Eagles 90quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:33 schreef peaceman het volgende:
Ik ga niet naar die geldkloppers... met tegenzin zeg ik dit overigens wel..
Maar kijk eens naar het verschil in prijs als je naar de kaartjes voor Eric Clapton kijkt.. Bijna de helft minder.
Verdraai de feiten niet he... duurste kaartjes Eagles 94 euro, Clapton 54 euro. Verschil 40 euro.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:49 schreef Even het volgende:
[..]
Eagles 90
Clapton 60
![]()
Je bent een fan of je bent t niet....![]()
Vreemd, want de duurste kaarten zijn meestal de staanplaatsen en de duurste kaarten voor The Eagles zijn 94 euro exclusief... en de duurste bij Clapton 54 exclusief. Check www.ahoy.nlquote:Op zaterdag 26 november 2005 11:33 schreef Even het volgende:
Clapton staan plaatsen zijn 59 euro (54 + 5 euro admin kosten)
Eagles staan plaasen 89 euro (84 + 5 euro admin kosten)
Geloof me nou maar ik was net zelf op het postkantoor...
Elke artiest komt om zichzelf te verrijken en de fan een poot uit te draaien. Daarnaast zijn The Eagles gewoon legendarisch. Daar moet je dus als echte fan bij zijn, al kost het 200 euro.quote:Op zaterdag 26 november 2005 10:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Verdraai de feiten niet he... duurste kaartjes Eagles 94 euro, Clapton 54 euro. Verschil 40 euro.
Heeft in dit geval niets met fan zijn te maken, want ik heb altijd gezegd dat ik naar The Eagles zou gaan als ze zouden komen. Maar niet voor dit soort prijzen. Als ze puur komen om mensen een poot uit te draaien en zichzelf te verrijken, mogen ze van mij wegblijven. Dat is een principe kwestie.
¤15,00quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Nu kun je ook het kaf van het koren scheiden. Zo veel kansen krijg je niet om naar de Eagles te gaan en het zou zonde zijn als de echte fans niet kunnen gaan omdat alle kaartjes a ¤ 15,00 al zijn verkocht.
Is even een voorbeeld.quote:
Dat elke artiest komt om zijn fans en puur en alleen zichzelf te verrijken is niet waar, maar ja. Ik ga er niet in mee en helaas is het uitverkocht. Jammer. Kunnen ze hun 28ste vakantiehuis van kopen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Elke artiest komt om zichzelf te verrijken en de fan een poot uit te draaien. Daarnaast zijn The Eagles gewoon legendarisch. Daar moet je dus als echte fan bij zijn, al kost het 200 euro.
Onder de echte fans zitten ook mensen die geen 90 euro kunnen betalen. Hoe gaan die dat doen dan? Of zeg je dan simpelweg: pech gehad? Veel bands komen voor de fans en niet ALLEEN voor hun bankrekening. Dit ruikt daar wel naar.quote:Nu kun je ook het kaf van het koren scheiden. Zo veel kansen krijg je niet om naar de Eagles te gaan en het zou zonde zijn als de echte fans niet kunnen gaan omdat alle kaartjes a ¤ 15,00 al zijn verkocht.
Dat valt allemaal wel mee. Over het algemeen zijn voor de meeste concerten de kaartjes redelijk aan de prijs.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat elke artiest komt om zijn fans en puur en alleen zichzelf te verrijken is niet waar, maar ja. Ik ga er niet in mee en helaas is het uitverkocht. Jammer. Kunnen ze hun 28ste vakantiehuis van kopen.
Kijk ik gun iedereen die wel gaat een geweldige avond, begrijp me niet verkeerd, maar de bedragen die betaald moeten worden zijn absurd!
[..]
Onder de echte fans zitten ook mensen die geen 90 euro kunnen betalen. Hoe gaan die dat doen dan? Of zeg je dan simpelweg: pech gehad? Veel bands komen voor de fans en niet ALLEEN voor hun bankrekening. Dit ruikt daar wel naar.
Inderdaad, niet indereen kan 90 euro betalen !quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Onder de echte fans zitten ook mensen die geen 90 euro kunnen betalen. Hoe gaan die dat doen dan? Of zeg je dan simpelweg: pech gehad? Veel bands komen voor de fans en niet ALLEEN voor hun bankrekening. Dit ruikt daar wel naar.
Thnxquote:Op zaterdag 26 november 2005 18:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Inderdaad, niet indereen kan 90 euro betalen !
En dan is dat best veel, vind ik ook...
Maar ik wens de mensen die gaan heel veel plezier![]()
Snap je het niet? Als je niet blind 90 euro neer legt voor een concert dan ben je geen "echte" fan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:17 schreef peaceman het volgende:
Onder de echte fans zitten ook mensen die geen 90 euro kunnen betalen. Hoe gaan die dat doen dan?
Gekregen ?! Waarom mag je dan niet heen als je dan toch gekregen hebtquote:Op zaterdag 26 november 2005 20:49 schreef Even het volgende:
[..]
Maar nu kan ik niet naar Eric Clapton omdat dit zo godvergeten duur isik heb het kaartje dan wel gekregen maar mag nu niet naar Eric Clapton
![]()
Ja we zouden eigelijk 2 jaar terug al naar Eric Clapton en ook nog een keer naar Mark Knopfler dat ging niet door.. Toen zei mn vader volgende concert waar we heen willen krijg je van mij.. Dat was Jack Johnson, maar door marktplaats mongolen ging dat ook niet door..quote:Op zaterdag 26 november 2005 21:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Gekregen ?! Waarom mag je dan niet heen als je dan toch gekregen hebt![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |