Lekker een beetje relaxen dus?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:26 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Haha, nee helemaal niet. Ik vind Frankrijk wel een geweldig vakantieland. En ik zat op een supergezellig camping met alles erop en eraan!
Ja, ik heb eigenlijk al iets, dus als ze me niet willen ontslaan zal ik toch zelf moeten opstappen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
lekkere zooi HGTben je al verder aan het kijken?
Ah kijk da's beterquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:40 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Ja, ik heb eigenlijk al iets, dus als ze me niet willen ontslaan zal ik toch zelf moeten opstappen.![]()
ff eten nu![]()
Oeh lekkerquote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!quote:
Hoe lang ben je geweest? EN waar staan de foto's?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:48 schreef Subhuman het volgende:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!
* Sub wil nog wel drie weken!
Ik heb precies drie weken op de camping gestaan, twee dagen reizen dus in totaal 3,5 week weg.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe lang ben je geweest? EN waar staan de foto's?
Zitten gave foto's tussen Fles.. (ik gebruik fles ipv Flashquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ach kom, ik spem mijn foto's ook even
zie sig
doe maar hoor, doen de meestenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 20:34 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Zitten gave foto's tussen Fles.. (ik gebruik fles ipv Flash)
is niet zo moeilijk toch?quote:
quote:
Jij maakt het zo langzaam Flashquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is KUT KLOTE POKKE HOERE STRONT POEP KAK TRAAG
het ligt eens niet aan dat wireless geneuzel van je
quote:
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
50205
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |