quote:Op zondag 15 januari 2006 13:48 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Voor Starbeach villige betaal je voor 12 dagen 100 euro meer. En als ik de reacties lees over hotel Eri is dat (bij sommige) ook niet écht positief: http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/20589/eri/
Maarja, iig veel plezier met je vakantie! Ik ga waarschijnlijk voor die 100 euries meer (12 dagen) naar Star Beach Village![]()
quote:Daniëlle
Algemene indruk: 6 Ligging: 7 Bereikbaarheid: 7 Service: 5 Prijs/kwaliteit: 4 (gem. 5.8 )
De eerste indruk was wel goed, totdat we op onze kamer aankwamen. Wat een vieze boel! Er lagen haren in het bad en op de vloer, zelfs in de douchekop zaten haren bah!! Het bed was ook niet alles, om over het eten maar te zwijgen... Maar goed verder wel leuke vakantie gehad, zeer goed uitzicht en gezellige muziek van Star Beach. Ik zou er alleen nooit meer heen gaan
uuhm, kijk eens naar het aantal positieve/negatieve reacties op die page......er zijn maar enkele negatieve reacties en de rest is alleen maar POSITIEF....en daarbij komt het dat wij toch niet eten daar....(appartement)quote:
En Kreta vergeleken met Marmaris ? waar ik misschien dit jaar naar toe wilquote:Op woensdag 31 augustus 2005 23:47 schreef Miesjemies het volgende:
[..]
Jep, ik ook. Mallorca is tien keer minder
Wij gaan met zijn 5en in hotel Eri. All in voor 556 pp!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:38 schreef SimtekF1 het volgende:
Dat StarBeach gedoe zit al helemaal vol bij Gogo tours in Juli en Augustus.
Wij gaan waarschijnlijk ook naar Chersonissos met z'n 5en, van de week eens ff alle reisgidsen bij elkaar knallen en kijken wat het beste is.
Als ik zo alles door lees dan lijkt het er op dat Star Beach Village toch wel het beste appartement is.
Weet iemand hoe het met andere appartementen zit?
Een goede nummer 2 ofzo?
Chersonissos: Nederlandersquote:Op maandag 16 januari 2006 15:00 schreef BramKVO het volgende:
ik heb een vraagje : overal lees ik dat Malia qua uitgaan eigenlijk niet of nauwelijks moet onderdoen voor Chersonissos. Is dit waar ? En wat kies je dan beter ? Het massagedoe in Chersonissos of het missch iets gezelligere malia ?
Via welke reisorganisatie dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:48 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Wij gaan met zijn 5en in hotel Eri. All in voor 556 pp!
Chersonissos zijn er anders ook heel veel engelse boerenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:59 schreef c0ne het volgende:
[..]
Chersonissos: Nederlanders
Malia: Engelse boeren
Nee gewoon starbeach village oh trouwens jawel daarachter op een heuvel zit echt een heel gezellig dorpje met appartementen lijkt me nog leuker dan starbeach villagequote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:38 schreef SimtekF1 het volgende:
Wij gaan waarschijnlijk ook naar Chersonissos met z'n 5en, van de week eens ff alle reisgidsen bij elkaar knallen en kijken wat het beste is.
Als ik zo alles door lees dan lijkt het er op dat Star Beach Village toch wel het beste appartement is.
Een goede nummer 2 ofzo?
ik weet wel waar er nog plekken zijn bij starbeach maar dan moet je me maar mailenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:08 schreef Gelderland het volgende:
wat is nou een goed en goedkoop appartement op ChersonissosWant we hebben verschillende dingen bekeken en komen toch altijd uit op zo'n 700 Euro (12 dagen)... vinden we vrij duur namelijk..
Wij wilden het eerst ook zo doen, maar zijn toen bij een reisbureau langsgeweest. Daar hadden ze dit, wat veel goedkoper is. Met all in bespaar je natuurlijk uit eten gaan enzo.. We zagen dit iig in de gids van Arke. Kan morgenavond wel opzoeken waar het precies staat. Het is trouwens wel afhankelijk van de periode.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:10 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Via welke reisorganisatie dan?
Wij willen ook met z'n 5en gaan maar bij Gogotours en Beachmasters is het allemaal max 4 personen dus dat schiet niet op.
Is er ook een goedkoper altnernatiefquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:38 schreef SimtekF1 het volgende:
Een goede nummer 2 ofzo?
Bij GoGotours max 4 personenquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:10 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Via welke reisorganisatie dan?
Wij willen ook met z'n 5en gaan maar bij Gogotours en Beachmasters is het allemaal max 4 personen dus dat schiet niet op.
Als je het op zou willen zoeken zou dat fijn zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:12 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Wij wilden het eerst ook zo doen, maar zijn toen bij een reisbureau langsgeweest. Daar hadden ze dit, wat veel goedkoper is. Met all in bespaar je natuurlijk uit eten gaan enzo.. We zagen dit iig in de gids van Arke. Kan morgenavond wel opzoeken waar het precies staat. Het is trouwens wel afhankelijk van de periode.
Geen idee, ik ben ook nog op zoek.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:42 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Is er ook een goedkoper altnernatiefAls we met z'n 5-en willen gaan dan zit je toch al zo voor 12 dagen rond de 700!! euro (eind juli begin augustus) ......is er niets goedkopers? (wat ook goed is)
Ja allemaal op dezelfde naam kan wel maar het is max. 4 personen per appartement.quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:08 schreef Remzerrr het volgende:
[..]
Bij GoGotours max 4 personenis dat nieuw ofzo.
Vorig jaar ben ik met een groep van 11 personen via GoGo naar Chersonissos geweest en allemaal op dezelfde boeking
hmm, nu weet ik nog nie wat ik moet kiezen. want met een bende Belgen tussen enkel Nl'ers zitten is ook nie alles hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:59 schreef c0ne het volgende:
[..]
Chersonissos: Nederlanders
Malia: Engelse boeren
Mijn ervaring --> gewoon naar Chersonissos gaan of je moet als engelse hooligan terug willen keren in Holland. Echt daar lopen ALLEEN maar Engelse rond en dan is het zo gedaan met de gezelligheid!!!quote:Op maandag 16 januari 2006 15:00 schreef BramKVO het volgende:
ik heb een vraagje : overal lees ik dat Malia qua uitgaan eigenlijk niet of nauwelijks moet onderdoen voor Chersonissos. Is dit waar ? En wat kies je dan beter ? Het massagedoe in Chersonissos of het missch iets gezelligere malia ?
@gelderland: Ik heb bij jiba een reis naar chersonissos geboekt. In appartement Bello's. Heb echt alle reisorganisatie's langs geweest en deze was veruit de goedkoopste. Ik ga 15 dagen en ben voor de reis + luchthavenbelasting + anuleringsverzekerin 500 euro kwijt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:42 schreef Gelderland het volgende:
[..]
Is er ook een goedkoper altnernatiefAls we met z'n 5-en willen gaan dan zit je toch al zo voor 12 dagen rond de 700!! euro (eind juli begin augustus) ......is er niets goedkopers? (wat ook goed is)
we zijn wel met een groepje die allen belgen zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:06 schreef Ice_Cold het volgende:
[..]
Mijn ervaring --> gewoon naar Chersonissos gaan of je moet als engelse hooligan terug willen keren in Holland. Echt daar lopen ALLEEN maar Engelse rond en dan is het zo gedaan met de gezelligheid!!!
Haha tuurlijk niet, gewoon doen!!! Wordt vanzelf gezellie.. krijg bijna medelijden met je. Chersonissos is echt 10x beter dan Malia en ook nog stukken gezelliger en meer te beleven. Gewoon je tussenmengen, er lopen daar wel meer nationaliteiten rond hoor, je zult echt niet de enige belg zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:26 schreef BramKVO het volgende:
[..]
we zijn wel met een groepje die allen belgen zijnNiet dat ik iets heb tegen Nl'ers, maar als zo 80% nederlanders zijn troepen die allemaal samen en is het niet zo plezant als Belgen daar tussen te zitten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |