yepquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:16 schreef -Trinity- het volgende:
Word ik nu besprongen door alle PUBjongens? Nu ik tot het zeldzame soort hoor: vrijgezel èn vrouw?
Effe proberen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:16 schreef fokME2 het volgende:
[..]
Ontvanger Nummer Status Details
***** ********* NIET OKE Storing opgetreden en onbekend
Het telefoonnummer klopt.. Maar ik krijg de status NIET OKE.
Heb het al meerdere keren geprobeerd, verschillende browsers..![]()
Blijkbaarquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:16 schreef -Trinity- het volgende:
Word ik nu besprongen door alle PUBjongens? Nu ik tot het zeldzame soort hoor: vrijgezel èn vrouw?
Niet besprongen hoor maar een vrouw die vrijgezel is, is vrij zeldzaam hier in PUB, op Brechtje na.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:16 schreef -Trinity- het volgende:
Ze woont toch te ver weg voor me.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niet besprongen hoor maar een vrouw die vrijgezel is, is vrij zeldzaam hier in PUB, op Brechtje na.
Ontvanger Nummer Status Detailsquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:12 schreef fokME2 het volgende:
Voor alle telforters dan =p
Wie heeft er telfort EN smst wel is via internet? Het werkt bij mij op het moment namelijk niet En ik vroeg me af of dat bij anderen ook zo is..
Hillegom, das ergens bij Haarlem volgens mij...quote:
Whehe, dat is 2 en een half uur reizen voormij.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hillegom, das ergens bij Haarlem volgens mij...
Oh ja, afstand....das ook altijd zo'n groot probleem voor een grote groep mensen....
Duh, tuurlijk niet. Genoeg chicks op t Trevi...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:24 schreef Petertjuhh het volgende:
Jullie zijn toch niet serieus op zoek via fok of wel?
moet je es vragen of iemand ines kentquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:25 schreef Eix het volgende:
[..]
Duh, tuurlijk niet. Genoeg chicks op t Trevi...![]()
Ines? Moet ik nu aan iedereen die ik ken gaan vragen: Ken jij ene Ines?quote:
Ik? Of Brechtje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:27 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik? Of Brechtje?Mods zijn een slag apart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
Nu zit mijn beeldscherm onder de cola, dank jequote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:24 schreef Petertjuhh het volgende:
Jullie zijn toch niet serieus op zoek via fok of wel?
Vooral als je een rijbewijs hebt en een OV kaartquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:25 schreef fokME2 het volgende:
Afstand = onzin!
Dit is PUB, geen ouders hierquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dan wacht je te lang.
Kinderen op de 20ste
20?! doe normaalquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dan wacht je te lang.
Kinderen op de 20ste
Ik leef met je mee.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:33 schreef Petertjuhh het volgende:
M'n playlist voor de vakantie is klaar [14.gif]
http://www.oox.nl/petertjuhh/playlistvakantie.htm
Ja vertel mij wat. Ik heb er ook geen moeite mee. Vond een meisje leuk die in Nieuw-Vennep woont, zij vondt mij ook wel leuk, zegt haar mams dat ik te ver weg woon....en zij nam dat natuurlijk meteen over.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:25 schreef fokME2 het volgende:
Afstand = onzin!
Mwoah dat valt wel mee. Amsterdam - Amsterdam is ook een lang traject maar heeft tenminste nog een overstap in Amersfoort.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:24 schreef Eix het volgende:
[..]
Whehe, dat is 2 en een half uur reizen voormij.![]()
En nog een saai traject ook, één lange intercity traject zonder overstappen of niets.![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:27 schreef Eix het volgende:
[..]
Ines? Moet ik nu aan iedereen die ik ken gaan vragen: Ken jij ene Ines?
Trevi is groot hoor.
Hmm dan zou ik het niet weten, wellicht slecht bereik bij de ontvanger. Succes!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:29 schreef fokME2 het volgende:
Thnx voor proberen Jag, maar het werkt hiet nogsteeds niet =(
quote:
quote:Wist je dat:
Ik in Amsterdam woon samen met me vriendin
quote:relatie: Yep
Roddelen maarquote:
Waar ging de reis naar toe?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:45 schreef hollander76 het volgende:
N'avond mensen, ik leef nog en ben weer terug van weggeweest
Ik heb hem bijna klaarquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:33 schreef Petertjuhh het volgende:
M'n playlist voor de vakantie is klaar [14.gif]
http://www.oox.nl/petertjuhh/playlistvakantie.htm
Waar niet vandaagquote:
Mijn vakantie playlist is zo goed dattie nog steeds op mijn mp3 speler staat en ik die 's nachts nog regelmatig luister, tis alleen jammer dat ik dan niet kan meebrullen op Gloria Gaynor - I will survive en anderenquote:
Is je stem zo erg?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:51 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Mijn vakantie playlist is zo goed dattie nog steeds op mijn mp3 speler staat en ik die 's nachts nog regelmatig luister, tis alleen jammer dat ik dan niet kan meebrullen op Gloria Gaynor - I will survive en anderen![]()
NOu veel stem heb ik niet meer overquote:
Ach ik heb 15 GBquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:51 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Mijn vakantie playlist is zo goed dattie nog steeds op mijn mp3 speler staat en ik die 's nachts nog regelmatig luister, tis alleen jammer dat ik dan niet kan meebrullen op Gloria Gaynor - I will survive en anderen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |