER!quote:
mag ik alsjeblieft een biertje?quote:
Hier kan ik slechts bevestigend op antwoorden. Zucht...quote:Op woensdag 27 juli 2005 23:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, het zal er ook wel weer op neerkomen dat ik om 03.00 met zes bier achter de kiezen m'n nest in kruip.
No problemquote:
Jij bent makkelijk af te richten! Hier, proost!quote:
party timequote:Op woensdag 27 juli 2005 23:46 schreef JDude het volgende:
'Avond!
hij vroeg om bier, geen koffiequote:Op woensdag 27 juli 2005 23:52 schreef rompompom het volgende:
Jij bent makkelijk af te richten! Hier, proost!![]()
Ben nog niet weg hčquote:
+3 Goeie Smoesquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:03 schreef killswitch het volgende:
dat was alvast voor als je gaat zodat ik je niet vergeet
Oh, dat adres is nu niet onlinequote:
Flinke scheut cognac in dat kopje koffiequote:Op donderdag 28 juli 2005 00:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mźn, 't is maar een smilie! En hoe kan jij nou zien of er koffie in dat kopje zit?
Wanneer ga je?quote:
wie drinkt er nu bier uit een koffiekopjequote:Op donderdag 28 juli 2005 00:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mźn, 't is maar een smilie! En hoe kan jij nou zien of er koffie in dat kopje zit?
Probeer nu nog 'squote:
Mijn glazen staan allemaal in de afwasmachinequote:Op donderdag 28 juli 2005 00:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
wie drinkt er nu bier uit een koffiekopje
Als ik netjes wil doen en er geen glazen voorhanden zijnquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
wie drinkt er nu bier uit een koffiekopje
Koffie met whiskyquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:06 schreef Janetje het volgende:
Flinke scheut cognac in dat kopje koffie
Ik herkende je bijna nietquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heej! Ik herkende je niet door je nieuwe avatar!{HK}
![]()
Ik dacht, das weer eens wat andersquote:
heb je haar ook weer met der schijnheilige opmerkingenquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ik netjes wil doen en er geen glazen voorhanden zijn
Nouhouquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:13 schreef killswitch het volgende:
[..]
heb je haar ook weer met der schijnheilige opmerkingen
hey meiske
ach van mij kun je het wel hebben tochquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:16 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nouhou
Das mijn welkom door jou?
Heej lief kereltje
Gelukkig weet je wat ik van jou kan hebbenquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:19 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach van mij kun je het wel hebben toch
maar ik kan beter idd
hey lief meissie, heb enorme zin in ameland, lekker samen alle bier daar opzuipen
hehequote:Op donderdag 28 juli 2005 00:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gelukkig weet je wat ik van jou kan hebben
Oe, zuipen op Ameland
Heb er echt veel zin in
Zo veel zelfs dat ik steeds kijk naar de reservering van het hotel
Ik ga het niet halen, Amelandquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Gelukkig weet je wat ik van jou kan hebben
Oe, zuipen op Ameland
Heb er echt veel zin in
Zo veel zelfs dat ik steeds kijk naar de reservering van het hotel
i know, it sucksquote:
Je was de volgende ochtend anders aardig gammelquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:25 schreef killswitch het volgende:
[..]
hehe
vorige keer viel nog mee maar denk dat zenna na dit weekend verbannen word
Had het meegekregen jaquote:
dat kwam door dat ik nog geen 3 uur had geslapen, en na een zooi alcohol is dat niet erg prettigquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je was de volgende ochtend anders aardig gammel
Zenna met al haar hebben en houen op de boot mee terug met ons
Smoesjesquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
dat kwam door dat ik nog geen 3 uur had geslapen, en na een zooi alcohol is dat niet erg prettig
kan ze gezelig met jullie mee naar der geboortedorpje
quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:29 schreef Janetje het volgende:Winamp staat op shuffle...
Nummer: Hey JDude- Beatles..
Dat was dus ook mijn eerste gedachte..quote:
Doe je goedquote:
Eigenlijk niet.. mijn muziek hoort non-Fok!-related te zijn.. tenzij het van cerror is...quote:
Ik ben nergens goed voor...quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:38 schreef Janetje het volgende:
Eigenlijk niet.. mijn muziek hoort non-Fok!-related te zijn.. tenzij het van cerror is...
Ik dacht aan J-Dude - The Beatles...quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat was dus ook mijn eerste gedachte..
Nee sorry..quote:
Die past beter in de melodiequote:Op donderdag 28 juli 2005 00:40 schreef rompompom het volgende:
Ik dacht aan J-Dude - The Beatles...
J-Dude - The Fok!kersquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik dacht aan J-Dude - The Beatles...
Howdyquote:Op donderdag 28 juli 2005 00:49 schreef 9christensen het volgende:
moin zoooooooow
quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 00:54 schreef killswitch het volgende:
[..]
valt niets aan te verklaren het klopt gewoon
quote:
ik vang 'mquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
en met jou als mede twent kan ik zowiezo praten
*beugel aangooit
*ceror ook een beugel aangooitquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:03 schreef cerror het volgende:
Laatste flesje aan het leegdrinken is.
Nee.. en dan moet ik eerst dood zijn...quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je hebt vast wel zinWe helpen je wel over die eerste drempel heen enzo!
quote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee.. en dan moet ik eerst dood zijn...
en dubbelquote:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaapzequote:Op donderdag 28 juli 2005 01:05 schreef JDude het volgende:
Ben er weg van. Truste iedereen!
Ach, we mikken gewoon een paar bier bij je naar binnen, dan komt het vanzelf wel los. Niemand houdt zich stil met drank in het lijf!quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee.. en dan moet ik eerst dood zijn...
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
beugels heerschen gewoonquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:14 schreef 9christensen het volgende:
zooow gaat mooi met die beugels
Nevva gonna happen my friend...quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:13 schreef rompompom het volgende:
[..]
Slaapze
[..]
Ach, we mikken gewoon een paar bier bij je naar binnen, dan komt het vanzelf wel los. Niemand houdt zich stil met drank in het lijf!
prrrrrima prima zoooquote:
Je avatar, wat heb je gedaanquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:20 schreef PrintScreen het volgende:
Heb ik wat gemist terwijl ik ff niet heb opgelet?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je avatar, wat heb je gedaan![]()
niet oplettenquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:20 schreef PrintScreen het volgende:
Heb ik wat gemist terwijl ik ff niet heb opgelet?
ah, kom jij hier ook?quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:10 schreef Duncan-Death het volgende:
Door dit kuttopic moet ik zeiken.
Nooit gehoord van prioriteiten zeker ?quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:23 schreef killswitch het volgende:
[..]
niet oplettenhoe durf je
maare..... nee niets gemist
Het is misschien ff wennenquote:
quote:
ik heb nochthans verhalen over jou gehoord ..quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:27 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik ben de leraar, zulks mag nooit!
Echt?quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, best wel. Ik herken de meeste users aan hun avatar namelijk.
Zegt mijn favoriete studente. ....quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:29 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
ik heb nochthans verhalen over jou gehoord ..
en dingen met jou meegemaakt...
Denk dat de meeste users daar op reagerenquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ja, best wel. Ik herken de meeste users aan hun avatar namelijk.
sorry dunc, maar dan moet je maar niet ontkennen dat je wel eens een bord mist.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:29 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Zegt mijn favoriete studente. ....
Tja, zoiets leid af natuurlijk!quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:31 schreef Diana_Piper het volgende:
[..]
sorry dunc, maar dan moet je maar niet ontkennen dat je wel eens een bord mist.
weet je nog, die ene keer dat ik bezig was met mijn les pookhandling?
Ja, ik kijk eerst naar de avatar van een user. In dit geval viel de username van PS me op, anders had ik niet gemerkt dat het desbetreffende user was.quote:
Hey Renier.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:30 schreef Renmaestro het volgende:
Wow, is dit nieuw?
Nee hoor, deel 148quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:30 schreef Renmaestro het volgende:
Wow, is dit nieuw?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:30 schreef Renmaestro het volgende:
Wow, is dit nieuw?
Niemand is echt wakker. We slapen door ons leven heen, onbewust van wat er om ons heen gebeurt.quote:
zie je? jij mist ook wel eens wat...quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:31 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Tja, zoiets leid af natuurlijk!![]()
Plaats dat maar in TRU enzoquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:33 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Niemand is echt wakker. We slapen door ons leven heen, onbewust van wat er om ons heen gebeurt.
Damn, das een zware.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:33 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Niemand is echt wakker. We slapen door ons leven heen, onbewust van wat er om ons heen gebeurt.
zeg wat moet ik doen als ik een beetje snel an makkelijk bij jou wil slagen voor men rijbewijsquote:
Zorgen dat een vrouw op je schoot zit die de pook kan bedienen.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
zeg wat moet ik doen als ik een beetje snel an makkelijk bij jou wil slagen voor men rijbewijs
Je kunt het proberen, maar je zal nooit geheel bewust zijn van wat er gebeurt. En als je niet bewust kan zijn, ben en blijf jeo nbewust. Zelfs wanneer de wekker gaat slaap je nog.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Damn, das een zware.
Zelfs als je bewust probeert te leven?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:38 schreef killswitch het volgende:
[..]
zeg wat moet ik doen als ik een beetje snel an makkelijk bij jou wil slagen voor men rijbewijs
Puik plan. Dionysos zal trots zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:35 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Een biertje bij je griekse mythologie?
Dit mag wat korter in de pan allemaal hoor. Mźn wat een droge en taaie kost op dit uurquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:39 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Je kunt het proberen, maar je zal nooit geheel bewust zijn van wat er gebeurt. En als je niet bewust kan zijn, ben en blijf jeo nbewust. Zelfs wanneer de wekker gaat slaap je nog.
Let op waar je je pook laat.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
oeh waneer gaan we een proefritje maken dan
5 augustus?quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
oeh waneer gaan we een proefritje maken dan
Ik vind dat het roelt...quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
hey
trouwens roelt schrijf je niet zo he het moet ruled zijn
Anders Coeus wel.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:41 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Puik plan. Dionysos zal trots zijn.
Bob is ook rijvaardigquote:
ik ga wel bij PS rijden hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:39 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Zorgen dat een vrouw op je schoot zit die de pook kan bedienen.
Laten we het maar ff op of houdenquote:
Bohobquote:
Heej, via de moeder kom je bij de dochterquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:46 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Je hebt d'r dochter al, nu ook de moeder?![]()
![]()
dealquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:46 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Laten we het maar ff op of houden![]()
quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej, via de moeder kom je bij de dochter
Valt best mee hoorquote:
Ik heb iemand belooft hier niet verder op in te gaan.quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:47 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej, via de moeder kom je bij de dochter
Kijk maar naar aankomend weekendquote:
quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:49 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik heb iemand belooft hier niet verder op in te gaan.
quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:50 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kijk maar naar aankomend weekend
Over moeders en dochters, meetings en beloftesquote:
quote:
lijkt me duidelijkquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Over moeders en dochters, meetings en beloftes
ONZwaardig dusquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:52 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Zoals je ziet post ik nu niets nuttigs.
Ok, geen verstand vanquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:51 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Over moeders en dochters, meetings en beloftes
quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:53 schreef killswitch het volgende:
[..]
het word de laatste tijd redelijk vaak bevestigd
en jij bent ook lief
maybe, maybe not, who knowsquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:54 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zal er een graad van waarheid inzitten?![]()
Thanks
Militaire Politiequote:
was er al achter, beetje traag breinquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Militaire Politie
In mijn geval dus MultiPosts
Ik stem voor jaquote:
Vraag me asjeblieft niet naar de snelheid van mijn brein )(quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:56 schreef killswitch het volgende:
[..]
was er al achter, beetje traag brein
quote:
essel smilies werken hier nietquote:Op donderdag 28 juli 2005 01:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vraag me asjeblieft niet naar de snelheid van mijn brein )(
Daar is ons postopkrikkertje weerquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:00 schreef Zebbie het volgende:
Ben ik 2,5 week weg is dit topic maar 30 delen opgeschoten
Dat was ff leuk, maar nu doe ik het gewoon weer rustig aan hoorquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Daar is ons postopkrikkertje weer
quote:
Eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:03 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat was ff leuk, maar nu doe ik het gewoon weer rustig aan hoor.
Je kan het ook als reclame zienquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
en in plaats van dat je de post edit gooi je er maar een extra post tegen aan?
Op het moment ben ik zo gaar dat ik eigenlijk gelijk m'n bed in zou moeten duiken, vandaag 16 uur in de auto gezetenquote:
oke voor deze keer kom je er mee weg danquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je kan het ook als reclame zien
Dan moet je jezelf nu een sudderlapje voelenquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:06 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Op het moment ben ik zo gaar dat ik eigenlijk gelijk m'n bed in zou moeten duiken, vandaag 16 uur in de auto gezeten
Ik schudde het zo uit mijn mouwquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
oke voor deze keer kom je er mee weg dan
Dat denk ik wel ja, ben jij nog op vakantie geweest, of ga je nog op vakantie deze zomer?quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf nu een sudderlapje voelen
Morgen lekker uitslapen maar
Was 17 juni al naar Kretaquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:09 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja, ben jij nog op vakantie geweest, of ga je nog op vakantie deze zomer?
Heejquote:
Veel regen hier de afgelopen 2 weken?quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Was 17 juni al naar Kretageweest.
Sinds we terug in Nederland zijn alleen maar k*tweer hier
Nog steedsquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej
Al wakker of nog steeds wakker?
truste meissiequote:Op donderdag 28 juli 2005 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben maar eens slapen
Voor jullie sweet dreams voor later en spreek jullie morgen weer
Weltrusten PSquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben maar eens slapen
quote:Op donderdag 28 juli 2005 02:14 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben maar eens slapen
Check eerst maar of ze neukteugels heeft enzoquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:19 schreef Duncan-Death het volgende:
Hey Diane, zullen we een rondje rijden?
best netjes nog voor een goudvisquote:Op donderdag 28 juli 2005 02:20 schreef The_Terminator het volgende:
OMG, ik ben net een goudvis... Ik ben alweer vergeten wat ik 6 min. gepost heb![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |