quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:00 schreef Gabry het volgende:
Volgens mij is dat hetzelfde als ik zeg, ik ken een kees uit Rotterdam![]()
Zoals mijn opa altijd zei:quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:02 schreef Gabry het volgende:
Ik ga ff denk ik, ik moet nog een hoop doen vandaag enzow![]()
Misschien zijn er vanaaf meer mensen op Fok![]()
En van je tom ti dom ti dom ti dom..quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:02 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Maar hoe dronken moet je zijn, om je kind Liddie te noemen?![]()
Ik lach nu echt óveral omquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:04 schreef Gabry het volgende:
[..]
En van je tom ti dom ti dom..
en van je Liddie ladie la![]()
hehe.. notengangerquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:54 schreef fokME2 het volgende:
[..]
Ja, jammergenoeg wel.. Ben jij een originele terneuzenaar?
Ik ook, daarom ga ik ook nooit op tijd naar bedquote:
de rede.. al 5 jaar...quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:56 schreef fokME2 het volgende:
Nou Joupee dan =p
Zolang je alles maar hier post...quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:07 schreef Imberr het volgende:
haaii, ben nu bij die vriendinnog geen foto's gemaakt maar dat gaan we dalijk doen
![]()
*wordt nieuwsgierig naar voorgaande gebeurtenissenquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:07 schreef Imberr het volgende:
haaii, ben nu bij die vriendinnog geen foto's gemaakt maar dat gaan we dalijk doen
![]()
Als jij je mond nou had gehouden over Eiffel 65 zat dat nummer nu niet in me kopquote:
lolquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als jij je mond nou had gehouden over Eiffel 65 zat dat nummer nu niet in me kop
Hey, Graby begon met zijn Eiffel65 fetishquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als jij je mond nou had gehouden over Eiffel 65 zat dat nummer nu niet in me kop
Laterquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:19 schreef joupee het volgende:
ik ga een potje basketbal spelen.. tot vanavond
Jajaquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:23 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Hey, Graby begon met zijn Eiffel65 fetish![]()
Ik wilde gewoon aardig zijn, en dus 'Blue' voor jullie zingen![]()
Of Aldi.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:26 schreef Rabrynil het volgende:
Je kind Lidl noemen is pas erg [afbeelding]
Zal ik dan maar meteen weggaan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Jaja
Doe voortaan maar niet meer aardig dan
nou pas boeken bestellen? dat heb ik 5 weken geleden al moeten doenquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:27 schreef -Mo- het volgende:
Misschien moet ik ook maar es gaan...
Ik moet nog:
-Schoenen kopen
-Kamer opruimen/schoonmaken
-Schoolboeken bestellen
-Computerhok schoonmaken/opruimen
-Ventilator naar boven doen
-Hardlopen en voetballen
En ik dacht dat ik in de vakantie mocht gaan uitrusten
Ik moest ook al 5 weken geleden boeken bestellenquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
nou pas boeken bestellen? dat heb ik 5 weken geleden al moeten doen![]()
en t leuke is dat wij die boeken thuis krijgen bezorgdlekker geen gesjouw enzo
![]()
Tegenwoordig krijgt iedereen ze thuis bezorgd geloof ikquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:29 schreef Imberr het volgende:
[..]
nou pas boeken bestellen? dat heb ik 5 weken geleden al moeten doen![]()
en t leuke is dat wij die boeken thuis krijgen bezorgdlekker geen gesjouw enzo
![]()
En wij kunnen ze ook al via internet bestellen!quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijgt iedereen ze thuis bezorgd geloof ik
Er zijn nog voldoende scholen die een eigen boekenprogramma hebben.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Tegenwoordig krijgt iedereen ze thuis bezorgd geloof ik
Is er dit jaar bij ons uitgegaan, nu moesten wij bestellen bij Iddink.nlquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:36 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Er zijn nog voldoende scholen die een eigen boekenprogramma hebben.
VanDijk.nlquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:38 schreef Petertjuhh het volgende:
[..]
Is er dit jaar bij ons uitgegaan, nu moesten wij bestellen bij Iddink.nl![]()
wij ook.quote:Op woensdag 27 juli 2005 14:34 schreef -Mo- het volgende:
[..]
En wij kunnen ze ook al via internet bestellen!![]()
Alleen staat (bij mij) als ik die boekenlijst bekijk met wat je kan kopen & huren enzo, de dingen die je moet aanvinken er heel onduidelijk, dus ik zie niet wat ik koop en wat ik huur...quote:
Moesten wij eerst ookquote:Op woensdag 27 juli 2005 14:44 schreef Imberr het volgende:
[..]
wij ook.
en sommige scholen laten die boeken nog zelf ophalen![]()
Ik heb het niet zo op lelijke semi-negers.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:00 schreef -Mo- het volgende:
Geil mokkeltje is die Aldith Hunkar zeg..
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:00 schreef -Mo- het volgende:
Geil mokkeltje is die Aldith Hunkar zeg..
Maar ze keek net heel geil in de camera toen ze mij gedag zei!quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:03 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op lelijke semi-negers.
Jij bent niet helemaal lekker volgensmijquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:11 schreef -Mo- het volgende:
Oke...ik beken
ik wilde alleen een beetje provoceren
lekker de boel wakker schudden
![]()
maar ze kéék wel geil hoor
Iedere afrikaan is geneigd om voort te planten en ze doen er dus alles aan om te neuken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:10 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Maar ze keek net heel geil in de camera toen ze mij gedag zei!![]()
Dat je dat nú al door hebtquote:Jij bent niet helemaal lekker volgensmij![]()
quote:Iedere afrikaan is geneigd om voort te planten en ze doen er dus alles aan om te neuken.
Zo ook heel nederland geil gedag zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |