En heb jij die wet gemaakt?quote:
Wat is er zo vreemd aan het slaan met een tang op een varken?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dit slaat als een tang op een varken![]()
Enne jongeman
oh ja?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja.... en je zult je er aan houden....
Normaal gesproken doe je dat met je lul... en niet met een tang.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:40 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Wat is er zo vreemd aan het slaan met een tang op een varken?
En ja, ik benoem iedereen graag positief.
ja, dat wist je nog niet hèquote:
neequote:
Wat een onzin.... je gaat juist eerst voor het innerlijk..... wat zegt het uiterlijk nu eenmaal.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:44 schreef zhe-devilll het volgende:
Natuurlijk val je op iemands uiterlijk en daarna komt de binnenkant aan de orde
je gaat toch niet eeuwen tegen iemand aankijken waarvan je denkt Ughhhhh
bedoel![]()
Daarbij is wat ik mooi vind niet wat een ander mooi vind en vice versa
Meestal doe ik dat niet met m'n lul. Dat doe ik meestal met dames, maar ik houd dan ook niet echt van seks met dieren.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:41 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Normaal gesproken doe je dat met je lul... en niet met een tang.
Jij vindt denigrerend altijd positief?
Tja wat vind je oud hè?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:45 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Meestal doe ik dat niet met m'n lul. Dat doe ik meestal met dames, maar ik houd dan ook niet echt van seks met dieren.
Overigens is denigrerend niet positief, maar het is ook zo zielig om je een zielige ouwe kerel te noemen èh?
Hoezo? Jij wordt zomaar verliefd op iemand die je dus echt lelijk vind?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:44 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat een onzin.... je gaat juist eerst voor het innerlijk..... wat zegt het uiterlijk nu eenmaal.
Precies!quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:44 schreef zhe-devilll het volgende:
Natuurlijk val je op iemands uiterlijk en daarna komt de binnenkant aan de orde
je gaat toch niet eeuwen tegen iemand aankijken waarvan je denkt Ughhhhh
bedoel![]()
Daarbij is wat ik mooi vind niet wat een ander mooi vind en vice versa
Zo lang ze maar kookt, schoonmaakt, nueckt, doorslikt en van me auto afblijftquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:46 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hoezo? Jij wordt zomaar verliefd op iemand die je dus echt lelijk vind?
arghhhhh
Jaartje of 93, 6 maanden, 3 dagen, 6 uur, 12 minuten en 7 seconden.quote:
In dat geval mag je me wel jongeman noemen hooorquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:48 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Jaartje of 93, 6 maanden, 3 dagen, 6 uur, 12 minuten en 7 seconden.
de perfecte vrouw dusquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zo lang ze maar kookt, schoonmaakt, nueckt, doorslikt en van me auto afblijft
Yep en die moet niet al te knap zijn, ander gaat ze dadelijk nog vreemd ook nog.... en ik hoef geen 2e handse.....quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:54 schreef HBM het volgende:
[..]
de perfecte vrouw dus
Vroeger had je die nog![]()
Tuurlijk niet, maar als ik aan het werk ben, komen de postbode wel eens lang of de meteropneemman enz enz...quote:
Wat ik je zeg, waarom dan die aanval zonet?quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:49 schreef Rekkie het volgende:
[..]
In dat geval mag je me wel jongeman noemen hooor![]()
quote:
Aanval...... man het is bijna 2 uur..... alles wat ik na 23:00 typ is niet serieus.quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:57 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Wat ik je zeg, waarom dan die aanval zonet?
je moet oud zijnquote:Op woensdag 27 juli 2005 01:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, maar als ik aan het werk ben, komen de postbode wel eens lang of de meteropneemman enz enz...
quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Aanval...... man het is bijna 2 uur..... alles wat ik na 23:00 typ is niet serieus.
Normaal lig ik al lang op bed, maar heb nu vakantie.....
Ik ben helemaal los!
Wat noem jij legaal?quote:
Goeie zaak!quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Aanval...... man het is bijna 2 uur..... alles wat ik na 23:00 typ is niet serieus.
Normaal lig ik al lang op bed, maar heb nu vakantie.....
Ik ben helemaal los!
Nou ik vind je helemaal niet los met die ouderwetse ideeen van jequote:
I rest my case....quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou ik vind je helemaal niet los met die ouderwetse ideeen van je
Los ja.quote:Op woensdag 27 juli 2005 02:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Vroeger was alles beterquote:Op woensdag 27 juli 2005 02:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juli 2005 01:34 schreef spaceball het volgende:
Mwoah, ik heb toch al es rakelings mijn oor gemist na een vakkundige pijpbeurt.![]()
Ze stond er zelf van te kijken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |