quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:46 schreef bonke het volgende:
[..]
de ts had in zijn beginpost dan niet moeten zeggen dat ie ontslag zou gaan nemen
en ook heeft ie nergens gezegt dat ie al vanaf zijn 13de een bijbaantje heeft
als hij dat er nou bij had verteld zou dit hele topic een stuk positiever geweest zijn voor hem
ps:nu vind ik het wel knap van em dat ie toch doorgaat met werken![]()
Koffie drinkenquote:
2,80 is dus het absolute minimum loon. Grafbezuiniging.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:05 schreef mordradead het volgende:
maar oke, je hoort toch iets an 3,10 te verdienen minimaal?
quote:
En daar kreeg je 2,80 per uur voor ?? .. Dat is verdomme 1,80 teveel. Meer dan één euro per uur ben je niet waard met zo'n instelling.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:05 schreef kokos het volgende:
[..]
Koffie drinkenom 0600 opstaan en je hele dag vervelen en af en toe een beetje vuilnis en was ophalen. Wat een grafbaan.
hmjah eik wel eah.. mjah gfeen zin om te veranderenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:09 schreef kokos het volgende:
Koentje3, Bullit is met een E
Ik wil gewoon wat doen. Menn, klinkt raar maar die 40 plussers zitten daar maar een beetje niks te doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:12 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
En daar kreeg je 2,80 per uur voor ?? .. Dat is verdomme 1,80 teveel. Meer dan één euro per uur ben je niet waard met zo'n instelling.
neem dan initiatief, lul...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:14 schreef kokos het volgende:
[..]
Ik wil gewoon wat doen. Menn, klinkt raar maar die 40 plussers zitten daar maar een beetje niks te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |