Ik heb Wagequote:Uglydolls, het liefste, lelijkste knuffelspul dat NU op de Nederlandse markt te krijgen is! Absolutely hot in Amerika! Jennifer Aniston en Christina Aguilera hebben ze allemaal!
Ondertussen worden van de Uglydolls een nieuw spel gemaakt voor de Playstation 3, nu in productie en komt er een speciaal kinderprogramma dat nu geproduceerd wordt in Amerika!
Langzaam maar zeker veroveren de Uglydolls de hele wereld met hun lelijkheid. Lelijk zijn hoeft dus helemaal geen nadeel te zijn! Maak er gebruik van.
Hoezo Trendy? Ben er snel bij en beleef de geboorte van een compleet nieuwe rage!!!!!
bron
quote:Wage is a hard worker, just like you. He works at the local Super Mart and wears his apron to serve his customers best. Does Super Mart know that Wage works there? Nope. But Wage doesn't mind. He likes to put things in bags, especially snacks.
Wage is best friends with Babo, but there is always room for one more (you). The two of them can often be found on the sidewalk trying to make friends with fire hydrants, phone booths, and other lonely creatures. Wage hates for anyone to be lonely! What's with that look? Is Wage happy? Sure he is! He smiles on the inside. The next time you go grocery shopping remember to take Wage along on your adventures.
All the other UglyDolls love Wage. (And not just because he does all the work.)
quote:What kind of name is OX? No, not like the animal... OX, as in HUG and KISS! How can he hug you with such short arms? OX uses his ears!
OX is great at magic, and his best trick is turning your stuff into his stuff. The other UglyDolls call that stealing, but OX just wants to borrow things from you for a few hundred years. He promises to put everything back when he's done.
What he wants to steal the most is your heart, and he promises to be your friend if you would lend him a hand, or an ear... or like two dollars.
Dat hoort zo. Moest er ook wel aan wennen, ik denk ook steeds dat ie vies isquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:25 schreef Croupouque het volgende:
Grappige dingen, ik zag ze laatst ook bij de V&D liggen. Ondanks het feit dat ze in de aanbieding waren vond ik ze nog steeds veel te duur, en het leek ook wel alsof ze vuil en versleten waren. Of hoort dat zo?
Ik doel meer op een rage, zou me iets verbazen als dit er een wordt/is.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:46 schreef DarkElf het volgende:
lieve schat dat doen mensen eigenlijk altijdof het nu met mode is, inrichting, gadgets, of whatever... je wordt altijd beinvloed door de reclame.
jij vuile "ik jat de logo van de bellettrie" barbaarquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:41 schreef boekenworm het volgende:
Ben een beetje te oud voor knuffels.
Pokémon twee ofzoquote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:56 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik doel meer op een rage, zou me iets verbazen als dit er een wordt/is.
WTF is bellettrie?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 18:57 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
jij vuile "ik jat de logo van de bellettrie" barbaar!
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:00 schreef ForumGek het volgende:
[afbeelding]
Deze meteen als sleutelhanger besteld..GENIAAL !!![]()
![]()
![]()
Inderdaad erg leukquote:
quote:Liefdesbrieven
Vier jaar geleden schreef David Horvath lange brieven naar zijn verloofde, Sun-Min Kim, die naar haar geboorteland Korea teruggekeerd was om tijd door te brengen met haar familie. In die brieven tekende hij telkens een oranje poppetje, dat hij Wage gedoopt had. Sun-Min verraste David met Kerstmis, toen ze hem de echte zelfgemaakte versie van het poppetje stuurde. De dolenthousiaste David toonde de pop aan Eric Nakamura, eigenaar van een speelgoed- en gadgetwinkel in Los Angeles. Nakamura was verrukt en bestelde onmiddellijk twintig exemplaren.
Het is wel een gaaf idee.quote:Op donderdag 28 juli 2005 08:54 schreef DarkManta het volgende:
Straks zijn de handpoppen die je van een oude sok maakt weer erg in...
Of zet ik nu al weer een trend in?
Het is niet eens een slecht idee idd. Als je dat een beetje leuk uitwerkt valt er best geld mee te verdienenquote:
Geloof het of niet, ze worden nog volop gemaakt. Naja, meer hippe variant: sock monkeysquote:Op donderdag 28 juli 2005 08:54 schreef DarkManta het volgende:
Straks zijn de handpoppen die je van een oude sok maakt weer erg in...
Of zet ik nu al weer een trend in?
Dan heb je em best snel binnen nogquote:Op vrijdag 29 juli 2005 09:59 schreef DarkElf het volgende:
ik heb de sleutelhanger gehad en hij is lekker groot; raak ik eindelijk mijn fietssleutel eens niet kwijt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |