nu met roze magenta avatarquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:23 schreef mordradead het volgende:
nu met roze avatar
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:33 schreef mordradead het volgende:
Oke, het is wel duidelijk wie er winnen... op naar dag 15
Hoezo overnieuw, spek en ik stemmen wel welke door moet gaanquote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:36 schreef mordradead het volgende:
[..]
o ja, we kunnen die wel overnieuw doen
works for mequote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoezo overnieuw, spek en ik stemmen wel welke door moet gaan
Wie van de users nog door mogen gaan op fok, ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:39 schreef Tain het volgende:
Ben omkoopbaar en ook best bereid om iets aan de uitslag te doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Yup. Ik voorspel Guybrush of Mario vs. Pikachu in de finale.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:27 schreef Ericjuh het volgende:
vandaag over 2 weken hebben we de winnaar
Pikachu schakelde zo beetje de favorietste Final Fantasy figuur uit (die had gewonnen op Gamefaqs) met gemak. Onderschat nooit Fok!users.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:31 schreef mordradead het volgende:
ik verwacht niet dat pikachu zoveel support krijgt, al komt het alleen maar door die tekenfilm
Met 1 stem.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:44 schreef mordradead het volgende:
nee, die heeft gewonnen van cyberdemon....
Mowha. Dat was gewoon te close. Uitslag zou anders zijn als ik een half uur later een nieuwe stemtopic had geopenend.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:46 schreef mordradead het volgende:
kwantiteit he, kwantiteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |