abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29140175
ik kom regelmatig bij coffeeshop de kronkel in nijmegen, en een tijdje terug heb ik daar op aanraden van een vriend van me het 'broodje kronkelburger' gegeten. dit is (hoewel ik niks lekkerder vind dan vlees) een vegetarisch gerecht. ik ben sindsdien op zoek naar het recept van deze burger! de barman die claimt dat het zijn eigen recept is laat niet meer los dan dat er oude kaas, noten en brood in zit. iemand bekend met dit recept?
- Want die van een olifant is toch het langste
  dinsdag 26 juli 2005 @ 13:57:51 #2
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_29140471
Misschien dat ze je hier kunnen helpen:

Vegetariërs, verenig hier! Deel twee.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 26 juli 2005 @ 13:59:22 #3
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_29140523
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:48 schreef innerSheep het volgende:
ik kom regelmatig bij coffeeshop de kronkel in nijmegen, en een tijdje terug heb ik daar op aanraden van een vriend van me het 'broodje kronkelburger' gegeten. dit is (hoewel ik niks lekkerder vind dan vlees) een vegetarisch gerecht. ik ben sindsdien op zoek naar het recept van deze burger! de barman die claimt dat het zijn eigen recept is laat niet meer los dan dat er oude kaas, noten en brood in zit. iemand bekend met dit recept?
Nee, maar klinkt verdomd lekker
A spoonful of sugar...
  dinsdag 26 juli 2005 @ 14:07:47 #4
17698 nappel
raar menneke..
pi_29140796
Bij Dakota hebben ze lekkere milkshakes!
Maar ontopic; ik heb geen idee.. ik zal 't onthouden, en
mocht ik weer een keer in de Vlaamse Gas komen zal ik
een broodje kronkelburger proberen. Misschien dat mijn
smaakpapillen het mysterie kunnen ontrafelen...
Kopen ze dure kunstmest, maar als de hond in de tuin schijt doen ze moeilijk..
pi_29141139
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:07 schreef nappel het volgende:
Bij Dakota hebben ze lekkere milkshakes!
bij de kronkel ook!! dakota is ook een verdomd goeie shop, maar wel 2x zo ver lopen vanaf het station
pi_29141202
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:59 schreef Sasandra het volgende:
maar klinkt verdomd lekker
dat is het ook echt!! heerlijk op een italiaanse bol, met wat salade en tsatsikisaus (of hoe je dat ook schrijft)

wanneer ik dat recept in handen heb ga ik mn hele vriezer volgooien met die dingen!!

maar ik ga nu eerst een vriezer kopen, tot straks!
  woensdag 27 juli 2005 @ 10:33:35 #7
120876 armpitje_
Pron Pron Pron
pi_29163837
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 13:48 schreef innerSheep het volgende:
Hey, ik kom regelmatig in de kronkel (goed spul hebben ze daar)... maar wat de barman mij heeft verteld is: oude kaas, noten, mosterd-gember goedje... ik hoop dat je hier wat aan hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')