Wie ben jij om te beslissen of al dan niet bestaat? En daarbij: het mooie van dit land is dat je je geloof mag beleiden zoals jij dat wil, mits je geen gevaar vormt voor jezelf, een ander of je omgeving.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:03 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
blaat
Atheisten met een bekeringsdrang zijn daar altijd van overtuigd.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:15 schreef ee-04 het volgende:
Ik vind het toch knap dat je beweert dat er bewijzen zijn voor het niet bestaan van een God. Die zou ik toch wel willen horen?
o, is het bewijs geleverd? heb je een linkje? interessant!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:03 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
na al die jaren dat het bewijs is geleverd dat er geen god (allah, boeda of boomgod of whatever) is
Zijn er niet! Maar bedenk eens wat een raar moment het is om om bewijzen te vragen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:15 schreef ee-04 het volgende:
Ik vind het toch knap dat je beweert dat er bewijzen zijn voor het niet bestaan van een God. Die zou ik toch wel willen horen?
Verder heb ik het niet gelezen, aangezien het hierop gefundeerd zal zijn. Wat een kutstelling.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:03 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Nadat - na al die jaren dat het bewijs is geleverd dat er geen god (allah, boeda of boomgod of whatever) is -
Dat bewijs zou ik graag willen zien.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:03 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
Nadat - na al die jaren dat het bewijs is geleverd dat er geen god (allah, boeda of boomgod of whatever) is
Helaas zijn/doen ook moslims dat.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:29 schreef Ultrakneus het volgende:
persoonlijk heb ik er minder problemen mee dat een Moslim geen varkensvlees eet dan een Atheïst die aan groeps verkrachtingen doet / pedofiel is / m'n auto steelt / een gevaar is voor de samenleving.....
maar dat is puur mijn mening natuurlijk.
stompzinnig forum dit![]()
Bedenk ook ff waarom ze geen varkensvlees eten, waar dat vandaan komt in het geloof. Daarnaast wees blij dat ze geen varkensvlees eten want dan hebben we meer vlees voor ons zelf.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:03 schreef Den_Dead_Kennedys het volgende:
er nog steeds mensen zijn die godsdiensten aanhangen die bijvoorbeeld geen varkensvlees eten is een nalatigheid van de maatschappij en de politiek.
ben je behoorlijk slecht op de hoogte van de kwaliteitseisen van vlees en de nederlandse vleesindustrie.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:36 schreef Ludwig het volgende:
Varkens zijn smerige beesten. Ze vreten alles, zelfs stront. Ik vreet geen hap varkensvlees en dan ben ik nog niet eens een moslim!
Omgekeerde bewijslast enzoquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:17 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
o, is het bewijs geleverd? heb je een linkje? interessant!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |