msnenquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:43 schreef -Mo- het volgende:
KUT!![]()
Mijn overbuurmeisje waar ik gister en eergister de hele tijd op zit te wachten (op msn)
kwam net online, en ging binnen 2 minuten weer weg, omdat ze naar de stad ging![]()
En mijn andere bitches zijn ook al niet online![]()
Eentje daarvan zit nu 3 weken in Duitsland, en kán nu dus niet met mij daten...
En een andere heeft problemen met een ouders, en mág niet met mij daten
![]()
Dus ik had mijn hoop gevestigd op mijn overbuurmeisje, maar die verlaat mij dus meteen![]()
Ohhh...lekker erover praten op Fok! lucht op![]()
geef mij dan maar een stukjequote:Op woensdag 27 juli 2005 13:48 schreef -Mo- het volgende:
En ik had nog wel boterkoek voor haar gemaakt
Bahahahaquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:43 schreef -Mo- het volgende:
KUT!![]()
Mijn overbuurmeisje waar ik gister en eergister de hele tijd op zit te wachten (op msn)
kwam net online, en ging binnen 2 minuten weer weg, omdat ze naar de stad ging![]()
![]()
Dus ik had mijn hoop gevestigd op mijn overbuurmeisje, maar die verlaat mij dus meteen![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:43 schreef -Mo- het volgende:
KUT!![]()
![]()
Imberr is nu bezig met een heuze fotoshoot, en niet in haar eentje, maar met een paar vriendinnen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:48 schreef Jaguarized het volgende:
En Bob is er ook al niet...verdacht....
En in Hulst woon jij!!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:51 schreef fokME2 het volgende:
Terneuzen? Dat is bij Hulst!
Als het kan wippen, kan het ook neukenquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:51 schreef -Mo- het volgende:
Ja, en iemand anders uit me buurt mailde me vanochtend dat ik een schatje ben, en dat ze van me houd....
Maar die is 8 ofzo
juistquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:51 schreef fokME2 het volgende:
Terneuzen? Dat is bij Hulst!
Bedankt voor het adviesquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:52 schreef Gabry het volgende:
[..]
Als het kan wippen, kan het ook neuken![]()
Vergeet de fotos niet!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:53 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Bedankt voor het advies![]()
Ik zal haar es uittesten![]()
Nee, Joupee woont in Terneuzen...quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:54 schreef fokME2 het volgende:
[..]
Ja, jammergenoeg wel.. Ben jij een originele terneuzenaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |