abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 15 januari 2006 @ 14:03:46 #176
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_34082194
quote:
Op zondag 15 januari 2006 13:48 schreef Gelderland het volgende:

[..]

Voor Starbeach villige betaal je voor 12 dagen 100 euro meer. En als ik de reacties lees over hotel Eri is dat (bij sommige) ook niet écht positief: http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/20589/eri/

Maarja, iig veel plezier met je vakantie! Ik ga waarschijnlijk voor die 100 euries meer (12 dagen) naar Star Beach Village
quote:
Daniëlle

Algemene indruk: 6 Ligging: 7 Bereikbaarheid: 7 Service: 5 Prijs/kwaliteit: 4 (gem. 5.8 )

De eerste indruk was wel goed, totdat we op onze kamer aankwamen. Wat een vieze boel! Er lagen haren in het bad en op de vloer, zelfs in de douchekop zaten haren bah!! Het bed was ook niet alles, om over het eten maar te zwijgen... Maar goed verder wel leuke vakantie gehad, zeer goed uitzicht en gezellige muziek van Star Beach. Ik zou er alleen nooit meer heen gaan
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_34082214
4 juli is vóór het hoogseizoen.....14 augustus is meer ná het hoogseizoen.....
Haleloeja
pi_34082252
quote:
Op zondag 15 januari 2006 14:03 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

[..]

uuhm, kijk eens naar het aantal positieve/negatieve reacties op die page......er zijn maar enkele negatieve reacties en de rest is alleen maar POSITIEF....en daarbij komt het dat wij toch niet eten daar....(appartement)
Haleloeja
pi_34083967
ik ga waarsch ook naar Chersonissos. Op deze site ben ik toevallig terecht gekomen en ik vind de prijzen voor de reizen (vlucht+hotel) echt supergoedkoop hier ! www.sunweb.be is de site. Het is een Nederlandse touroperator. Ikzelf ben van Belgie dus had er nog niet van gehoord, maar had al es gehoord dat een reis boeken in NL veel goedkoper is dan in Belgie, en deze site bevestigt dit wel. iemand ervaring met deze organisatie ? Want ik ben serieus ah overwegen om via hen een reis te boeken, heb zelden zulke interessante prijzen gezien.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 15 januari 2006 @ 15:22:49 #180
80791 crew  Paul
pi_34085432
quote:
Op woensdag 31 augustus 2005 23:47 schreef Miesjemies het volgende:

[..]

Jep, ik ook. Mallorca is tien keer minder
En Kreta vergeleken met Marmaris ? waar ik misschien dit jaar naar toe wil
pi_34092353
hmm ik ben naar Mallorca al geweest (el arenal / playa om precies te zijn) en vond het uitgaan er zeer goed. Dus als Chersonissos zoveel beter is, belooft dat wel moest ik daar naar toe gaan
pi_34122120
ik heb een vraagje : overal lees ik dat Malia qua uitgaan eigenlijk niet of nauwelijks moet onderdoen voor Chersonissos. Is dit waar ? En wat kies je dan beter ? Het massagedoe in Chersonissos of het missch iets gezelligere malia ?
pi_34163069
wat is nou een goed en goedkoop appartement op Chersonissos Want we hebben verschillende dingen bekeken en komen toch altijd uit op zo'n 700 Euro (12 dagen)... vinden we vrij duur namelijk..
Haleloeja
pi_34182696
Dat StarBeach gedoe zit al helemaal vol bij Gogo tours in Juli en Augustus.
Wij gaan waarschijnlijk ook naar Chersonissos met z'n 5en, van de week eens ff alle reisgidsen bij elkaar knallen en kijken wat het beste is.

Als ik zo alles door lees dan lijkt het er op dat Star Beach Village toch wel het beste appartement is.
Weet iemand hoe het met andere appartementen zit?
Een goede nummer 2 ofzo?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 23:48:16 #185
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_34183156
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:38 schreef SimtekF1 het volgende:
Wij gaan waarschijnlijk ook naar Chersonissos met z'n 5en, van de week eens ff alle reisgidsen bij elkaar knallen en kijken wat het beste is.

Als ik zo alles door lees dan lijkt het er op dat Star Beach Village toch wel het beste appartement is.
Een goede nummer 2 ofzo?
Wij gaan met zijn 5en in hotel Eri. All in voor 556 pp!
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_34183625
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:00 schreef BramKVO het volgende:
ik heb een vraagje : overal lees ik dat Malia qua uitgaan eigenlijk niet of nauwelijks moet onderdoen voor Chersonissos. Is dit waar ? En wat kies je dan beter ? Het massagedoe in Chersonissos of het missch iets gezelligere malia ?
Chersonissos: Nederlanders
Malia: Engelse boeren
pi_34184076
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:48 schreef stijgende_ster het volgende:

[..]

Wij gaan met zijn 5en in hotel Eri. All in voor 556 pp!
Via welke reisorganisatie dan?
Wij willen ook met z'n 5en gaan maar bij Gogotours en Beachmasters is het allemaal max 4 personen dus dat schiet niet op.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 18 januari 2006 @ 00:21:53 #188
80791 crew  Paul
pi_34184514
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:59 schreef c0ne het volgende:

[..]

Chersonissos zijn er anders ook heel veel engelse boeren
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 18 januari 2006 @ 00:22:49 #189
80791 crew  Paul
pi_34184550
quote:

Een goede nummer 2 ofzo?
Nee gewoon starbeach village oh trouwens jawel daarachter op een heuvel zit echt een heel gezellig dorpje met appartementen lijkt me nog leuker dan starbeach village
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 18 januari 2006 @ 00:24:04 #190
80791 crew  Paul
pi_34184604
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 16:08 schreef Gelderland het volgende:
wat is nou een goed en goedkoop appartement op Chersonissos Want we hebben verschillende dingen bekeken en komen toch altijd uit op zo'n 700 Euro (12 dagen)... vinden we vrij duur namelijk..
ik weet wel waar er nog plekken zijn bij starbeach maar dan moet je me maar mailen
  woensdag 18 januari 2006 @ 01:12:09 #191
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_34186278
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 00:10 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Wij willen ook met z'n 5en gaan maar bij Gogotours en Beachmasters is het allemaal max 4 personen dus dat schiet niet op.
Wij wilden het eerst ook zo doen, maar zijn toen bij een reisbureau langsgeweest. Daar hadden ze dit, wat veel goedkoper is. Met all in bespaar je natuurlijk uit eten gaan enzo.. We zagen dit iig in de gids van Arke. Kan morgenavond wel opzoeken waar het precies staat. Het is trouwens wel afhankelijk van de periode.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_34191245
quote:

Een goede nummer 2 ofzo?
Is er ook een goedkoper altnernatief Als we met z'n 5-en willen gaan dan zit je toch al zo voor 12 dagen rond de 700!! euro (eind juli begin augustus) ......is er niets goedkopers? (wat ook goed is)
Haleloeja
  woensdag 18 januari 2006 @ 10:08:58 #193
80346 Remzerrr
Maar das logisch
pi_34191787
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 00:10 schreef SimtekF1 het volgende:

[..]

Bij GoGotours max 4 personen is dat nieuw ofzo.
Vorig jaar ben ik met een groep van 11 personen via GoGo naar Chersonissos geweest en allemaal op dezelfde boeking
Elk voordeel heb zn nadeel
pi_34192726
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 01:12 schreef stijgende_ster het volgende:

[..]

Wij wilden het eerst ook zo doen, maar zijn toen bij een reisbureau langsgeweest. Daar hadden ze dit, wat veel goedkoper is. Met all in bespaar je natuurlijk uit eten gaan enzo.. We zagen dit iig in de gids van Arke. Kan morgenavond wel opzoeken waar het precies staat. Het is trouwens wel afhankelijk van de periode.
Als je het op zou willen zoeken zou dat fijn zijn.
Wij zaten aan eind juli te denken.
Deze week gelijk ff een gids van Arke halen.
All in scheelt misschien wel veel geld maar moet je voor de gein eens al die reacties lezen op de Gogotours site, bijna iedereen heeft commentaar op het eten overal hehe.
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 09:42 schreef Gelderland het volgende:

[..]

Is er ook een goedkoper altnernatief Als we met z'n 5-en willen gaan dan zit je toch al zo voor 12 dagen rond de 700!! euro (eind juli begin augustus) ......is er niets goedkopers? (wat ook goed is)
Geen idee, ik ben ook nog op zoek.
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 10:08 schreef Remzerrr het volgende:

[..]

Bij GoGotours max 4 personen is dat nieuw ofzo.
Vorig jaar ben ik met een groep van 11 personen via GoGo naar Chersonissos geweest en allemaal op dezelfde boeking
Ja allemaal op dezelfde naam kan wel maar het is max. 4 personen per appartement.
Dat is mooi benadeeld als je met z'n 5en gaat.
pi_34217198
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 23:59 schreef c0ne het volgende:

[..]

hmm, nu weet ik nog nie wat ik moet kiezen. want met een bende Belgen tussen enkel Nl'ers zitten is ook nie alles hoor
pi_34220068
quote:
Op maandag 16 januari 2006 15:00 schreef BramKVO het volgende:
Mijn ervaring --> gewoon naar Chersonissos gaan of je moet als engelse hooligan terug willen keren in Holland. Echt daar lopen ALLEEN maar Engelse rond en dan is het zo gedaan met de gezelligheid!!!
Life is just like me..
Everyday a little different
pi_34220695
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 09:42 schreef Gelderland het volgende:

[..]

@gelderland: Ik heb bij jiba een reis naar chersonissos geboekt. In appartement Bello's. Heb echt alle reisorganisatie's langs geweest en deze was veruit de goedkoopste. Ik ga 15 dagen en ben voor de reis + luchthavenbelasting + anuleringsverzekerin 500 euro kwijt. Het appartement ziet er ook nog is super mooi uit.

ps. Let er wel op dat er ook veel appartement bij jiba's vanaf 26 jaar zijn. Deze eigenaren willen geen jongeren hebben.
pi_34223946
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 22:06 schreef Ice_Cold het volgende:

[..]

Mijn ervaring --> gewoon naar Chersonissos gaan of je moet als engelse hooligan terug willen keren in Holland. Echt daar lopen ALLEEN maar Engelse rond en dan is het zo gedaan met de gezelligheid!!!
we zijn wel met een groepje die allen belgen zijn Niet dat ik iets heb tegen Nl'ers, maar als zo 80% nederlanders zijn troepen die allemaal samen en is het niet zo plezant als Belgen daar tussen te zitten
pi_34231298
Als je naar malia gaat, wordt je platgereden door de engelsen die daar als idioten op squads en brommers rijden...
Je wordt daar echt gek.
pi_34244534
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 23:26 schreef BramKVO het volgende:

[..]

we zijn wel met een groepje die allen belgen zijn Niet dat ik iets heb tegen Nl'ers, maar als zo 80% nederlanders zijn troepen die allemaal samen en is het niet zo plezant als Belgen daar tussen te zitten
Haha tuurlijk niet, gewoon doen!!! Wordt vanzelf gezellie.. krijg bijna medelijden met je. Chersonissos is echt 10x beter dan Malia en ook nog stukken gezelliger en meer te beleven. Gewoon je tussenmengen, er lopen daar wel meer nationaliteiten rond hoor, je zult echt niet de enige belg zijn
Life is just like me..
Everyday a little different
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')