dan neem je em dus gewoon niet in het rood!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:17 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
En het zilver, en het zwart, en soms ook nog met een überspoiler achterop. Google images Ferrari Enzo en je begrijpt wat ik bedoel.
Hij blijft lelijk met al die grote gaten. Antisubtiel.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan neem je em dus gewoon niet in het rood!
Klaar
dan zorg je er maar voor dat je die Mybach te pakken krijgtquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:22 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Hij blijft lelijk met al die grote gaten. Antisubtiel.
MTEquote:
Die vind ik ook niet mooi, maar wel stoer. Dat is gewoon apart.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan zorg je er maar voor dat je die Mybach te pakken krijgt
wat jij wilquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:27 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Die vind ik ook niet mooi, maar wel stoer. Dat is gewoon apart.
Ik hou meer van stijlvolle supercars dan van die macho overdone dingen. Mijn broer is helemaal weg van de Exelero. Geef mij maar een Jaguar XJ220!
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
Maar gaat toch over de 320 km/h dacht ikquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:29 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het is alleen wel een oude supercar. En hij is heel zwaar.
Het is wel de ultieme supercar van Britse bodem btw.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:29 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Het is alleen wel een oude supercar. En hij is heel zwaar.
Ja vergeet TVR's voor het gemakquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is wel de ultieme supercar van Britse bodem btw.![]()
Britsquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Het is wel de ultieme supercar van Britse bodem btw.![]()
Aparte manier om aan te geven dat het onderwerp je niet boeit/aan te geven dat je niet mee kan praten?quote:
Verkapte-ik-snap-er-niks-van-ander-onderwerp-?-postquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:37 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Aparte manier om aan te geven dat het onderwerp je niet boeit/aan te geven dat je niet mee kan praten?.
Ja maar om nou in een Duitse auto te gaan rijdenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:36 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Brits.
Ze gaan wel vaak kapot heb ik gehoord, Britse auto's dus. Mijn leraar Engels "Britten zijn geniaal. Maar verstrooid, ze schrijven niks op waardoor er vaak foutjes zijn." "Duitsers kunnen ook geniaal zijn, en die schrijven wel alles op. Zijn dus stukken beter betrouwbaar." Over autoontwerpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |