Graag ontopic blijven. Het postorder bedrijf LOST de fout ook op. Ik krijg mijn juiste poster alsnog. Maar terugsturen was te duur, dus ik mocht deze houden. Maar ik hoef 'm niet, vandaar dat hij nu hier te koop staat.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:08 schreef PLAE@ het volgende:
Laat het postorder bedrijf dan die fout oplossen![]()
Omdat er een pakbon (factuur) bij zit waar de titel opstaat (welke ik weer op de website van de shop heb gezocht) en ik hem een stukje UIT de doos heb getrokken (ik zag dat de kleuren overeenkwamen met de foto van de poster zoals op de factuur staat.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe weet je welke Johnny Cash poster je hebt gekregen als je de poster niet eens hebt gezien laat staan uit de verzenddoos gehaald hebt?
Had je die avatar al?quote:Op donderdag 28 juli 2005 01:46 schreef Rnej het volgende:
15 inc.
Prima. Succes.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 14:03 schreef Rnej het volgende:
mja, ik had die avatar al
enne, voor 17,50 moet ik m zelf wel kunnen vinden denk ik.....15 incl of anders niet
Geen idee wat de verzendkosten zijn eigenlijk. Qua gewicht valt het mee, het formaat is onhandig. Ik verwacht 5.50 ofzo? Ik woon in Apeldoorn. Ophalen IS sowieso gratis natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 17:06 schreef Broes het volgende:
hoeveel zijn de verzendkosten dan? / waar woon je?
Lijkt mij niet relevant voor de koper, dat IK hem toevallig gratis heb gekregen. IK wil er 15 euro 12,50 euro voor hebben. Anders hang ik 'm zelf wel op. Het is gewoon een gave poster. Als iemand hem toevallig wil hebben is dat meegenomen, dan heeft hij/zij hem voor een prijs waar je hem NIET voor in welke webshop dan ook kunt krijgen (nieuw).quote:Op maandag 1 augustus 2005 08:02 schreef tonks het volgende:
Je hebt iets gratis gekregen en je gaat nog zeuren over 2,50
Da's toch hetzelfde als 15 euro incl. --> een van de eerste biedingen dus!quote:Op donderdag 1 september 2005 01:47 schreef RAM_ het volgende:
ik woon ook in apeldoorn voor 10 euro haal ik hem op
Klopt. Ben niet razend enthousiast, het scheelt mij alleen wel een ritje naar het postkantoor. Als de originele bieder hier niet overheen gaat mag de stadsgenoot hem komen halen van mij. Ik doe het zo, deze advertentie laat ik tot morgenavond staan, dan is 'ie voor de hoogste bieder.quote:Op donderdag 1 september 2005 13:32 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Da's toch hetzelfde als 15 euro incl. --> een van de eerste biedingen dus!
Van mij mag ie em hebben...quote:Op donderdag 1 september 2005 18:01 schreef JeOma het volgende:
[..]
Klopt. Ben niet razend enthousiast, het scheelt mij alleen wel een ritje naar het postkantoor. Als de originele bieder hier niet overheen gaat mag de stadsgenoot hem komen halen van mij. Ik doe het zo, deze advertentie laat ik tot morgenavond staan, dan is 'ie voor de hoogste bieder.
En dat vindt TS heel, HEEL erg...quote:Op donderdag 1 september 2005 21:22 schreef Rnej het volgende:
[..]
mooi bod.. 10 euro.. en bij mij zeiken over 2,50
maar mijn bod mag de TS dus vergeten![]()
TS kan de poster beter lekker zelf ophangen!quote:Op donderdag 1 september 2005 23:10 schreef JeOma het volgende:
[..]
En dat vindt TS heel, HEEL erg...![]()
je zou bijna denken van wel na dat gezeur over die 2,50quote:Op donderdag 1 september 2005 23:10 schreef JeOma het volgende:
[..]
En dat vindt TS heel, HEEL erg...![]()
als je nog interesse hebt, mail me maar...quote:Op donderdag 1 september 2005 01:47 schreef RAM_ het volgende:
ik woon ook in apeldoorn voor 10 euro haal ik hem op
Het is wel een mooie.quote:Op vrijdag 2 september 2005 08:17 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
TS kan de poster beter lekker zelf ophangen!![]()
Inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:10 schreef JeOma het volgende:
(haha, ik ga echt af... ik weet het)
Ben laatst een goede site tegengekomen met prachtige dylanposters. Zal hem eens opzoekenquote:Op woensdag 1 maart 2006 03:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Mooie poster! Waar heb je hem besteld? Ik zoek zo'n soort Bob Dylan poster!![]()
Zeer cool.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:06 schreef JeOma het volgende:
Ik weet niet meer of ik hem nog heb. Volgens mij heb ik 'm weggepleurd. Ik ga vandaag zoeken en in dat laatste geval mag je 'm morgen of zondag komen halen... U hoort nog van mij!
Je bent nu wel onterecht bezig. Er zijn meer mensen die hebben geboden..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:06 schreef JeOma het volgende:
Ik weet niet meer of ik hem nog heb. Volgens mij heb ik 'm weggepleurd. Ik ga vandaag zoeken en in dat laatste geval mag je 'm morgen of zondag komen halen... U hoort nog van mij!
Kijk hoe lang geleden?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:30 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Je bent nu wel onterecht bezig. Er zijn meer mensen die hebben geboden..
Je hebt wel gelijk hoor, maar.. eerst maar afwachten of de poster nog aanwezig is.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:35 schreef Prep2Fight het volgende:
Er is ook op woensdag 1 maart 2006 @ 08:06 15 euro geboden.. hoger als jou bod.
Misschien een mogelijkheid dat hij 50 cent meer wilt betalen. Denk toch eens na! Jezus, wat een slechte verkoper ben jijquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:40 schreef JeOma het volgende:
Klopt, maar hoogste andere bod was 15E inclusief verzenden. Verzenden kost minimaal 5.50. En dan heb ik het nog niet over de moeite om naar het postkantoor te gaan en te laten inpakken. 10E ophalen is dan nog het hoogste bod.
Maar goed, deze hele discussie is useless als ik dat ding niet vindt. Vanmiddag/vanavond weet ik meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |