ik ga uitkijken naar julliequote:Op zondag 31 juli 2005 23:22 schreef xxmiekskexx het volgende:
[..]
Nou, tot dan! Wij zitten er 14 tot en met 24 Augustus met vier meiden...![]()
vind het wel handig om zo al vast wat adresjes op te zoekenquote:
bullshit .. als jeje zelf een beetje weet in te houden komt dat helemaal goed .. ben er al eerder geweest en was toen ook bezet ( en maat van me die meegaat ook en die is nu ook bezet ) en is helemaal goed gegaanquote:Op maandag 1 augustus 2005 19:35 schreef fudgie het volgende:
vette bullshit wie niet vreemdgaat in chersonnisos is niet helemaal 100 denk ik zodra je het vliegtuig instapt stijgt je testesteron spiegel met 1000% hehe en ben je niet meer te houden
You're killing me inderdaadquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:55 schreef Silenus het volgende:
Nou mensen, dit is mijn laatste post voor de grote zuip- en feestvakantie begint! Zo komen m'n maten hier, m'n ouders zijn net op vakantie dus hier gaat het beginnen!![]()
Morgen op tijd naar Schiphol en dan......ik heb er geen woorden voor maar ik heb het helemaal gehad hier met dit weer. Hier gaat het lekker regenen en ik zit overmorgen op Star Beach te chillen yeahhhhh![]()
Vliegtuigmaatjes uit dit topic, ik zie jullie morgen op Schiphol! Ik hoor bij een zes koppige groep waarvan enkele een shirt zullen dragen met de tekst 'Tease-shirt...ben jij al geteased?'
Ja van een sterk gevoel voor humor zijn wij wel gespeend!![]()
waarom spam je je weblog overal ? ook al op andere sites .. er staat vrijwel niks op ...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 22:01 schreef Chersonissos het volgende:
Whee! nog minder dan 48uur en dan is het zover KRETA HERE WE COME!!!
Check de web log www.hersonissos.web-log.nl
Na aankomst douchen (als het water nog een beetje warm is tenminste), andere kleding aan en je kunt direct stappen!quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 11:48 schreef GekkeMat het volgende:
ik heb mijn tickets binnen![]()
we vertrekken pas om 16:40 op 14 augdus missen bijna de hele dag
Ik heb ook best vaak Watskeburt van De Jeugd van Tegenwoordig gehoord, maar lik je lepel was echt de hit iddquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 18:56 schreef _MaximuS_ het volgende:
Wat waren bij jullie op kreta nou de hits?
ik heb hier mijne op een rijtje:
Zookey - lift your leg up (of 'lik je lepel')
Don Omar - Dale don Dale
Arash - Boro Boro
Bodyrockers - I Like the Way you MOVE!!
DMX - Up in Here
Nu Rhythmix - Babylon Starts to move
Soul central - Strings of Life
Gregor Salto - Looking good
we vliegen tegelijk terugquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:02 schreef xxmiekskexx het volgende:
Yeuh! Hebbe onze vliegtijden nu ook binnen:
14 Augustus om 07.10 vertrekken [half 12 in Greece!]
24 Augustus om 21.40 terugreis [half 1 's nachts op Schiphol!]
Sow, da wou ik ff kwijt, hebbe lekker 11 VOLLE dage, lekker puh!
jij bent dus met mij meegeweest naar de party cruise en mailiaquote:Op donderdag 11 augustus 2005 22:33 schreef TheVotary het volgende:
Ook vandaag teruggekomen. Leuke tijd gehad. Het uitgaan had ik echter eerlijk gezegd daar ook wel gezien na een week.
Het uitgaan daar is voornamelijk gebaseerd op kroegen met een dansvloer erin. Dit heeft als voordeel dat je zo makkelijk overal in en uit kunt lopen wanneer je wilt. De langste tijd dat wij ergens door hebben gebracht is misschien 2/2,5 uur. Proppers kennen ze daar ook en die zijn zoals gewoonlijk behoorlijk irritant. Soms waren we echt van plan om ergens naar binnen te gaan, maar dan deden we dat toch niet omdat er net zo'n propper aan komt lopen en die komt dan aanzetten met zo'n slap verhaal dat het lijkt alsof je zijn grootste vriend bent.
Bierprijzen gingen van 2,5 euro tot 4 euro. Die 2,5 was dan tijdens happy hours en dan betaalde je 5 euro voor 1 biertje en kreeg je er 1 bij (dus feitelijk 2,5 euro). In sommige tenten was het altijd happy hour. Denk dat achteraf de leukste uurtjes in de avond heb doorgebracht in de Ierse kroegen, puur en alleen vanwege het enthousiasme waarmee die Ieren feesten.
Bij Starbeach kun je overdag wel leuk liggen, je kunt er voor kiezen om tussen de herrie te gaan liggen op een grasveldje. Je kunt echter ook aan het strand gaan liggen waar je een strandstoel kon afhuren. Wij hebben voor het laatste gekozen, want als ik in Griekenland ben dan wil ik ook wel wat strand zien. Wij hebben 3 keer op het kleine strandje gelegen waar je uitermate lekker kon bakken in de zon en kon bijkomen van de nacht ervoor.
Over GoGoTours als reisorganisator heb ik niks te klagen, alles was gewoon geregeld zoals het moest zijn. Geen rare dingen meegemaakt. 2x meegeweest met uitstapjes daarvan. 1x met de party cruise. Dat was wel leuk om meegemaakt te hebben. Hoe de mensen heen en weer gingen tijdens het dansen op die boot, geweldigBeetje jammer dat ze wel extreem gierig met het eten omgingen. De Dutch night was door het bier wel leuk. Had daar wel echt het ski-hut gevoel, en dat kan me niet echt bekoren. Krijg je van die infantiele taferelen zoals mensen in sinterklaaskostuum en mannen met pruiken op in strakke rokjes en liedjes over dikke bananen die moeten gaan...HA....HA...
![]()
Maar eigenlijk achteraf toch een erg leuke avond gehad.Vond het wel jammer dat de andere niet wilden blijven in Malia want ik zag daar tijdens het lopen naar de Bananen Bar best wel wat leuke tenten.
Het hotel (Iro) voldeed aan de eisen van ons. Wat wel jammer is dat we wel zelf achter een extra tuinstoel aan moesten en de binnenstoel aan de achterkant doormidden lag. Je zou toch zeggen dat zulke dingen geregeld worden voor je gasten binnen krijgt.![]()
We hadden het wel uitermate getroffen met de plaats in het hotel, we zaten helemaal bovenin het hotel en daar zaten maar 2 kamers en we hadden samen met de buren een behoorlijk groot dakterras tot onze beschikking. En we konden ook nog de rest van het hele dak over. Dus als de zon wat anders stond en we wilden nog even bakken dan klommen we gewoon het dak op.![]()
Hier heb ik een hele vage foto (afstellingen stonden achteraf helemaal verkeerd en dus bijna alle foto's zijn zo)van het dakterras+een gedeelte van het dak:
[[url=http://img83.imageshack.us/img83/1135/vakantie00160tb.th.jpg]afbeelding][/URL]
Heel mn kleren kon ik weggooien, doordat die zakken opgingen natuurlijk daar in de zand en modder.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 19:33 schreef TheVotary het volgende:
Dat is duidelijk een tekst waar lang over is nagedacht. En weet geen titel (gelukkig).Dit prachtig stukje muziek is mij dan ook nooit ter ore gekomen (gelukkig).
En waterzakken zijn mij onbekend. Ben je nat geworden dan?Ik heb zelf ook nog iemand een gruwelijke ziekte toegewenst die (naar ik aanneem) water ergens naar beneden gooide (en daarna natuurlijk gelijk wegduiken hihihihihi....
). Was trouwens hartstikke mis, dat is dan wel netjes.
![]()
de dikke lul band - op je ballen naar de wallenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:33 schreef alki het volgende:
Wie kent de titel van die plaat die altijd meegezongen werd op starbeach van: Pijpen neuken beffen kontje mondje klaarkomen ?
Ja best wel en jij ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 13:41 schreef fudgie het volgende:
nog een beetje geneukt?
Nee helaas dat is hem niet. Toch bedankt!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 10:48 schreef Remzerrr het volgende:
I like the way you move is van de Bodyrockers
Die tijden heb ik ook...15 volle dagen..van 1 tm 15 septemberquote:Op zaterdag 6 augustus 2005 17:02 schreef xxmiekskexx het volgende:
Yeuh! Hebbe onze vliegtijden nu ook binnen:
14 Augustus om 07.10 vertrekken [half 12 in Greece!]
24 Augustus om 21.40 terugreis [half 1 's nachts op Schiphol!]
Sow, da wou ik ff kwijt, hebbe lekker 11 VOLLE dage, lekker puh!
ik weet welke t is heb m thuis, zal straks een kijken voor jequote:Op woensdag 17 augustus 2005 13:03 schreef eileenvs het volgende:
[..]
Nee helaas dat is hem niet. Toch bedankt!
Tom Novy - Your Bodyquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:59 schreef eileenvs het volgende:
Kent iemand het nummer dat heel vaak op star beach gedraaid werd waar in voorkwam: something 'bout you body....
Iemand?
Hmm ja, ik heb nog een avondje met jullie staan praten en wat gegeten bij friet van piet.quote:
Jaaaaaaaaa ik weet hetquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 00:10 schreef Aschwin. het volgende:
[..]
Hmm ja, ik heb nog een avondje met jullie staan praten en wat gegeten bij friet van piet.![]()
Misschien weet je nog wel wie ik ben.![]()
Leuk hotel he? heb er ook 2 weken gezetenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:47 schreef mister_kripple het volgende:
Ben net terug van 8 dagen Chersonissos. Zat in hotel Glaros. Erg goed bevallen. Ik was elke avond in de Tango-bar te vinden. Erg rustig daar altijd maar wel erg gezellig. Ben benieuwd of ik zonder dat ik het wist nog met Fok!kers gesproken heb. Ik was makkelijk te herkennen aan mijn rolstoel.
Ik kom zeker een keer terug daar.
Kan je me het einde van die avond nog eens uitleggen, die robert had er om gevraagd maar was mij dus nooit duidelijk geworden?!quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:50 schreef Miesjemies het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa ik weet hetEerst bij de Cinema toch?
Einde? Haha, weet niet meer?quote:Op maandag 22 augustus 2005 23:17 schreef Aschwin. het volgende:
[..]
Kan je me het einde van die avond nog eens uitleggen, die robert had er om gevraagd maar was mij dus nooit duidelijk geworden?!![]()
Desnoods via pb of msn![]()
Waar blijven de fotosquote:Op donderdag 25 augustus 2005 14:02 schreef xxmiekskexx het volgende:
Vannacht terug gekomen uit Chersonissos en t was in één woord GREAT!
Nu ff fotootjes op PC zetten, wie wat wil weten moet het maar vragen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |