ach die vuile hoer, die ouwe teef van je mag me ook aan mijn staaf likken.quote:Op maandag 1 augustus 2005 00:46 schreef Poncho het volgende:
Ik zeg altijd: 'Oh schat, mijn moeder komt morgen gezellig eten.'
Hij ziet dat blijkbaar als een bedreiging.
Tiz ook niet voor niets je exquote:Op woensdag 27 juli 2005 13:05 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn vriendin (inmiddels ex) riep altijd, 'neuk me, neuk me' of iets in die richting, en ik was me maar aan het concentreren op klaarkomen zoda t ik kon gaan slapen en zij lag me dan zo af te leiden, dan gaf ik haar meestal wel een tik of ja... en dan zei ik, 'bek dicht hoer, ik ben je toch aan het neuken!!!'![]()
Waar is je dreigende avatar gebleven bombie?quote:Op zondag 31 juli 2005 20:58 schreef Bombie het volgende:
Vieze, vuile, gore kankerteringhoerensnol dat je d'r bent!!! Ik spuit die smerige, vochtige, naar godskolerekadaverstinkende sekskelder zó vol, dat het die ontzettend afgeleefde, hoerige gerimpelde slettenbek van je zo weer uit komt druipen!!! Vies teringkutwijf dat je er rondloopt met je x-benen en die verlepte hangtieten van je!
Maar dá's geil, zeg!
Mary Shelley's Frankenstein ís niet dreigend.quote:Op maandag 1 augustus 2005 01:52 schreef Laton het volgende:
[..]
Waar is je dreigende avatar gebleven bombie?![]()
gvdquote:Op maandag 1 augustus 2005 01:30 schreef DarkDancer het volgende:
[..]
ach die vuile hoer, die ouwe teef van je mag me ook aan mijn staaf likken.
Zolang die ouwe pleurishoer der tanden maar uit der geile bek neemt.
zal haar daarna ff flink tussen der spatlappen naaien zodat ze een week lang niet meer kan lopen, de slet!
Jammer, het klonk allemaal zo geilquote:Op maandag 1 augustus 2005 20:17 schreef Taproot het volgende:
Neem deze post maar met een korreltje zout, zoiets zou ik nooit tegen een vrouw zeggen![]()
*Eens.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 13:10 schreef ElCondor het volgende:
Petsen op billen, bijten en viese woordjes influisteren is okee. Echt schelden... Hmm, geen idee, mijn vriendin kan er overigens ook wel wat van... Niet schelden of zo, maar wel opzwepen zeg maar... Complimentjes van haar voor mijn lid zijn altijd welkom natuurlijk
Gatverdamme, van die uitgezakte negerinnen op de Wêze??? Ik zou mijn lul daar nog niet in douwen als ik geld toe kreeg.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:03 schreef skiczukie het volgende:
Ik neuk alleen hoeren. Die noem ik daarom ook altijd 'vieze hoer!'. Geen reaxtie verder.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:50 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
vooral tegen de cassiere in de supermarkt
Misschien ipv een vrouw te vernederen door d'r uit te schelden, kan je de te vernederen persoon een "golden shower" aanbieden.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:07 schreef Brunette het volgende:
schelden tijdens 'heftige' sex kan erg opwindend zijn imo.
Tis heerlijk om je ff te laten gaan en je partner uit te maken voor klootzak,smeerlap,lul enz.![]()
Andersom kan het ook erg geil zijn als hij je voor slet,bitch of iets dergelijks uitmaakt, maar de term ''hoer'' kan ik niet zo erg op prijs stellen...
Ook lijkt het wel alsof veel van mijn mannelijke vrienden het erg opwindend vinden als ik voor de grap zeg dat ze een ''klootzak'' zijn ofso. Meestal krijg je zo'n reactie terug van : ''Oehh.''![]()
Maar goed.....wie is het met mij eensch?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |