Fetaquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:37 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Mijn wederhelft moet en zal Grieks eten ....
Ja en wie ben ik om daar tegenin te gaan![]()
![]()
nixxx veel plezier morgen. Ik ben zelf niet zo een type dat naar het circus oid gaat.
ik ga ook met ouders, broertje en zusjes maar meestal vind ik dat helemaal niet erg. tot nu toe altijd leuke vakanties geweest. alleen groningen is wel wat saai misschien maarja je moet het zelf leuk maken zeggen ze altijd.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:26 schreef melismay het volgende:
Groningen was stom
Misschien dat dat lag aan het feit dat ik er met mijn ouders was en mijn vader een pesthumeur had
feta blokken zijn om tequote:
Kennelijk niemand.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:37 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Mijn wederhelft moet en zal Grieks eten ....
Ja en wie ben ik om daar tegenin te gaan![]()
![]()
Tussen de hele fetadiscussie door verlas ik dit naar "zit ze zo onder trouwens?quote:Op woensdag 27 juli 2005 17:17 schreef dawg het volgende:
[..]
Kennelijk niemand.
Zit je er zo onder trouwens?
We willen juist de details wetenquote:Op woensdag 27 juli 2005 17:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tussen de hele fetadiscussie door verlas ik dit naar "zit ze zo onder trouwens?". De details zal ik jullie verder besparen.
je hebt gewoon last van een fetasjquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:55 schreef Pheno het volgende:
Vanavond weer wat fetablokjes uit de salade peuteren. Ik ben denk ik verslaafd aan feta
Wat ben je toch een schatje!quote:
Er moet nog gegeten en hierheen gekomen worden, dus reken maar uitquote:
Ik kan niet rekenenquote:Op woensdag 27 juli 2005 18:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Er moet nog gegeten en hierheen gekomen worden, dus reken maar uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |