Je moest op tijd zijn voor dat interview? In dat geval kun je misschien rustig ontbijten als er toch verder niemand is en je niets te doen hebt.quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:07 schreef Copycat het volgende:
Ik heb een ochtendhumeur.
Moest vanochtend echt op tijd op mijn werk zijn. Kom ik hier om 8.30 uur, is de deur nog dicht.
Bel ik een kwartier later iemand voor een interviewtje, heeft die persoon bij nader inzien toch geen tijd/zin.
Grmbl.
* Pheno zet Herman van Veen op....quote:Op woensdag 27 juli 2005 08:08 schreef Myriam7 het volgende:
Ik hoop dat jullie nachtrust beter was dan de mijne.....en dingen veranderen? ik wou dat ik kon toveren...en alles was in 1x in orde..
Telefonisch interview (efficiency en kosten etc.) Maar daarbuiten heb ik nog voldoende te doen, aangezien ik volgende week vrij ben.quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:11 schreef Alicey het volgende:
Je moest op tijd zijn voor dat interview? In dat geval kun je misschien rustig ontbijten als er toch verder niemand is en je niets te doen hebt.
Rook ze en koffie drink ze dan maar.quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Telefonisch interview (efficiency en kosten etc.) Maar daarbuiten heb ik nog voldoende te doen, aangezien ik volgende week vrij ben.
Ontbijten doe ik niet, of tenminste, pas rond tienen. Een nicotine/cafeïne ontbijtje ga ik NU tot me nemen.
Het is maar goed dat je geen collega van me bent zo te horen.quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:30 schreef Copycat het volgende:
Het is dat ik die peuk en bak pleur al op heb...![]()
Behalve dat ik op mijn werk maar ontbijt omdat ik vanmorgen te laat wakker werd, ga ik eens een sigaret roken ja.....quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Check... check... don't believe the hype... alleen yang is er, ying moet ik nog vinden... of was het nu andersom?
Tijd voor een tweede bak en peuk![]()
.
Thanx!quote:
Mijn nachtrust was best ok, maar een beetje te kort...quote:Op woensdag 27 juli 2005 08:08 schreef Myriam7 het volgende:
Ik hoop dat jullie nachtrust beter was dan de mijne.....en dingen veranderen? ik wou dat ik kon toveren...en alles was in 1x in orde..
Oh jee, nog 1 die dingen wilt veranderen. Komt deze trend door het weer?quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Thanx!
[..]
Mijn nachtrust was best ok, maar een beetje te kort...Ik wil ook wel veel veranderen hoor, maar van de andere kant.... I learned al lot...
Ik hoef niet perse dingen te veranderen, maar ik kan de posts van nixxx en myriam7 best wel snappen eigenlijk....quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh jee, nog 1 die dingen wilt veranderen. Komt deze trend door het weer?
Dat heeft iedereen wel denk ik. Als is hierin het magische woord. Maar gelukkig blijft het bij als.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik hoef niet perse dingen te veranderen, maar ik kan de posts van nixxx en myriam7 best wel snappen eigenlijk....Het kan dus alleen niet en ik besef ook wel dat alles mij gevormd heeft, dus kan wel accepteren dat het zo is
Zo koud is het niet hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:38 schreef Zero2Nine het volgende:
Zo ff een![]()
Wie gooit er nog wat kolen op het vuur?
Uiteraard kent mijn medelijden met de vakantiegangers in eigen land geen grenzen, maar qua temperatuur vind ik dit altijd nog beter dan de 30+ graden van een paar weken terug. De klachten over de luchtvochtigheid blijven trouwens wel staanquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:38 schreef Zero2Nine het volgende:
Zo ff een![]()
Wie gooit er nog wat kolen op het vuur?
spreekwoordelijke kolenquote:
Maar uit voorzorg heb ik vanochtend toch maar mijn nieuwe sweater aangetrokkenquote:
Ik eerder een goede regenafstotende jack en goretex schoenen. Koud is het niet, nat welquote:Op woensdag 27 juli 2005 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar uit voorzorg heb ik vanochtend toch maar mijn nieuwe sweater aangetrokken.
Ochtendhumeuren moet je gewoon niet aan doen, da's nog het beste.quote:Op woensdag 27 juli 2005 10:37 schreef Copycat het volgende:
Mijn ochtendhumeur is al bijna weggetrokken.
Grappig hoe sommige woorden daartoe kunnen leiden, terwijl ze ogenschijnlijk het tegendeel willen bewerkstelligen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |