kijk de film ff af, op het einde wordt t allemaal verteldquote:Op zondag 5 februari 2006 21:29 schreef SHERMAN het volgende:
Hoeveel van die moorden zijn op deze manier gebeurd? De telefoon en bedbom bijvoorbeeld..
Wij weten het ja, want we zijn al zo'n 30 jaar verder. Het gaat mij om het beeld wat hij van die periode zelf schept en dat verwoordt in die ene zin: "you die where our secrets end" vond ik mooi gevonden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:47 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Alsof we dat nog niet wisten. Moet dit dan nog uitgemolken worden door ome steve?
Ik vond het een teleurstellende film. Teveel overdreven sentimenteel gedoe (met als klapper het einde) en het idealistische beeld van Nederland was van dergelijke proportie om te gaan knarsetanden.
Wat houdt dat precies in, dat je meer van documentaires houdt ofzo? Bij films is het gebruikelijk dat er fictie bij te pas komt, dus je had het eigenlijk al kunnen verwachten.quote:Geef mij maar iets dat vanuit een pure betekenis te werk gaat en niet allerlei fanfare erbij haalt. Dan kan ik persoonlijk de beerput wel opentrekken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongelooflijk, wat een achterdocht, wat een paranoia, zo goed geacteerd én in beeld gebracht. Top! Hier kreeg ik kippenvel van, was helemaal stil. Zo hoop ik nooit te worden...brrr.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
Ik heb hem eergister gezien.. en ben het helemaal eens met deze quote.quote:Op maandag 6 februari 2006 19:35 schreef em-tee het volgende:
Heb Munich ook gezien, maar had er meer van verwacht. Op een een of andere manier kon het verhaal me niet heel erg boeien. Flashbacks zijn trouwens wel gaaf
quote:Op vrijdag 10 februari 2006 06:39 schreef Andromache het volgende:
Ik heb hem eergisteren gezien. Pfoe, ging best onder de indruk naar huis, maar ik vind deze film zeker niet beter dan Schindlers List. Best goede film, en ik heb er zeker van genoten, maar er zijn betere.
Afijn, het moment dat ik het meest indrukwekkend vond wasDat vond ik juist de meest voorspelbare scene uit de hele filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongelooflijk, wat een achterdocht, wat een paranoia, zo goed geacteerd én in beeld gebracht. Top! Hier kreeg ik kippenvel van, was helemaal stil. Zo hoop ik nooit te worden...brrr.![]()
![]()
Iemand die verzonnen is door Spielberg.quote:Op maandag 30 januari 2006 21:25 schreef DMaarten het volgende:
Wie was die ene chick btw op die woonboot in "hoorn" ?
Waarom zou 'ie moeten kiezen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 05:25 schreef Matness het volgende:
Net gekeken. Viel tegen, duurde te lang en was te mat en Spielberg kan niet kiezen voor wie hij is.
Nou beticht je hier Spielberg, terwijl in het boek Vengeance: the true story of a Israeli counter-terrorist team (1984) van de Canades journalist George Jonas de Nederlandse huurmoordenares al word genoemd. Ze heeft daar zelfs een naam, 'Jeanette'.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:35 schreef Matness het volgende:
Nou, nee, in dit geval gebruikt Spielberg teveel trucjes. Zo is de Hollandse huurmoordenares verzonnen en in het orgasme aan het eind in een orgy aan Palesteins geweld slaat Spielberg erg de plank mis.
Dat komt m.i. , zoals ik eerder stelde, prachtig tot uiting in dat gesprek met Ali in het trappenhuis. Dáár werd de hele Midden-Oosten problematiek in 2 minuten feilloos neergezet. Dát was dan wel weer prachtig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 11:29 schreef Mike het volgende:
Op het moment dat je niet kiest maar alle kanten van een verhaal laat zien ben je toch juist wel genuanceerd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |