Ach ja, iedere gek zn gebrek. Ik lispel een beetje.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:04 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Jep. En soms valt mijn r een beetje weg, per ongeluk. Maar daar werk ik aan.
Ik woon aan de Anne Franklaan, recht tegenover een flatquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:05 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik woon aan de Leidsestraat, schuin tegenover het nieuwe kantoor van Weijers.
Ik in Elsbroekquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:05 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Ik woon aan de Leidsestraat, schuin tegenover het nieuwe kantoor van Weijers.
Da's niet in Hillegom, mênquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:06 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Ik woon aan de Anne Franklaan, recht tegenover een flat![]()
Oe, daar heb ik een hele groep vrienden zitten. Misschien zie ik je wel uit het raam, want ik kijk uit op de Paulus.quote:
Nee in Bilthoven, niet eens in het so called 'goede' deel van Bilthoven.... ik ben namelijk maar een pauper in een rijtjeshuisquote:
Mwah, fok is nu zo traag.....quote:
Ik zit helemaal achterin, in een flat aan het Arthur van Schendelplein.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:08 schreef Rabrynil het volgende:
[..]
Oe, daar heb ik een hele groep vrienden zitten. Misschien zie ik je wel uit het raam, want ik kijk uit op de Paulus.
Tis inderdaad langszaam.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:11 schreef Rabrynil het volgende:
Waarom is het forum zo traag? Is Erik de V. weer bezig met zijn aarsmaten?
Weet ik dat ook weer.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:13 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik zit helemaal achterin, in een flat aan het Arthur van Schendelplein.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee hoor
Dat was om Eix af te wimpelen
Hoi ik ookquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:29 schreef spenky het volgende:
hoi ik werk bij de albert heijn
* Blij doet zoals een kind doet als ie een snoepje of een gulden krijgtquote:
guldenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:32 schreef Eix het volgende:
[..]
* Blij doet zoals een kind doet als ie een snoepje of een gulden krijgt
We leven in Euro's tegenwoordigquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:32 schreef Eix het volgende:
[..]
* Blij doet zoals een kind doet als ie een snoepje of een gulden krijgt
Echte pubers letten op hun beurs.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:38 schreef -Mo- het volgende:
Ik ben een échte puber...ik hoef niet om te rekenen
Zelfs ik, de PUB opa rekent al niet meer om, jonkie het wordt tijd dat je de gulden vergeetquote:
En wat is die aankoop.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:41 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dan ben ik een écht puber... Heb nu al heel wat centjes, voor een grote aankoop
![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee hoor
Dat was om Eix af te wimpelen
Lost? Die serie heeft toch n zomerstop.quote:
Wanneer begint dat weer?quote:
Bring it on ya!quote:
Ik verdien al mijn centjes zelf hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:44 schreef Imberr het volgende:
[..]
jij bent geloof ik gewoon een verwend rijkeluiskind![]()
Seizoen 2 komt in september in Amerikaquote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:44 schreef Eix het volgende:
[..]
Bring it on ya!
Wanneer komt t weer terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |