Je zal maar ineens overal blond haar tegenkomen, lijkt me erger voor jequote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:18 schreef amaranta het volgende:
Vrouwen hoeveen geen jezushaar te hebben, dat valt er zo ook wel uit...
Overal waar ik kom liggen mijn haren
Hahaha, die heb ik vooralsnog niet aangetroffen op de bank.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je zal maar ineens overal blond haar tegenkomen, lijkt me erger voor je
quote:
quote:
Hey hey heyquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:45 schreef ArTiC het volgende:
zonder mooie vrouwen? Is dat niks voor jou dan feb? Kun je ook niks fout doen toch?
zegeltjes erbij?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:58 schreef febster het volgende:
[..]
Hey hey hey
Zoveel fout doe ik meestal niet met vrouwen, zij zijn gewoon af en toe té vaag en onbegrijpelijk voor woorden
3 weken vakantiequote:
foutjequote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:16 schreef daNpy het volgende:
Met stroom, 't is droog en mn vriendin woont hier vlakbij
tvbquote:
Voor 2 daagjes.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tvb
terug vind blauwe
terug in het beloofde land?
ja, lekker zo zonder die campzone nerdsquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:34 schreef Blueman het volgende:
[..]
Voor 2 daagjes.
2 dagen vrij en de vrouw wilde even naar huis dus afgelopen nacht na het werken terug gereden. Half 6 was ik thuis.
Morgenavond wederom terug naar de zeeuwse kust waar het weer ook niet al te best is.
Hier alles nog okay?
Heerlijk rustig dusquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, lekker zo zonder die campzone nerds
Ik sla een jaartje over, morgen werken, jan smit komt, 15 euro entree en ik zal geen ventieldopje zien van die wielrenners. reden genoeg om eens een jaartje over te slaan.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:47 schreef Blueman het volgende:
[..]
Heerlijk rustig dus
En dan ook nog in de vakantieperiode dus helemaal rustig...
Moet jij niet richting Stiphout om te zuupen
Ga stickers plakken sjonniequote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja, lekker zo zonder die campzone nerds
Ik wist hetquote:
Dure entree ja..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik sla een jaartje over, morgen werken, jan smit komt, 15 euro entree en ik zal geen ventieldopje zien van die wielrenners. reden genoeg om eens een jaartje over te slaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |