Nee, absoluut niet. Een rollende 'r' op het einde klinkt juist heel liefquote:
Zegquote:
froufrou graag, lasagne past niet zo bij mijn theequote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:41 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ook een froufroutje?
Of liever lasagne?
Was ik dat niet met mijn gelispel dat altijd erger wordt naarmate er meer drank in het spel is?quote:
Dat was me eerlijk gezegd niet opgevallenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was ik dat niet met mijn gelispel dat altijd erger wordt naarmate er meer drank in het spel is?
![]()
Het was denk ik meer de combi van witbier, wodka en grand marnier... en de leeftijdquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:48 schreef Copycat het volgende:
Maar ik had dan natuurlijk ook maar weinig alcoholische versnaperingen tot me genomen.
Ja idd.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:59 schreef Pheno het volgende:
De slechtste tvp aller tijden....
Moet je een borrel drinken...quote:
Ik vond dat wel schattig klinken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was ik dat niet met mijn gelispel dat altijd erger wordt naarmate er meer drank in het spel is?
![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:24 schreef Twisted_fok het volgende:
Mag ik misschien koffie?
Ik ga zelf wel zetten
ik ook, dan eten, maar na het eten is koffie/thee weer van harte welkomquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:58 schreef nixxx het volgende:
te laat met die koffie.. ik ga boodschapjes doen
Ja nogal, als mensen zo'n koffiekopje zien slaan ze dicht en weten ze van de verlegenheid niet meer wat ze moeten zeggen dus blijven ze stilquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:49 schreef melismay het volgende:
Het is weer eens zo laat... I killed the topic!
En? Wat is het gewordenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:01 schreef nixxx het volgende:
maar wat zal ik eten...maar es zien wat er in de aanbieding is..
ben toch nog student
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |