Right! Jij mag blijven!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:41 schreef Bad_MoFo het volgende:
Probeer je nou te zeggen dat je moeder het met haar vader deed en een kind kreeg....
Ik kan me niet voorstellen dat ze voor die wip betaald heeft gekregen. Mijn vader/opa was nogal gewelddadig op dit punt...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:42 schreef Escape2Dawn het volgende:
Je moeder is een hoer...dat is het enige dat ik wel weet!
Hij heeft haar opvoeding en opleiding toch wel betaald ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:43 schreef Brainvoyager het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ze voor die wip betaald heeft gekregen. Mijn vader/opa was nogal gewelddadig op dit punt...
voor een wip jaquote:Hij heeft haar opvoeding en opleiding toch wel betaald ?
ik vind het zo al ingewikkeld en eng genoegquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:49 schreef nappel het volgende:
Als jij je moeder ook nog neukt,
ben je de vader van je broer..
Dat is tenminste nog ietsquote:Maar die trio met mijn ouweheer erbij heb ik geweigerd...
Jij weet wel veel...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:50 schreef deek het volgende:
wat ik wel weet is dat jij uit een zieke familie komt, en laat het onzin zijn, dan ben jij in iedergeval goed ziek in je kop, en zou het toch ook wel weer waar kunnen zijn, heb je het in ieder geval niet van een vreemde.
Het is ook totaal respectloos van jou, naar alle kinderen die zijn misbruikt door een familie lid, met nadruk op lid. Viezerik je zou wel anders lullen als het echt zo was. klootzak.
jij bent best wel triest, mag ik dat zeggen?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:51 schreef Brainvoyager het volgende:
Ik moest mijn moeder altijd neuken toen ik een jaar of 12 was. Wist ik veel dat dit niet kon. Maar die trio met mijn ouweheer erbij heb ik geweigerd...
en jij moet je kut bek dicht houden anders spreken we nu iets af, gore klootzakquote:
Tuurlijk mag jij dat zeggen. Maar ik kan er toch ook niks aan doen??? Ik heb mezelf niet gemaakt maar ga er wel onder gebukt...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:54 schreef djenneke het volgende:
[..]
jij bent best wel triest, mag ik dat zeggen?
You don't impress me much...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:54 schreef deek het volgende:
[..]
en jij moet je kut bek dicht houden anders spreken we nu iets af, gore klootzak
damn kut voor jou menquote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:54 schreef deek het volgende:
[..]
en jij moet je kut bek dicht houden anders spreken we nu iets af, gore klootzak
Heldquote:
Ik kom op voor al de onschuldige misbruikte kinderen, en jij gaat er om lachen, gek.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:08 schreef Brainvoyager het volgende:
Deek ook een bastaard? Waarom zit-ie mij te zieken dan? Klojo...
![]()
Hej hej hej! Ga jij je mond eens ff spoelen! Dit soort taal uitslaan op FOk! zijn we niet van gediend.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:12 schreef deek het volgende:
[..]
Ik kom op al de onschuldige misbruikte kinderen, en jij gaat er om lachen, gek.
En ik ben zeker misbruikt.
Ik zit jou niet te zieken, jij bent al ziek.
Dutraux...
Kreeg je d'r voor betaald? Als er films van gemaakt zijn kan je royalties gaan eisen, dat weet je toch he...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:51 schreef Brainvoyager het volgende:
Ik moest mijn moeder altijd neuken toen ik een jaar of 12 was. Wist ik veel dat dit niet kon. Maar die trio met mijn ouweheer erbij heb ik geweigerd...
Deek zit nog in de ontkenningsfase maar die ben jij al lang gepasseerd of niet Brainvoyager ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:12 schreef deek het volgende:
[..]
Ik kom op voor al de onschuldige misbruikte kinderen, en jij gaat er om lachen, gek.
En ik ben zeker niet misbruikt en ook geen bastaard.
Ik zit jou niet te zieken, jij bent al ziek. Dutraux...
Hee Deek, hou je grote mond en laat je pa eens wat anale verkenningen bij je uitvoeren. Wedden dat je kraait van jolijt????quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:12 schreef deek het volgende:
[..]
Ik kom op voor al de onschuldige misbruikte kinderen, en jij gaat er om lachen, gek.
En ik ben zeker niet misbruikt en ook geen bastaard.
Ik zit jou niet te zieken, jij bent al ziek. Dutraux...
Ikke wel. Genieten is mijn motto...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:20 schreef Drankjewel het volgende:
[..]
Deek zit nog in de ontkenningsfase maar die ben jij al lang gepasseerd of niet Brainvoyager ?
u heeft ervaring met het misbruiken van familieleden?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:50 schreef deek het volgende:
wat ik wel weet is dat jij uit een zieke familie komt, en laat het onzin zijn, dan ben jij in iedergeval goed ziek in je kop, en zou het toch ook wel weer waar kunnen zijn, heb je het in ieder geval niet van een vreemde.
Het is ook totaal respectloos van jou, naar alle kinderen die zijn misbruikt door een familie lid, met nadruk op lid. Viezerik je zou wel anders lullen als het echt zo was. klootzak.
Ohw een echt vader zoon momentje ofniet?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:43 schreef deek het volgende:
Oeeeee oeeee ik heb een dikke lul, met een flinke zak en ik ga dadelijk lekker neuken.
hmm.... ben je zo lelijk dan ?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:36 schreef Brainvoyager het volgende:
Ik ben de zoon van mijn moeder d'r vader. Ik worstel mijn hele leven met de volgende vraag.
Is mijn opa nou mijn vader of is mijn vader mijn opa? Of heb ik geen vader maar een opa of heb ik geen opa maar een vader?
Wie weet raad????
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |