haha dat doen alleen foute autoverkopers toch?!quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:43 schreef Dizer het volgende:
Oh jah! het gaat hier zo snel, dat jullie na de 999999 weer opnieuw zijn gaan tellen
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:02 schreef babette21 het volgende:
Mark en Airelle lopen te tongen!!!!!hier dus
mooie paarse balk trouwens, Tania.......
filmdingen? Kartonnen....?quote:
dizer!quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
filmdingen? Kartonnen....?
Cartoons? Tekenfilms?![]()
Das wel mooi, zo'n collectiequote:Op woensdag 27 juli 2005 14:33 schreef timbob het volgende:
[[url=http://www.primeserver.nl/media-archive/uploads/44015503.jpg]afbeelding][/url]
Hoi, ik spaar orbital [afbeelding].
nu kan ik alleen nergens meer slapenquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:15 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Das wel mooi, zo'n collectie. Ik heb zoiets van Acda en de Munnik... maar daar zijn verder geen demo's en collectors items van te krijgen, dus dan is de lol van het verzamelen er snel af. Alleen maar singles, cd's en dvd's
.
Ik ben ook zo'n verzamelfreak ... ebay, marktplaats ... geweldigquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:27 schreef timbob het volgende:
[..]
nu kan ik alleen nergens meer slapen
anders moet je 's op een platenbeurs kijken, wie weet hebben ze nog 's een A&dM promootje
ik zit op de helft denkikquote:Op woensdag 27 juli 2005 16:50 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik ben ook zo'n verzamelfreak ... ebay, marktplaats ... geweldig
Ik wil dan ook alles compleet hebben, maar bij sommige artiesten is dat bijna niet meer te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |