Niet alles wat op IMDb staat is waar, aangezien dat een groot deel van de informatie gewoon door users aangeleverd wordt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:23 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Munich (2005) .... Dutch assassin
wat staat daar dan?

Alsof IMDb een referentie is wat betreft feiten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:23 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
Munich (2005) .... Dutch assassin
wat staat daar dan?

Over het algemeen wel ja, om nu deze fout af te doen dat t allemaal flut is qua feiten.quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Alsof IMDb een referentie is wat betreft feiten.

Ik zeg niet dat het allemaal flut is, alleen dat je bij een discussie niet moet komen aanzetten met IMDb als sluitend bewijs.quote:Op donderdag 2 maart 2006 18:27 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Over het algemeen wel ja, om nu deze fout af te doen dat t allemaal flut is qua feiten.

Dat had / heb ik ook ja...quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:14 schreef Djaser het volgende:
Toch een teleurstelling, de hele film heeft me niet kunnen raken maar waar dat nou precies aan lag vind ik lastig te zeggen.

Nou het was ook de bedoeling dat de atleten vrijgelaten werden maar de Duitse autoriteiten wilde korte metten maken met de terroristen dus besloten het vuur te openen, dit ging fout (door slechte training) en omdat iedereen op het vliegveld ging kijken konden de pantservoertuigen niet op tijd te hulp schieten.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:14 schreef SunChaser het volgende:
Ik zit m nu voor de 2e keer te kijken en heb wat vragen
Heeft de hoofdpersoon echt bestaan?
Hoe weet Spielberg wat de terroristen zeiden? In de bus wekt hij namelijk de suggestie dat de Palesteinen de sporters helemaal niet wilden vermoorden en dat ze weer vrij zouden worden gelaten
Die bommenmaker is degene met een geweten en hij heeft een baard, moet dat stiekum Spielberg zelf voorstellen?

Vind je?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:21 schreef Roi het volgende:
Super film. Spielberg kiest ook niet een kant, alleen de vredes kant!

jij niet dan?quote:

Ik vond die laatste scene, of een van de laatste, waarin ie onder t neuken de slachtpartij herleefde echt overbodig. Alsof ie wilde zeggen± we zijn echt wel zielig.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:47 schreef ImmovableMind het volgende:
Het is voor Spielberg onmogelijk om geen partij te kiezen.

Dan interesseerd het verhaal je dus geen ene moer?quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:33 schreef kriele het volgende:
Het is me niet gelukt om de film af te kijken. Ik vind hem te traag en te langdraderig.

Dat zegt ie niet, de manier waarop t verteld wordt spreekt m niet aan, kan t me wel voorstellen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 00:08 schreef Bio_Bastard het volgende:
[..]
Dan interesseerd het verhaal je dus geen ene moer?![]()
dat kan![]()

Same here. Ik had een aangrijpende film verwacht, beeje a la Schindlers List qua "scenes die me raken". Maar ik vond hem vervelend langdradig. Da's normala niet zo erg, een lange film, maar dan moet ie me wel weten te raken/boeien. Ik vond dit geen emotionele film, meer een actie/spionage-thriller, ware het niet dat het onderwerp wat politiek gevoeliger is.quote:

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |