Prima kroontje inderdaadquote:Op woensdag 27 juli 2005 15:06 schreef melismay het volgende:
Daar komt mooi niks van in, dat kroontje staat me prachtig![]()
Ik ga dit weekend naar campzone (neef van me zit daar de hele week dus ik kom ff langs)quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:04 schreef Pheno het volgende:
Ik probeerde je troon af te pakken
Wie gaan er eigenlijk allemaal nog op vakantie? En waarheen dan?
Ik vermoed van welquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:26 schreef melismay het volgende:
Groningen was stom
Misschien dat dat lag aan het feit dat ik er met mijn ouders was en mijn vader een pesthumeur had
Amsterdam is best een leuke stad.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:28 schreef nixxx het volgende:
ik ga zo naar amsterdam... tweede keer in een week![]()
Da's toch leuk?quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:34 schreef nixxx het volgende:
ga naar het chinees staatscircus in carre .. had kaartjes gewonnen bij mijn werkgever.. ga met 1 broer en mijn ouders
Klinkt goedquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:37 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Mijn wederhelft moet en zal Grieks eten ....
Ja en wie ben ik om daar tegenin te gaan![]()
![]()
Ik ben er zelf ook neit zo van, hoewel een keertje misschien best zou gaan met een leuke groep.quote:nixxx veel plezier morgen. Ik ben zelf niet zo een type dat naar het circus oid gaat.
Ik heb er al een keer een KLB-topic over geopend, maar toen werd ik zelf vooral afgezeken.quote:Op woensdag 27 juli 2005 16:38 schreef nixxx het volgende:
denk het wel.. is toch alweer... eehm 20 jaar geleden dat ik voor het laatst in een circus zat ...
En als er niemand hapt op steken naar amsterdam is het ook niet leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |