mag je hem van mij komen halen..quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:31 schreef Barbaaf het volgende:
Voor E.125 mag je mij noteren; ik wil over niet al te lange tijd (als ik m'n A heb, volgende maand volgens de planning) een andere 70-er jaren Suzuki kopen (de 750 GT). Jouw motor lijkt me een goede start met het zelf sleutelen eraan, in ieder geval om bekend te raken met de constructietechniek uit die periode.
je mag het met hem gaan uitvechten. die het eerste komt die het eerst maalt.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:51 schreef Brighteyes het volgende:
Eh... mocht het nou om wat voor reden dan ook niet door gaan... Schop hier dan nog even. Ik zoek nog een 'verjaardagskadootje' voor iemand.
En dit is serieus!
Of hooguit de week daarop, als 't niet lukt as. zaterdag een bus te regelen, hoor je morgenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:07 schreef dimage het volgende:
hij is dus verkochtdus bieden heeft geen zin meer. Zie je zaterdag
succes ermeequote:Op dinsdag 26 juli 2005 22:15 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Of hooguit de week daarop, als 't niet lukt as. zaterdag een bus te regelen, hoor je morgen![]()
Edit: ik bel je![]()
De Suzuki gt-750 is een drie cylinder tweetakt motor en daarmee verschilt hij dus compleet qua techniek met de aangeboden Suzuki gs 550 d.Want dat is een viertakt motor.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:31 schreef Barbaaf het volgende:
Voor E.125 mag je mij noteren; ik wil over niet al te lange tijd (als ik m'n A heb, volgende maand volgens de planning) een andere 70-er jaren Suzuki kopen (de 750 GT). Jouw motor lijkt me een goede start met het zelf sleutelen eraan, in ieder geval om bekend te raken met de constructietechniek uit die periode.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |