Heejquote:Op dinsdag 26 juli 2005 04:36 schreef Parvus het volgende:
Nee dit is General en geen SC, serieuze 'waarom ben ik nog wakker' reacties only![]()
Jij dacht natuurlijk 'als ik nou vroeg opsta kan ik nog wat dromen vangen' hhaahahhaa!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:38 schreef Dromenvanger het volgende:
I can't get no sleep. Ik slaap wisselvallig. Het slaapritme is verstoord bij mij.
Ik ben dus niet nóg wakker maar eerder ál wakker
Heb wel geslapen 4 uurtjes. Ik lig vaak op tijd in bed als ik 's morgens om 0400-0500 al aan het rondspoken ben.
Al ruim 2 jaarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:45 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ohja erg snugger van meWoon je daar of?
Dit, en ook het feit dat ik morgen een sollicitatiegesprek heb. Daar zit ik me nu al over op te winden omdat het me een ontzettende teringbaan lijkt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 03:10 schreef Parvus het volgende:
Nacht van 31 juli 2005
Omdat ik deze vakantie een verkeerd ritme heb en dus niet vroeg meer kan slapen
quote:Op maandag 1 augustus 2005 03:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dit, en ook het feit dat ik morgen een sollicitatiegesprek heb. Daar zit ik me nu al over op te winden omdat het me een ontzettende teringbaan lijkt.
Waarom solliciteer je er dan opquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dit, en ook het feit dat ik morgen een sollicitatiegesprek heb. Daar zit ik me nu al over op te winden omdat het me een ontzettende teringbaan lijkt.
Omdat mijn auto niet op slaolie loopt en ik geen droge kranten vreetquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waarom solliciteer je er dan op
Das geen reden om een naar jouw idee een kutbaan aan te nemenquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:16 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Omdat mijn auto niet op slaolie loopt en ik geen droge kranten vreet.
Dus doe je maar solliciteren naar werk wat je niets lijktquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:20 schreef k_i_m het volgende:
Omdat er geen geld aan een boom in mijn achtertuin groeit.
Met die instelling kom je er welquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:22 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet toch geld hebben? Noudan.
Probeer dan eens iets positiever er tegenover te staanquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:22 schreef k_i_m het volgende:
Ik moet toch geld hebben? Noudan.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 03:23 schreef Parvus het volgende:
Hehe potdomme PS, nu naar bed jij!
still waiting..tietenfoto.jpgquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:28 schreef Christine het volgende:
Ik ben nog wakker omdat ik nog niet ben gaan slapen.
Hoe weet jij nou wat voor instelling ik heb als ik daar zit?quote:Op maandag 1 augustus 2005 03:25 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Probeer dan eens iets positiever er tegenover te staan
Met de instelling die je hier laat zien neemt geen bedrijf je aan, vakantiewerk of vast, negatievelingen zitten ze niet op te wachten
[..]![]()
Je bent je roeping van actrice misgelopen dus?quote:Op maandag 1 augustus 2005 03:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat voor instelling ik heb als ik daar zit?.
.
Nou, ontzettend bedankt. Nu kan ik lekker slapen. Wat een opluchtingquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je bent je roeping van actrice misgelopen dus?
Maakt niet uit, ik wens je succes met de kutbaan die in het verschiet ligt
Yepquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:36 schreef DaMook het volgende:
Moet ik hier nou elke nacht gaan zeggen dat ik nog wakker ben omdat ik aan het werk ben of aan het zuipen ben.
Ik zal het proberen te onthoudenquote:
nee waarom?quote:
Laat stichting BREIN het maar niet lezen!quote:Op maandag 1 augustus 2005 03:49 schreef SureZal het volgende:
k moet er morgen (ja, vandaag) om 9 uur uit, het word hoog tijd dat ik ga slapen maar heb gewoon weg geen slaap.
en deze rijd gebruik ik nu om dvd's te branden (opzich best saai, maar indertussen fok!ken is best leuk)
familie fotos natuurlijkquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:50 schreef Parvus het volgende:
[..]
Laat stichting BREIN het maar niet lezen!
quote:Op maandag 1 augustus 2005 03:50 schreef Parvus het volgende:
[..]
Laat stichting BREIN het maar niet lezen!
Alsof het er morgen ineens niet meer staatquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:50 schreef sj44k het volgende:
hebben die nachtdiensten dan?
mogen is dit volgespamdquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:51 schreef Parvus het volgende:
[..]
Alsof het er morgen ineens niet meer staat
Ow wilde net de anonieme tiplijn bellen, maar gelukkig houd je je netjes aan de wetquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:51 schreef SureZal het volgende:
[..]
![]()
bij deze: ik brand de dvd's die ik zelf al bezit. Ik wil hier gewoon weg een kopie van hebben![]()
![]()
ik vermaak me kostelijk hierquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:52 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ow wilde net de anonieme tiplijn bellen, maar gelukkig houd je je netjes aan de wet
LMFAOquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:50 schreef sj44k het volgende:
hebben die nachtdiensten dan?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 05:31 schreef The_Terminator het volgende:
Ben nog wakker omdat me ridme een beeje in de war is enzo...
Maar ga nu wel lekker slapen, laat genoeg nu
Er zijn ook mensen die productief zijnquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:28 schreef PLAE@ het volgende:
Elke avond dit gezeik.
Ik open een waarom slaap jij topic.
Zal wel neit veel respons krijgen![]()
zie het als een postopkriktopicquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:28 schreef PLAE@ het volgende:
Elke avond dit gezeik.
Ik open een waarom slaap jij topic.
Zal wel neit veel respons krijgen![]()
stalkerquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die productief zijn
Die worden graag vermaakt![]()
Het is een gavequote:
De AT lijst is kortquote:
Dan moet je wat voor aantal posts hebben om daar in te staan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:44 schreef Parvus het volgende:
Ik wil mijn naam permanent vestigen in de Dagcijferlijst
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan moet je wat voor aantal posts hebben om daar in te staan?
Minimaal 30...quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dan moet je wat voor aantal posts hebben om daar in te staan?
Heej S1nn3rzquote:
Das een eitjequote:
Bij welk uitbreidingspakket hoort die?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:49 schreef Slarioux het volgende:
Omdat ik stoere features aan het bouwen ben voor het forum
Bij gratisquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:50 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Bij welk uitbreidingspakket hoort die?
Oh god dat is waar ook, ik doelde namelijk op mijn Sims-hersenspoeling, maar je bent dus allemaal geweldige dingen aan het uitvinden die het Fokken nóg plezanter en prikkelendererder zullen maken!quote:
Tsssssssssskquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:55 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Dit vraagt om een uitleg.
Zowel Diva, als het sletje, als ik eisen het!![]()
Dusquote:
Dan fixen we wat opiniërends, of suggererends, delegerends, dees of geen zelfs masturberends, maar hoe dan ook, er wat van makuh ken altijd weet je, Shift-SysRq!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dus
Ik ben toch onschuldig tot het tegendeel bewezen is?
Doordat er iemand heeft ontdekt dat BFII nog veeeeeel leuker is als je alle boxen fijn helemaal voluit zet.quote:
Je zult er weinig van merken tot je gebanned wordt, waarschijnlijkquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh god dat is waar ook, ik doelde namelijk op mijn Sims-hersenspoeling, maar je bent dus allemaal geweldige dingen aan het uitvinden die het Fokken nóg plezanter en prikkelendererder zullen maken!En dat op dít tijdstip!!
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dan fixen we wat opiniërends, of suggererends, delegerends, dees of geen zelfs masturberends, maar hoe dan ook, er wat van makuh ken altijd weet je, Shift-SysRq!
Ow... naja, sinds K... sinds K.... sinds Ka....quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:04 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Je zult er weinig van merken tot je gebanned wordt, waarschijnlijk
werkenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 02:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej S1nn3rz
Ook nog wakker vanwege het posten?
Kom ook hier nog ff zieken zegquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:09 schreef bloodsista het volgende:
joden
The Queen has spoken.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:11 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Kom ook hier nog ff zieken zeg
Ga lekker slapen of rot iig op.
quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:12 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Das minder
Maar wel lekker verdienen
Toch?
Das de helft die eral opzit dusquote:
hallo ben ni antijood jood is gewoon begroeting zo noeme me matties dat ook.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:15 schreef PrintScreen het volgende:
Kom op, hoever kan zo een klojo als die bloodsista gaan?
Ik kan veel begrijpen maar ik heb andere om minder een ban zien krijgen
Zie dit als een banaanvraag, dan heb je gelijk.
Ik een ban daarvoor, ook goed, maar die mongool met zijn antijoden posts moet eens wat leren lijkt me.
En je speelt The Sims!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:17 schreef bloodsista het volgende:
[..]
hallo ben ni antijood jood is gewoon begroeting zo noeme me matties dat ook.
ik drink nie mag nie van koran ik ben bij full positivas
Jongen jij bent zo niet goed bij je hoofd dat ik bijna de trekker zou willen overhalen om je uit je lijden te verlossenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:17 schreef bloodsista het volgende:
[..]
hallo ben ni antijood jood is gewoon begroeting zo noeme me matties dat ook.
ik drink nie mag nie van koran ik ben bij full positivas
nouja je mag nie veda vertelle maar k speel met poppe weetje. beetje me girlish kantquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En je speelt The Sims!
Dat is je gevoelige kant, zeg maar?
babe hoe groet jij je matties dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:18 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Jongen jij bent zo niet goed bij je hoofd dat ik bijna de trekker zou willen overhalen om je uit je lijden te verlossen
Wat ben jij een sukkel. En helemaal als je echt matties zou zeggenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:20 schreef bloodsista het volgende:
hey printscreen waarom ben jij nog wakker?
Ik hou MED in de gatenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:20 schreef bloodsista het volgende:
hey printscreen waarom ben jij nog wakker?
Ga eens snel gewoon werken dan!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:26 schreef rival het volgende:
omdat ik op mijn werk zit!
hey mafkees voel je je wel helemal lekker johquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:21 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Wat ben jij een sukkel. En helemaal als je echt matties zou zeggen![]()
Dus help ik je ff op wegquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:28 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ohja, zoals ik al eens zei, ik ben niet thuis in de afkortingen op Fok!
quote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:29 schreef rival het volgende:
[..]
![]()
ik moet de boel een beetje "beveiligen" momenteel... alle klusjes zijn gedaan.
*kijkt even op schermpjes*
ja nog steeds veilig hier!![]()
Samen is altijd beter, zeker s'nachts, de verveling slaat dan wel erg snel toequote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:31 schreef rival het volgende:
[..]
nu wel zit met collega, gisteren zat ik alleen. dat is niet fijn!![]()
Waar is Slarioux als je hem nodig hebtquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:32 schreef bloodsista het volgende:
iemand nog bommen gemaakt laatste tijd?
GMTAquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:32 schreef Parvus het volgende:
[..]
Waar is Slarioux als je hem nodig hebt![]()
jamaar jullie blijven niet posten tot 8 uur!quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:32 schreef Parvus het volgende:
Ik zou aan een computertje met internet genoeg hebben
Nee dat trekt m'n lichaam niet vrees ikquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:33 schreef rival het volgende:
[..]
jamaar jullie blijven niet posten tot 8 uur!![]()
msn en yvon kunnen misschien opheldering geven?quote:
Ehm, die snap ik even nietquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:36 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
msn en yvon kunnen misschien opheldering geven?
als ik het maar snap nuquote:
die snapte ik ook jaquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:38 schreef Parvus het volgende:
indd=inderdaad of ging het daar niet om?
Uhuh.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:39 schreef Parvus het volgende:
Oh je hebt het over onze topicverpester
Heb je nog steeds die vreemde avatar?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Uhuh.
Linkje kan soms wonderen doen
Ik doe niet andersquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:41 schreef Parvus het volgende:
Hehe goed werk, je verdient een lintje!
-- Dus nu even MED checken?![]()
Yepz, ik bedacht me dat ie echt wel bij mij past en dus voorlopig hou ik dezequote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:42 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Heb je nog steeds die vreemde avatar?![]()
Uh, die WAS modquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:43 schreef Parvus het volgende:
[..]
Waarom moet Havoc afkoelen![]()
Das toch een mod??
In welk oertijdperk ben jij blijven hangen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:43 schreef Parvus het volgende:
[..]
Waarom moet Havoc afkoelen![]()
Das toch een mod??
Hehe ik ben niet echt op de hoogte merk ikquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:45 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
In welk oertijdperk ben jij blijven hangen?
Ik wil je ook nergens toe dwingen, maar... hij zuigt wel ontzettend.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Yepz, ik bedacht me dat ie echt wel bij mij past en dus voorlopig hou ik deze
Nickthedick heeft hier geen stem in
ONZ is momenteel niet bij te houden waar het modjes betreftquote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:46 schreef Parvus het volgende:
[..]
Hehe ik ben niet echt op de hoogte merk ik
Ik volg de Fok! soap niet zo..
Nu ff zonder dollen, welke vond je dan wel bij mij horen?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 03:46 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik wil je ook nergens toe dwingen, maar... hij zuigt wel ontzettend.![]()
Maar het is jouw keus dus ik hou me er verder buiten.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |