abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38081646
quote:
Op maandag 22 mei 2006 11:21 schreef mForce het volgende:

[..]

Dat was wel zo, nu NIET meer. Het mag niet maar er zijn weinig (vooral kleine) winkels die zich daaraan houden..

Een 5 pack OEM licenties mag wel gesealed worden verkocht aan een systembuilder (iemand die pc's bouwt voor de verkoop) maar de builder is zelf verantwoordelijk voor support!
dat ze het hadden veranderd wist ik, maar eerst kon je bijwijze van een brander kopen en ook gelijk een win oem licensie kopen, nu moet je perse volgens mij een mobo, memory en cpu kopen (min imaal)
pi_38083001
quote:
Op maandag 22 mei 2006 11:21 schreef mForce het volgende:

[..]

Dat was wel zo, nu NIET meer. Het mag niet maar er zijn weinig (vooral kleine) winkels die zich daaraan houden..

Een 5 pack OEM licenties mag wel gesealed worden verkocht aan een systembuilder (iemand die pc's bouwt voor de verkoop) maar de builder is zelf verantwoordelijk voor support!
quote:
Op maandag 22 mei 2006 12:01 schreef Giem het volgende:

[..]

Nou daar merk ik weining van, ik kan gewoon een oem versie kopen in een losse doos, wel een lelijke bruine, maar netjes met boekjes en alles..
Lezen is ook een vak

En een OEM pakket mist een heel mooi uitgebreid gebruikershandleiding
This is what you are, this is what you get...
pi_38083044
quote:
Op maandag 22 mei 2006 13:25 schreef mschol het volgende:

[..]

dat ze het hadden veranderd wist ik, maar eerst kon je bijwijze van een brander kopen en ook gelijk een win oem licensie kopen, nu moet je perse volgens mij een mobo, memory en cpu kopen (min imaal)
Regels zijn idd nog strenger ja, je moet alle noodzakelijke onderdelen kopen in 1 aankoop! dus mobo,cpu,mem,psu,vga mits niet onboard, enz enz
This is what you are, this is what you get...
pi_38083841
ideaal... word ik eindelijk eens gedwongen deze trage bak te herinstalleren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')