Ik vind het een nogal matig sociologisch experiment, De-oneven-2.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, de proef wordt breed uitgemeten, wyccie.
Okay dan dus gewoon meenemen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 12:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
De laatste keer dat ik er was (Rush in 2004 ofzo), deden ze er niet moeilijk over. Maar dat zal ook wel van de artiesten afhangen. Sommige bands willen absoluut niet dat mensen foto's maken, andere maakt het niks uit.
niemand?quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:34 schreef nr.126 het volgende:
Vraagje:
Ik kom niet zo vaak in Ahoy. Maar is daar ALTIJD een vakverdeling op het veld, of kan dat wisselen per concert?
Maar ik ben er in het verleden ook wel eens geweest dat ze dus het veld verdeelden in twee-en. Met voorvak dus (hoewel die bijna tot het midden liep). Gaat mij er eigenlijk om of ik zondag dik op tijd moet zijn om redelijk vooraan te geraken.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:48 schreef Curiosity het volgende:
Het veld is het veld, ook wel arena genoemd, is 1 groot geheel, er staat achterin een tribune. Kan je evt. gaan zitten.
Kut.quote:
Eens!quote:
Hij heeft wel een paar aardige nummers gemaakt, maar als ik hem een half uur of langer moet aanhoren krijg ik rode vlekken in mijn nek. Dat heb ik ook met Cat Stevens.quote:Op donderdag 23 maart 2006 23:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat vinden jullie van Bob Dylan?
Helemaal geen buurmeisjes met geldgebrek te vinden?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eens!
Maar ja, het is helaas niet anders![]()
vast wel, maar wij kennen die buurmeisjes niet en om die kleine nou bij een onbekende achter te laten.....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Helemaal geen buurmeisjes met geldgebrek te vinden?
Jammer. Ik zal je maandag vertellen hoe geweldig het was en wat je allemaal gemist hebt, oke?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
vast wel, maar wij kennen die buurmeisjes niet en om die kleine nou bij een onbekende achter te laten.....
Inmiddels kaartjes verkocht trouwens...![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jammer. Ik zal je maandag vertellen hoe geweldig het was en wat je allemaal gemist hebt, oke?
helaas niet... we kunnen dit jaar niet naar Werchter....quote:ga je (gaan jullie?) DM nog wel zien op een festival dit jaar? Werchter ofzo?
Ze staan ook op Rock am Ring. Ook geen verkeerd festival.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:44 schreef peaceman het volgende:
helaas niet... we kunnen dit jaar niet naar Werchter....![]()
Tja, buiten dat een Duits festival mij niet echt trekt (ongetwijfeld geheel ten onrechte), gaan we al naar PP. Gaat dus niet lukken.....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ze staan ook op Rock am Ring. Ook geen verkeerd festival.
Noem me een sukkel, maar ik ben toch vrij trouw aan Jan. Jan verdient wel een beetje steun na alle shit die hij de afgelopen jaren (deel terecht, grotendeels onterecht) over zich heen gehad heeft, bovendien hebben we al wat besproken (onderkomen).quote:Op vrijdag 24 maart 2006 19:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Geheel ten onrechte indeed.
Nou ja, ik ben er nog nooit geweest, maar het bevalt een groep vrienden van me al 2 of 3 jaar erg goed. Komt bij dat ik aardig wat Duitse familie heb en er dus sowieso met regelmaat kom en de taal vrij goed beheers.
Ik zou gewoon je PP kaarten verkopen, RaR kaarten kopen en daarheen gaan. Staat Tool daar niet ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |