Nee, vind je het gek... alle borden gaan schoon leeg, als er op lag wat de foto's lieten zien!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:40 schreef waterbed-o-loog het volgende:
ik vind het verdacht dat er nooit vuilniszakken buiten staan![]()
Dit lijkt een beetje op echt Chinees etenquote:Op vrijdag 29 juli 2005 00:31 schreef i-spy24 het volgende:
Jah...dat zijn normaal starters maar ik bestel altijd gelijk de hele zwik,voorgerecht,hoofdgerecht en side-dishes zodat ik niet elke keer moet wachten totdat er iets uit de keuken komt rollen.
Kom er tenslotte om lekker te eten en niet om zo lang mogelijk aan de tafel te blijven zitten.![]()
[afbeelding]
close-up van chinese coquilles met mie&knoflook en oesters kort gestoomd met
sojasaus en kleine pepertjes.
[afbeelding]
close-up van kipfilet met chinese seizoengroenten&champions(speciaal vragen)
Hmjah, schijnt verder nog wel lekker te zijn..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 23:04 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Beetje matig dat die in Kraaijensteijn een ongezellig wok-restaurant geworden is
Die chinees uit Waalwijk die ik al eerder in dit otpic gemeld heb staat ook in de lekker gidsquote:Op vrijdag 29 juli 2005 15:59 schreef dutch-mamma het volgende:
Almere heeft in Parkwijk een Chinees, die ook in de Lekker vermeld staat (voor wat dat waard is).
Dat is volgens mij dan het restaurant waar ik het de het de hele tijd over heb! En dat is dan echt goed eten!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:22 schreef Ashram het volgende:
Grand Palace tegenover de Pathe in Rotterdam, heeft vroeger regelmatig acties:
- gestoomde oesters 4 stuks voor 5 euro
- hele kreeft voor 10 euro
ik heb me daar toch volgevreten
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:22 schreef 'Ashram' het volgende:
Het is daar echt niet zo duur hoor!quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:09 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Ik heb er nooit van gehoord ...
Mischien was het een eenmalige actie ooit en erg lang geleden want voorzover ik me kan herrinneren en van wat gehoord heb zijn de prijzen sedert de invoering van de ¤ niet echt laag geweest..
Zou mij ook wel lukken voor dat geld!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 21:22 schreef Ashram het volgende:
* Martijn_77 heeft bijna 1,5 jaar part time samen gewoond in Rotterdam en weet uit ervaring dat er in Rotterdam verschillende lekkere chinese restaurants zitten.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:46 schreef dutch-mamma het volgende:
Ik ga denk ik, maar naar Rotterdam verhuizen!![]()
Ja, oke... Maar geen enkele chinees haalt het voor mij bij de Mandarijn uit Waalwijk, hoor.quote:Op zaterdag 30 juli 2005 00:51 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
* Martijn_77 heeft bijna 1,5 jaar part time samen gewoond in Rotterdam en weet uit ervaring dat er in Rotterdam verschillende lekkere chinese restaurants zitten.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |