Nee, maar klinkt verdomd lekkerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:48 schreef innerSheep het volgende:
ik kom regelmatig bij coffeeshop de kronkel in nijmegen, en een tijdje terug heb ik daar op aanraden van een vriend van me het 'broodje kronkelburger' gegeten. dit is (hoewel ik niks lekkerder vind dan vlees) een vegetarisch gerecht. ik ben sindsdien op zoek naar het recept van deze burger! de barman die claimt dat het zijn eigen recept is laat niet meer los dan dat er oude kaas, noten en brood in zit. iemand bekend met dit recept?
bij de kronkel ook!! dakota is ook een verdomd goeie shop, maar wel 2x zo ver lopen vanaf het stationquote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:07 schreef nappel het volgende:
Bij Dakota hebben ze lekkere milkshakes!
dat is het ook echt!! heerlijk op een italiaanse bol, met wat salade en tsatsikisaus (of hoe je dat ook schrijft)quote:
Hey, ik kom regelmatig in de kronkel (goed spul hebben ze daar)... maar wat de barman mij heeft verteld is: oude kaas, noten, mosterd-gember goedje... ik hoop dat je hier wat aan hebtquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:48 schreef innerSheep het volgende:
ik kom regelmatig bij coffeeshop de kronkel in nijmegen, en een tijdje terug heb ik daar op aanraden van een vriend van me het 'broodje kronkelburger' gegeten. dit is (hoewel ik niks lekkerder vind dan vlees) een vegetarisch gerecht. ik ben sindsdien op zoek naar het recept van deze burger! de barman die claimt dat het zijn eigen recept is laat niet meer los dan dat er oude kaas, noten en brood in zit. iemand bekend met dit recept?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |