Heejquote:Op dinsdag 26 juli 2005 04:36 schreef Parvus het volgende:
Nee dit is General en geen SC, serieuze 'waarom ben ik nog wakker' reacties only![]()
Jij dacht natuurlijk 'als ik nou vroeg opsta kan ik nog wat dromen vangen' hhaahahhaa!!!quote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:38 schreef Dromenvanger het volgende:
I can't get no sleep. Ik slaap wisselvallig. Het slaapritme is verstoord bij mij.
Ik ben dus niet nóg wakker maar eerder ál wakker
Heb wel geslapen 4 uurtjes. Ik lig vaak op tijd in bed als ik 's morgens om 0400-0500 al aan het rondspoken ben.
Al ruim 2 jaarquote:Op vrijdag 29 juli 2005 05:45 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ohja erg snugger van meWoon je daar of?
Dit, en ook het feit dat ik morgen een sollicitatiegesprek heb. Daar zit ik me nu al over op te winden omdat het me een ontzettende teringbaan lijkt.quote:Op maandag 1 augustus 2005 03:10 schreef Parvus het volgende:
Nacht van 31 juli 2005
Omdat ik deze vakantie een verkeerd ritme heb en dus niet vroeg meer kan slapen
quote:Op maandag 1 augustus 2005 03:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dit, en ook het feit dat ik morgen een sollicitatiegesprek heb. Daar zit ik me nu al over op te winden omdat het me een ontzettende teringbaan lijkt.
Waarom solliciteer je er dan opquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:13 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dit, en ook het feit dat ik morgen een sollicitatiegesprek heb. Daar zit ik me nu al over op te winden omdat het me een ontzettende teringbaan lijkt.
Omdat mijn auto niet op slaolie loopt en ik geen droge kranten vreetquote:Op maandag 1 augustus 2005 03:14 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Waarom solliciteer je er dan op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |