¤ 9.- excl verzendkosten.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:15 schreef Steven184 het volgende:
Het ligt nog aan de prijzen, aangezien die er nog niet bij staan maar ik ben geinteresseerd in de volgende boeken:
Arnon Grunberg-Blauwe maandagen debuutroman
Umberto Eco-Plato in de bananenbar essays
Pim Fortuyn-De puinhopen van acht jaar paars een genadeloze analyse..
¤ 11.50, dan ben ik akkoord. Het zijn twee zware boeken, en zeker in goede staatquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:58 schreef Frank79 het volgende:
Heleen van Royen-De gelukkige huisvrouw Debuutroman ¤ 4.-
JJ Voskuil-het bureau 1 deel 1 van de zevendelige serie ¤ 4.-
Inclusief verzendkosten een tientje? Mits in goede staat natuurlijk.
Heb je een mailtje gestuurd Linda...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:03 schreef linda856763 het volgende:
[..]
¤ 11.50, dan ben ik akkoord. Het zijn twee zware boeken, en zeker in goede staat
Mail me anders even: aalderinklinda@yahoo.com
Yep, akkoord.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:32 schreef Kwarkie het volgende:
Bert Wagendorp- De Proloog Een wielrenner heeft een slapeloze nacht voor de proloog ¤ 2.-
Pieter Frijters- Van fobie naar vrijheid Mind Tuning, de radicale methode naar durf, onafhankelijkheid en succes ¤ 3.-
Vincent Dekker-Going down, going down De ware toedracht van de Bijlmerramp ¤ 2.-
Nelson de Mille-Het spel van de Leeuw Een meesterlijke bestseller die je vastnagelt aan je stoel (achterflap) ¤ 3.-
Howard Blum-De Brigade over een joodse legereenheid tijdens en na WOII
¤ 3.-
15 euro incl?
Samen 6 euro + 5,50 verzendkosten - krijg ik ze voor 10 euro incl?quote:
Sjöwall en Wahlöö- [b]De terroristen Zweedse misdaadroman ¤ 2.-
Sjöwall en Wahlöö- de politiemoordenaar Zweedse misdaadroman ¤ 2.-
Peter de Wit- Dokter Sigmund, ik ben zwaar, depressief, gestoord en ongelukkig de bekendste psych na dr Phi; ¤ 2.-
Ja, dat is goed.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:23 schreef JurriaanK het volgende:
[..]
Samen 6 euro + 5,50 verzendkosten - krijg ik ze voor 10 euro incl?
Alle boeken zijn in prima staat. 15 euro en ze zijn van jou!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:15 schreef J_CDA het volgende:
- Fatima Mernissi- Achter de sluier De islam en de strijd tussen de seksen
- Je moet schieten, anders kun je niet scoren
- Onderhuids
- Over de drempel van de hoop
- Bart Middelburg- De dominee Opkomst en ondergang van mafiabaas Klaas Bruinsma
Hoe is de staat van deze boeken? Indien goed een bod van 14 incl.
Paperbackquote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:51 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Michel Houllebecq- elementaire deeltjes ¤ 4.-
Hardcover?
accoord, en je hebt mail.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 21:49 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Alle boeken zijn in prima staat. 15 euro en ze zijn van jou!
Oh, jammer..... Wel een goed boek tho, niet zomaar verkopen. En vooral lezen als je dat nog niet gedaan hebtquote:
Ik ben er in begonnen, en ik vond het een bralboek.quote:Op woensdag 27 juli 2005 00:52 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Oh, jammer..... Wel een goed boek tho, niet zomaar verkopen. En vooral lezen als je dat nog niet gedaan hebt![]()
Ja, heb ik gezien. als ik het geld ook heb, stuur ik gelijk je pakket opquote:Op donderdag 28 juli 2005 13:32 schreef Frank79 het volgende:
Extra upje voor jou Linda:
Heb je gemaild met een betalingsbewijs erbij!
Oh, nou dan is dit weer een berichtje om je te laten weten dat ik jouw mail heb gehad..quote:Op donderdag 28 juli 2005 15:57 schreef linda856763 het volgende:
[..]
Ja, heb ik gezien. als ik het geld ook heb, stuur ik gelijk je pakket op
(*kick)
Hmm, de meeste zijn al bodemprijzen, dus om nou nog 5,50 korting te geven op het totaalbedrag (10 euro plus 5.50 verzendkosten....) Als je 13 euro betaalt mag je ze allemaal hebbenquote:Op zondag 31 juli 2005 05:54 schreef SpanCo het volgende:
Adriaan van Dis- Onder het zink ABC Daire de Paris, boekenweekessay
Midas Dekkers- De koe en de kanarie verhalen
Midas Dekkers-De kikvors en de flamingo verhalen
Salman Rushdie-Woede boekenweekgeschenk
Jan Mulder/Remco Campert-Familiealbum boekenweekessay
Ronald Giphart-Gala boekenweekgeschenk
Adriaan van Dis-Zilver of het verlies van de onschuld
10 Euro incl.
Bedankt voor de aanbeveling! (tevens schopjequote:Op maandag 1 augustus 2005 09:14 schreef Frank79 het volgende:
Boeken van Linda zijn binnen. Als de rest van haar boeken hetzelfde er uit ziet, dan hoeven jullie niet te aarzelen; top!
Nogmaals een kickquote:Op maandag 1 augustus 2005 09:14 schreef Frank79 het volgende:
Boeken van Linda zijn binnen. Als de rest van haar boeken hetzelfde er uit ziet, dan hoeven jullie niet te aarzelen; top!
Vandaag gepostquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:23 schreef JurriaanK het volgende:
[..]
Samen 6 euro + 5,50 verzendkosten - krijg ik ze voor 10 euro incl?
Gaat vandaag op de post, je betaling is binnenquote:Op zondag 31 juli 2005 05:54 schreef SpanCo het volgende:
Adriaan van Dis- Onder het zink ABC Daire de Paris, boekenweekessay
Midas Dekkers- De koe en de kanarie verhalen
Midas Dekkers-De kikvors en de flamingo verhalen
Salman Rushdie-Woede boekenweekgeschenk
Jan Mulder/Remco Campert-Familiealbum boekenweekessay
Ronald Giphart-Gala boekenweekgeschenk
Adriaan van Dis-Zilver of het verlies van de onschuld
10 Euro incl.
Nog steeds te koopquote:Op zondag 31 juli 2005 19:14 schreef linda856763 het volgende:
UPDATE van nog beschikbare boeken
Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten. Je kunt ze ook halen in mijn woonplaats Deventer.
Josie Lloyd en Emlyn Rees-Heb mij lief boy meets girl-verhaal, zeggen ze op de achterflap ¤ 4.-
Peter Mayle-Ontknoping in de Provence spannend boek dat speelt in Zuid Frankrijk ¤ 2.-
Frances Mayes-Bella Toscane avonturen van een 'vreemdeling' in Toscane, met veel recepten ¤ 2.-
Maarten t Hart-Woeden der gehele wereld Grote lijster pocket ¤ 2.-
Betty J. Eadie-Geleid door het licht verslag van bijna dood ervaring ¤ 3.-
Assia Djebar-De schaduwkoningin Isma en Hajila zijn de echtgenotes van dezelfde man. De één weet dat, de ander niet ¤ 3.-
Maarten t Hart-De gevaren van joggen columns ¤ 3.-
Niel Hancock-Grimwald eerste boek van fantasyserie De cirkel van Licht ¤ 4.-
Janet Frame-De herinneringsbloem zonder stofomslag ¤ 1.-
Nelleke Noordervliet-Tine over het moeilijke leven van de vrouw van Multatuli
¤ 2.-
Jan Mulder-Villa BvD WK voetbal 1998 Frankrijk ¤ 2.-
Maya Angelou-De reis zou licht zjin inspirerende gedachten ¤ 2.-
Christopher Andersen-Bill en Hillary, hun huwelijk alle roddels besproken ¤ 3.-
Pramoedya Ananta Toer-Corruptie Indonesiës grootste auteur ¤ 2.-
Roger E Allen-Winnie-de-Poeh en het oplossen van problemen de LOS-OP-methode ¤ 4.-
Liefdeslessen verhalen uit 1001 nacht ¤ 2.-
Hans Bouma-Mensen gevraagd gedichten, verhalen, illustraties, samengesteld voor AzG ¤ 4.-
Robert Payne-De blanke Radja's van Sarawak reisverhalen, 1841-1946 ¤ 3.-
Henk Raaff-De asielhond roman, zonder stofomslag ¤ 1.-
Pieter Stokvis-Huishouden, huwelijk, gezin schets van onwikkelingen sinds 1920 ¤ 2.-
Edith Wharton-Huis van vreugde roman van grote Amerikaanse schrijfster uit begin 20e eeuw ¤ 2.-
Harry Vermeegen-Ballenjongen Ontmoetingen met bekende voetballers ¤ 2.-
Elizabeth McGregor-Een weg door de bergen hedendaagse roman met historische raamvertelling ¤ 3.-
Youp van t Hek-166x Youp zijn beste columns uit het NRC ¤ 4.-
Coos Huijsen-Beatrix, de kroon op de republiek biografie, met haar medewerking, van Beatrix ¤ 4.-
Michel Houllebecq- elementaire deeltjes ¤ 4.-
Kitty Kelley- Nancy Reagan, president van de VS? 'geruchtmakende biografie ¤ 2.-
Cynthia Mc Leod-Tweemaal Mariënburg roman over een suikerplantage in Suriname ¤ 2.-
Jeroen Brouwers- Geheime Kamers ¤ 5.-
Keri Hulme- Kerewin Sprookjesachtige roman die speelt in NieuwZeeland
¤ 3.-
Doe maar een bod![]()
En daar stond ook:quote:Op zaterdag 6 augustus 2005 11:14 schreef mel723 het volgende:
Ik ben geintereseerd in:
Nilgün Yerli-De garnalenpelster
Corinne Hofmann- De blanke Masai
Verder kijk ik nog even in je andere topics.
Dat is samen 13.50 (8+5,50 verzendkosten)quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/734932/1/50#29462445]zaterdag 6 augustus 2005 11:27 schreef mel723 het volgende:
Ik ben ook geinteresseerd in deze:
Karel Glastra van Loon- De passievrucht
quote:Op zondag 7 augustus 2005 18:54 schreef linda856763 het volgende:
mel 723, wil je me even mailen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |