doe je niet goed.quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:49 schreef stijgende_ster het volgende:
Kut, maarja, 19 en ¤ 4.09 is ook geen vetpot.
wow 70 cent per uur meer...quote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:06 schreef kokos het volgende:
Kan iemand de TT veranderen naar 3,50 per uur![]()
![]()
Voor 2,80 per uur kom ik mn nest ECHT niet uitquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:58 schreef kokos het volgende:
SAY WHAT?!
Ja serieus, TWEE euro en TACHTIG cent PER UUR.
Ik ga morgen naar die biaaatch en ik zeg dat ik ontslag vanwege mijn proeftijd. 0700 Aanwezig tot 1530 en dan 2,80 verdienen? MENN, ik ga ergens anders werken.
Ik dacht dat ik 4,80 zou verdienenHet was dus 2,80
.
Leeftijd 16![]()
+
[..] Voor 2,80 per uur kom ik mn nest ECHT niet uit![]()
![]()
Voor Cher welquote:Op vrijdag 29 juli 2005 20:22 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Voor 2,80 per uur kom ik mn nest ECHT niet uit![]()
Ik zou er niet trots op zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kokos lol!![]()
![]()
Ik werk niet en zelfs m'n zakgeld is hoger dan jij jouw hongerloontje
![]()
![]()
!
Wel. Hij zweet zich de pleuris en verdient dat, terwijl ik op m'm luie reet zit en meer verdien.quote:
Krijg.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel. Hij zweet zich de pleuris en verdient dat, terwijl ik op m'm luie reet zit en meer verdien.![]()
en dus presteert hij meer dan jij... dus kan hij trots zijn en jij niet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wel. Hij zweet zich de pleuris en verdient dat, terwijl ik op m'm luie reet zit en meer verdien.![]()
Wat een onzin. De instelling is dat hij een fatsoenlijk salaris wil, en bereid is om daarvoor te werken. Dat lijkt me een goede.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:12 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
En daar kreeg je 2,80 per uur voor ?? .. Dat is verdomme 1,80 teveel. Meer dan één euro per uur ben je niet waard met zo'n instelling.
Dat ligt eraan hoe je presteren definiëert. Ik kan wel tien rondjes om de flat gaan rennen, maar als ik er minder mee opschiet dan jij met het opvreten van je bullebak, heb je het beter voor elkaar dan ik.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:02 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
en dus presteert hij meer dan jij... dus kan hij trots zijn en jij niet.
Jawel, maar iets krijgen is iets anders dan verdienen.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:09 schreef root1980 het volgende:
[..]
Taalneuker.... begrijp je hem niet ofzo ?
Waardeloze reactie idd. Echt zo'n Fokker die graag 'grof' wil zijn maar dit op de verkeerde momenten doet.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 01:06 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat een onzin. De instelling is dat hij een fatsoenlijk salaris wil, en bereid is om daarvoor te werken. Dat lijkt me een goede.
3,80 bij de mac?? en je bent 16?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:04 schreef kokos het volgende:
Ik krijg 3,80 bij de mac
Vorig jaar verdiende ik meer bij een supermarkt
Verdiende meer in de horeca.
ECHT WAARO JOH??? Ik vind jou echt stoer man?quote:Op zondag 31 juli 2005 16:48 schreef JasperE het volgende:
voor minder dan 15 per uur doe ik het niet
En dat vind jij grappig? Ik denk dat de meeste Fok!ers jou grappiger vinden met zo'n instelling. Later als je groot bent ga je zeker ook je handje ophouden bij het CWI.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kokos lol!![]()
![]()
Ik werk niet en zelfs m'n zakgeld is hoger dan jij jouw hongerloontje
![]()
![]()
!
NERD!quote:
Volgende keer beter je contract lezen, sukkelquote:
Dat die die trut tegen me.quote:Op zondag 31 juli 2005 18:29 schreef r4uz het volgende:
[..]
Volgende keer beter je contract lezen, sukkel.
quote:Op zondag 31 juli 2005 20:23 schreef Maikuuul het volgende:
Je moet verdomme blij zijn dat je werk krijgt ... klootzak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |