Duidelijke taal!!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:32 schreef user-x het volgende:
daarom
raadsel was dan ook te moeilijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:33 schreef Brainvoyager het volgende:
Fout, fout
Leuk.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:34 schreef Brainvoyager het volgende:
Dan kunnen ze er een geurblokje aan te hangen. Weet je wel hoe ze kunnen meuren daar? Brrrrrr...
true. very true!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:34 schreef Brainvoyager het volgende:
Dan kunnen ze er een geurblokje aan te hangen. Weet je wel hoe ze kunnen meuren daar? Brrrrrr...
GE WEL DIGquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:34 schreef Brainvoyager het volgende:
Zo'n denneboomquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:34 schreef Brainvoyager het volgende:
Ik ben allergisch voor die dingenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:36 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Zo'n denneboom!
Dan lijkt het pas echt alsof je door het grote groene [insert haarkleur] woud snuffelt.
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:34 schreef Brainvoyager het volgende:
Ik heb het beide nietquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor die dingen![]()
Dan bijt ik me nog liever door de slierkes en bonkjes.![]()
Anders kun jij het niet vinden en zit je misschien wel bij het verkeerde gat te zoeken...quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:30 schreef Brainvoyager het volgende:
Waarom hebben vrouwen tegenwoordig een klitpiercing?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:47 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Anders kun jij het niet vinden en zit je misschien wel bij het verkeerde gat te zoeken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |