Ik wilde even weten welke versie e.d.quote:
Dat is wel erg weinig, omdat de porto al 1.56 is.....quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:42 schreef Maraca het volgende:
Ik zou graag Jane Eyre willen.. dat is toch deze?
Ik bied 2 euro incl.. alleen moet ik nog even kijken hoe ik dat doe met de betaling aangezien ik niet kan internetbankieren en mijn vader op vakantie is.
Anders wil ik m wel voor 3euro inclusief.quote:Op donderdag 28 juli 2005 16:47 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Dat is wel erg weinig, omdat de porto al 1.56 is.....
Als je 3 euro biedt, mag je hem hebben.
Overschrijfkaart?
Dealquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:09 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Anders wil ik m wel voor 3euro inclusief.
Osho en Daniel Defoe zijn hardcover, de rest paperbackquote:Op vrijdag 29 juli 2005 18:36 schreef Kondros het volgende:
welke zijn hardcover en welke zijn paperback?
Ja, die heb ik nog. Ik stuur een mailtje terug voor een afspraak.quote:Op zondag 31 juli 2005 11:24 schreef gothic-blackie het volgende:
ik heb wel interesse in:
Elizabeth D Schafer- Exploring Harry Potter
als je hem nog hebt tenminste.
ik kan hem natuurlijk ophalen in deventer, dus ik stuur je ook ff een mailtje
...en daar houdt niet echt een groot deel van de Engelstalige wereldbevolking zich aan.quote:
Jill, je boek is vandaag gepost.quote:Op vrijdag 29 juli 2005 16:44 schreef Jill-RMC het volgende:
you've got mail :>
Nog steeds te koopquote:Op zondag 31 juli 2005 19:12 schreef linda856763 het volgende:
UPDATE:
Vikram Seth-An equal Music Finest novel about music ever written in English ¤ 4.-
Shakespeare- The poems & Sonnets of William Shakespeare ¤ 2.-
Osho-From Sex to Superconsiousness Wijze woorden van Osho ¤ 3.-
William Blake- Selected Poems Penguin Popular Poetry ¤ 2.-
Oliver Sacks- An anthropologist on Mars mooie paperbackeditie met kleurenillustraties, er zit wel een ezelsoor in de kaft ¤ 4.-
John Buchan- Greenmantle Penguin Classic ¤ 2.-
Kuki Gallman- I dreamed of Africa Penguinbook met foto's ¤ 2.-
Anthony Trollope- The Warden Penguin Classic ¤ 2.-
Doe een bod!(prijzen excl verzendkosten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |