en dan? dan moet je mij even vertellen hoe het eigenlijk zit? of wat? dit is mijn mening, als je het er mee eens ben of niet. verder interesseert het me weinig, wat je er verder over zegt (als het niets te maken heeft met wat ik zeg, of als het zeg maar nutteloos is, om het te delen, met mij, in deze discussie)quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:17 schreef Poncho het volgende:
Je begon zelf:
'verder vind ik het toch wel triest, dat je nu in een keer doet alsof je redelijk ben, terwijl je net zonder echte reden(volgens mij dan he) een potje begint te schelden'
toe maar, een echte visie nog wel.quote:Jij noemt het onzin, ik noem het een visie. Helaas begint die visie steeds positiever voor mij uit te pakken met elk woord dat je typt.
het verband dat je probeert te leggen, bestaat niet(echt waar? ja echt waar.).quote:Blijkbaar heb je het dan toch nog niet helemaal door.
ehh...nou, je hebt het in ieder geval voor mekar, dat ik ff niets weet om te zeggenquote:Voorlopig heb ik meer toegevoegd dan jij. Dit is een discussieforum, maar iedereen die tegen je is zou geen discussie aan mogen gaan? Oh the humanity, de arrogantie, verschrikkelijk.
Waar ging het eigenlijk ook alweer over?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 15:03 schreef mv99 het volgende:
[..]
en dan? dan moet je mij even vertellen hoe het eigenlijk zit? of wat? dit is mijn mening, als je het er mee eens ben of niet. verder interesseert het me weinig, wat je er verder over zegt (als het niets te maken heeft met wat ik zeg, of als het zeg maar nutteloos is, om het te delen, met mij, in deze discussie)
Ik geef net als jij mijn mening. Dat mijn mening op de een of andere manier botst met die van jou is niet mijn probleem.
toe maar, een echte visie nog wel.
als ik jou was, zou ik mijn best doen niet al te vaak mijn arrogantie te laten spreken. ik, bijvoorbeeld, vind het zeer matig dat je even de waarde van je eigen bijdrage gaat vaststallen(maarja, dat hoort natuurlijk bnij je arrogantie, zal ik maar denken dan)
Ach, zo houd je een beetje de leven in de brouwerij. Mijn bijdrage heeft blijkbaar geen goeds gedaan aan jouw houding.
. maar zoals ik net zei, ik vind het best. alleen zou ik het waarderen, als je mij er niet mee lastig valt. zou dat lukken, denk je?
Ik dacht dat jij al met jezelf had afgesproken dat je me zou gaan negeren. Blijkbaar is dat ook een moeilijk doel om te bereiken
het verband dat je probeert te leggen, bestaat niet(echt waar? ja echt waar.).
dus dan is je ideetje gelijk ook best waardeloos, zeg maar. geeft niet hoor, trouwens. waardeloze ideetjes hebben ook bestaansrecht.
En waardeloze jongetjes blijkbaar ook
ehh...nou, je hebt het in ieder geval voor mekar, dat ik ff niets weet om te zeggen![]()
ik zie net dat je een meisje benzin om te msnnen ?
![]()
Heb je een beetje een grote piemel?![]()
Ik zie, ik analyseer, ik post.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:56 schreef mv99 het volgende:
[..]
ben je een beetje ziek in je hoofd of zo?(let goed op, dit is een vraag, geen hokje! mwahaha)
het is lomp, om over mensen te oordelen als je ze niet eens kent. daar heb ik het over. het feit, dat ik arrogant zou zijn, heeft verder niks te maken met dit oordelende vermogen, dat sommige mensen denken te bezitten. voor hetzelfde geldt ben ik namelijk niet arrogant, zou kunne dus, want je kent me niet. snap jie het nou, of is het nog steeds te moeilijk voor je?![]()
Prima, niets mis met arrogant zijn mits terecht.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:34 schreef Northside het volgende:
Ik BEN een arrogante lul... en ik zie het als een compliment.
Dat probeer ik ook niet te zeggen, misschien, was ik wel een beetje onduidelijk. toen ik mezelf ff teruglas, dacht ik wel even, wat bedoelde ik nou ook al weer, maar ik weet het weer, hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:29 schreef Poncho het volgende:
Ik geef net als jij mijn mening. Dat mijn mening op de een of andere manier botst met die van jou is niet mijn probleem.
ehmmm....was dat je plan dan, om mijn houding te verbeteren? beter dat je het nog een keer probeert dan, want dit werkt natuurlijk nooit.quote:Ach, zo houd je een beetje de leven in de brouwerij. Mijn bijdrage heeft blijkbaar geen goeds gedaan aan jouw houding.
ik ben af en toe een beetje impulsief, en het is op zich wel waar dat ik me kan inhouden,of gewoon op backspace rammen als ik mezelf niet helemaal duidelijk vind, maar hier moet je het maar mee doen.quote:Ik dacht dat jij al met jezelf had afgesproken dat je me zou gaan negeren. Blijkbaar is dat ook een moeilijk doel om te bereiken
Daar heb je helemaal gelijk in(ik zal verder wel niks over zeggen, goed?quote:En waardeloze jongetjes blijkbaar ook
Heb je een grote mond?quote:Heb je een beetje een grote piemel?
Ik geloof dan we net gineg msnnen of zoquote:Waar ging het eigenlijk ook alweer over?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 02:30 schreef Gixxer_Dude het volgende:
Dan zal je wel een arrogante lul zijn
Ja, terecht. Ik BEN echt beter dan de restquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:35 schreef Poncho het volgende:
[..]
Prima, niets mis met arrogant zijn mits terecht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |