quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[afbeelding]
Die deur die *gniffel* staat op een kiertje met een aambeeld erop en dan als die terrorist er door wil lopen dan dan *hihi* KLOINK WHEheheEHEH:Dd:d!:!d:eisnwhehD::1;1!;!!d;d
Inderdaad, bloedlink die dingenquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:41 schreef Klemvast het volgende:
[..]
't is geel en je moet er voor oppassen hé
![]()
Dat is wel de slechtste banaan die ik ooit gezien heb.quote:
De houdbaarheidsdatum is dan ook al lang overschreden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:54 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Dat is wel de slechtste banaan die ik ooit gezien heb.
Is die dan nogwel glad genoeg om over te vallen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 18:57 schreef Klemvast het volgende:
[..]
De houdbaarheidsdatum is dan ook al lang overschreden.![]()
Ja, dat weet ik ook niet. Laten we de overheid vragen om er een wetenschappelijk onderzoek aan te wijden, dat lijkt me de beste oplossing.quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:01 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Is die dan nogwel glad genoeg om over te vallen?
doen wequote:Op woensdag 27 juli 2005 19:03 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook niet. Laten we de overheid vragen om er een wetenschappelijk onderzoek aan te wijden, dat lijkt me de beste oplossing.
ga jij eens effe snel met je transformers spelenquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:11 schreef demonseeker14 het volgende:
Super Jeffrey is gay
Ga nu maar dood
doei
hoi
wat een schatjequote:Op woensdag 27 juli 2005 19:24 schreef demonseeker14 het volgende:
Hoer
quote:Op woensdag 27 juli 2005 19:38 schreef Klemvast het volgende:
[..]
OMFG
Nu weet ik waar "Super Jeffrey" op slaat.![]()
het spijt me oprechtquote:Op woensdag 27 juli 2005 19:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
wat een schatje![]()
maar nu weer even ontopic dus ga maar ergens anders heen
Deze is wel uber slechtquote:
Het is een gay-weer.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:04 schreef demonseeker14 het volgende:
Wat is dat gekke roze ding boven de shotgun?
welk gekke roze ding?quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:04 schreef demonseeker14 het volgende:
Wat is dat gekke roze ding boven de shotgun?
dat is toch die met die politie-sexlijnquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
dat is toch die met die politie-sexlijn![]()
WHIEEWWWW WHIEEUWWW WHIEWWWW oeww geile beer je verkeerd nu in alarmfase 1 bel 0900 0611
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee en nu weer snel ontopic voordat NJ me diep in me kut naait
Die klojo gooit ook de hele tijd mijn topics dicht...humorloze kwast is het...quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Okee en nu weer snel ontopic voordat die kut NJ me topic weer dichtsmijt![]()
Naja ik kan je ook Kelly noemen natuurlijkquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:15 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Geslacht: Man,
dat NJ die wil naaien kan ik ook niet helpen maar een kut heb ik neit sorry
sorry kankerdragende forum goeroequote:Op woensdag 27 juli 2005 20:16 schreef GertJanPeter het volgende:
[..]
grappig......rot op petjesdragende kankerpuber![]()
He bah moet dat nouquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:17 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Naja ik kan je ook Kelly noemen natuurlijk![]()
Nou oke, mag het ook met PSP?quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:18 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
He bah moet dat nouen nu snel weer ontopic mensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |