Heb je daar een probaat middeltje voor... of tegen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:42 schreef Alicey het volgende:
Ochtendhumeuren moet je gewoon niet aan doen, da's nog het beste.
Ga eens aan de andere kant het bed uit dan stap je misschien met het goede been uit bedquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je daar een probaat middeltje voor... of tegen?
Heb er altijd al last van gehad...
Probeer onverwachte dingen te vermijden 's ochtends, en zorg dat je wakker bent voordat je eventueel te maken krijgt met onverwachte dingen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is het heel fout als ik hierbij alleen maar denk "uitslapen dus"?quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Probeer onverwachte dingen te vermijden 's ochtends, en zorg dat je wakker bent voordat je eventueel te maken krijgt met onverwachte dingen.
Dan denk ik net zo fout...quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:47 schreef Litpho het volgende:
Is het heel fout als ik hierbij alleen maar denk "uitslapen dus"?
Zorgen dat je een goede nachtrust hebt, meteen gaan slapen als je te bed gaat, niet te lang slapen, zijn dan dingen waar ik aan denk. Of goede sex tijdens het wakker worden.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Pheno, koppie thee?quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik eerder een goede regenafstotende jack en goretex schoenen. Koud is het niet, nat wel
Maar ze ligt met Harrie in bed. Die mag nog geen sex.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:48 schreef dawg het volgende:
[..]
Zorgen dat je een goede nachtrust hebt, meteen gaan slapen als je te bed gaat, niet te lang slapen, zijn dan dingen waar ik aan denk. Of goede sex tijdens het wakker worden.
Oh ja, Harrie. Hoe kon ik die vergeten.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:49 schreef Moonah het volgende:
[..]
Maar ze ligt met Harrie in bed. Die mag nog geen sex.![]()
Ja. Ook zonder uitslapen moet het mogelijk zijn, en ook als je uitslaapt kun je te maken krijgen met onverwachte vervelende dingetjes waardoor je een ochtendhumeur oploopt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is het heel fout als ik hierbij alleen maar denk "uitslapen dus"?
Waarom had ik een lekke band vanmorgen dan?quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:45 schreef Alicey het volgende:
[..]
Probeer onverwachte dingen te vermijden 's ochtends, en zorg dat je wakker bent voordat je eventueel te maken krijgt met onverwachte dingen.
Die lekke band doe je weinig tegen. Wanneer je goed wakker was geweest voordat je je fiets wilde pakken, had je echter geen ochtendhumeur gehad.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:53 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Waarom had ik een lekke band vanmorgen dan?![]()
En hoe hou je dat tegen?![]()
![]()
Aangezien ik dan wakker ben maar alsnog het risico loop een ochtendhumeur op te lopen, zeg je nu eigenlijk dat een ochtendhumeur niet te vermijden isquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ja. Ook zonder uitslapen moet het mogelijk zijn, en ook als je uitslaapt kun je te maken krijgen met onverwachte vervelende dingetjes waardoor je een ochtendhumeur oploopt.
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:52 schreef dawg het volgende:
Hey Moonah, hoe vond je zus het jumpen uit een vliegtuig op 3km hoogte?
Gaaf dus.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:56 schreef Moonah het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Pfff, ik kreeg ook weer de kriebels... !
Yep. En mijn andere zus ging van de weeromstuit óók springen!quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Gaaf dus.
Had niet anders verwacht. Deed ze een tandemsprong trouwens?
En waar heeft ze ookweer gesprongen?quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:00 schreef Moonah het volgende:
[..]
Yep. En mijn andere zus ging van de weeromstuit óók springen!
Ik heb heel zwaar getwijfeld, maar toch maar verstandig geweest.
Sluimerende nekhernia....![]()
quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:48 schreef Moonah het volgende:
[..]
Pheno, koppie thee?
Ik heb net verse gezet!
Dat deed inderdaad wonderen voor het herkennen, jaquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:58 schreef dawg het volgende:
Oh trouwens. Jou ava had ik dus in mijn hoofd toen ik langs jullie af naar binnen liep bij La Folie. Gelukkig is dat beeld wat bijgeschaafd nu.
Maar ook een middagje weer kijken (in Arnemuiden of all places dawg...) kan die rush weer terughalen. Kost minder geld.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
![]()
Uit een vliegtuigspringen geeft echt een kick. Ik zou het zo weer doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |