En jij bent......... mij onbekend, dat ookquote:
Ik ben een meisjequote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:59 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat al met Bob en Trinity is een meisje, voor de rest zijn het allemaal jongens.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:53 schreef fokME2 het volgende:
http://www.liquidgenerati(...)uise_katieholmes.asp
bron: Fok!weblog
![]()
![]()
3.5 GB muziek, en een mp3 speler met 512 MB, tja das altijd passen en metenquote:
Och gerrum.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:54 schreef -Trinity- het volgende:
Ja, kutgat.
Maar al bezet.....quote:
Het enige voordeel aan Hillegom vanaf oktober is de glasvezelquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:58 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je. Zou wel grappig zijn als ik je nog een toevallig ken ook.
OCh gerrum, hebben we dat Limburgse gelal ook weerquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:00 schreef hollander76 het volgende:
[..]
OCh gerrum, hebben we dat Limburgse gelal ook weer![]()
Snoepje, koteletje, roomsoesje van mequote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:56 schreef -Trinity- het volgende:
Druihuifje van me !!
Ah, Limburgs bloed.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:02 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Dat zegt mijn Limburgse deel van de familie ook! (pa komt oorspronkelijk uit Zuid-Limburg.)
Ik heb je FB gecheckt, en ik heb je nog nooit gezien volgens mijquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:59 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Het enige voordeel aan Hillegom vanaf oktober is de glasvezel [afbeelding]
Er is hier niemand om mee te doppenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:01 schreef Eix het volgende:
[..]
![]()
Zo'n woordje hoort gewoon standaard Nederlands te zijn.
Nou ja, ga doppen ofsow.![]()
![]()
Jep. En soms valt mijn r een beetje weg, per ongeluk. Maar daar werk ik aan.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:03 schreef Eix het volgende:
[..]
Ah, Limburgs bloed.![]()
![]()
Maar jij zou wel zeker nu met zo'n Hollands accent praten hè.![]()
Ik woon aan de Leidsestraat, schuin tegenover het nieuwe kantoor van Weijers.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:03 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik heb je FB gecheckt, en ik heb je nog nooit gezien volgens mij. Waarschijnlijk woon je ook niet in Elsbroek of bij het centrum.
DROPJE!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:03 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Snoepje, koteletje, roomsoesje van me![]()
Ach ja, iedere gek zn gebrek. Ik lispel een beetje.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:04 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Jep. En soms valt mijn r een beetje weg, per ongeluk. Maar daar werk ik aan.
Ik woon aan de Anne Franklaan, recht tegenover een flatquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:05 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik woon aan de Leidsestraat, schuin tegenover het nieuwe kantoor van Weijers.
Ik in Elsbroekquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:05 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik woon aan de Leidsestraat, schuin tegenover het nieuwe kantoor van Weijers.
Da's niet in Hillegom, mênquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:06 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik woon aan de Anne Franklaan, recht tegenover een flat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |