hell yeahquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Daar kan je puicke dingen mee doen.
zoals?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Daar kan je puicke dingen mee doen.
shit kan ff niet , ik zit op mn andere account in gesprek met iemand in t buitenlandquote:
Hehehehe, je bent geen misdienaar meer hoor andro.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:33 schreef andromeda1968 het volgende:
Zijn er hier ook paters aanwezig?
maagdelijkheid wordt hier niet gewaardeerdquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:33 schreef andromeda1968 het volgende:
Zijn er hier ook paters aanwezig?
Wat heb ik nou aan jou!quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
shit kan ff niet , ik zit op mn andere account in gesprek met iemand in t buitenland![]()
haiii , djen!!!!
heb je geen multi hack dan ?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:34 schreef mother-mother het volgende:
[..]
shit kan ff niet , ik zit op mn andere account in gesprek met iemand in t buitenland![]()
haiii , djen!!!!
die van mij wel.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ja die heb ik ookwel.
Hij doet het alleen niet.
Hmmmm...quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
maagdelijkheid wordt hier niet gewaardeerd![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:34 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Hehehehe, je bent geen misdienaar meer hoor andro.
lieverd, daar ben je dan toch echt effe behoorlijk te laat mee...quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:36 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Hmmmm...
dan word het tijd dat jouw maagdelijkheid je ook eens gauw en flink ontnomen word.
na [..] jaar de batterijen er niet te hebben uitgehaald wouden de baterijern hun plas niet meer ophouden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
die van mij wel.
nog steeds.
na [..] jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |