menig student werkt dus. Belachelijk uiteraard. De overheid heeft er voor gekozen het geld aan de WAOers te geven die eigelijk de baantjes hadden moeten doen die nu door studenten gedaan worden.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:52 schreef Mirage het volgende:
en hoe wil jij je extra zakcent verdienen als student ?
Door het geld van die wao-ers te vangen natuurlijkquote:Op maandag 25 juli 2005 22:52 schreef Mirage het volgende:
en hoe wil jij je extra zakcent verdienen als student ?
omdat ze hun tijd horen te besteden aan de studiequote:Op maandag 25 juli 2005 22:54 schreef kLowJow het volgende:
Waarom is het raar voor studenten te werken voor hun geld?
Je bedoelt, de kiezers hebben daarvoor gekozen en voor de volksverzekering WAO premie betaalt? Dat klopt ja.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:55 schreef McCarthy het volgende:
menig student werkt dus. Belachelijk uiteraard. De overheid heeft er voor gekozen het geld aan de WAOers te geven die eigelijk de baantjes hadden moeten doen die nu door studenten gedaan worden.
als je je diploma hebt heb je nog een heel leven voor jequote:Op maandag 25 juli 2005 22:56 schreef ondeugend het volgende:
Straks krijgen we nog jattende studenten ook... ze willen immers wel uit en zuipen....
Trouwens van werken is nog nooit iemand slechter geworden.
Maar ja, de werkgever heeft liever een jonge, goedkope, volledig arbeidsgeschikte student dan een duurdere gedeeltelijk arbeidsongeschikte.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:55 schreef McCarthy het volgende:
[..]
menig student werkt dus. Belachelijk uiteraard. De overheid heeft er voor gekozen het geld aan de WAOers te geven die eigelijk de baantjes hadden moeten doen die nu door studenten gedaan worden.
Oftewel je bent een luie uitvreter die misbruikt maakt van de sociale voorzieningen waar je zelf altijd zo op afgeeft in je andere topics (en indirect ook in deze btw). Je hebt mazzel dat je het getroffen hebt met je ouders die zich door je laten uitvreten, maar dit is een kutsmoes om als student lui te zijn en niet te werken.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:51 schreef McCarthy het volgende:
studenten en scholieren horen hun tijd niet te verdoen op de werkvloer maar ze horen hun tijd te besteden aan hun studie. zo doe ik het iig. Werken kan altijd nog.
Ik zou jou graag hetzelfde zeggenquote:Get off your ass and find a job.
Kun jij niet beide tegelijk dan?quote:Op maandag 25 juli 2005 22:55 schreef McCarthy het volgende:
[..]
omdat ze hun tijd horen te besteden aan de studie
ik zelf heb vanwege die reden daarom ook een paar (niet te veel natuurlijk) vakantie en bijbaantjes gehad.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:55 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Door het geld van die wao-ers te vangen natuurlijk
Maareh, hoewel je idee in de basis een verfrissende invalshoek vind hebben zie ik het in de praktijk niet zitten. Al was het alleen al maar omdat studenten die net klaar met hun studie zijn en 0,0 werkervaring hebben knap waardeloos zijn.
quote:En omdat wao natuurlijk niet voor niets wao is.
ik wil ook nog vrije tijd hebben en kunnen sporten en fokkenquote:
En wat doen die moeders met hun kinderen terwijl ze aan het werk zijn?quote:Op maandag 25 juli 2005 22:55 schreef McCarthy het volgende:
en bijstandmoeders gedaan hadden moeten worden
En hoe denk jij dan de feesten, de merkkledingquote:Op maandag 25 juli 2005 22:57 schreef McCarthy het volgende:
[..]
als je je diploma hebt heb je nog een heel leven voor je
In the meanwhile hoor je je te concentreren op je studie
laat het werk maar aan de WAOers en de sjielige mensen over
quote:Op maandag 25 juli 2005 22:57 schreef Dagonet het volgende:
Maar ja, de werkgever heeft liever een jonge, goedkope, volledig arbeidsgeschikte student dan een duurdere gedeeltelijk arbeidsongeschikte.
Kutstudenten, ze stelen gewoon de baantjes van die welwillende WAO'ers.
En dat wil je je medestudenten zomaar afnemen?quote:Op maandag 25 juli 2005 22:58 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik zelf heb vanwege die reden daarom ook een paar (niet te veel natuurlijk) vakantie en bijbaantjes gehad.
Als ik hoor wat er allemaal bij de herkeuringen uitgekieperd wordt lijkt het me mee te vallen en zich op termijn op te lossen: de herkeuringen beginnen bij de jongeren dus voordat de wat ouderen gekeurd worden is een kwestie van tijd.quote:[..]
Mjah, jij bent toch zo'n voorstander van vrije keuzes? Nou, dit zijn nou van die keuzes, eng he?quote:Op maandag 25 juli 2005 22:59 schreef McCarthy het volgende:
ik wil ook nog vrije tijd hebben en kunnen sporten en fokken
bovendien doe ik geen geschiedenis of rechten
Hoeveel tijd heb jij nodig voor je studie? En probeer je nu te zeggen dat geschiedenis- en rechtenstudenten het zoveel zwaarder hebben dan jij?quote:Op maandag 25 juli 2005 22:59 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ik wil ook nog vrije tijd hebben en kunnen sporten en fokken
bovendien doe ik geen geschiedenis of rechten
de kiezers? waarvan een aanzienlijk deel lampzwanzen die te beroerd zijn een baan aan te nemen.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je bedoelt, de kiezers hebben daarvoor gekozen en voor de volksverzekering WAO premie betaalt? Dat klopt ja.
Niets belachelijks aan, het is een verzekering waarop je als werkende recht hebt.
Eh, je hebt het nu toch over fictieve 10dejaars studenten nietwaar? Of zitten die er echt?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:00 schreef Tybris het volgende:
Tja, als je filosofie ofzo studeert maakt het denk ik niet uit of je dat in 4 of 8 jaar doet. Zelf studeer ik Informatica en kan ik gewoon niet werken en langzaam studeren, de 9e-10e jaars hebben nu al vrijwel niets meer aan wat ze in de eerste paar jaren hebben geleerd (niet meer bestaande programmeertalen ed.). Hangt van je studie af lijkt mij.
Ach, ik ken ze ook wel hoor, die studenten die hooguit een uurtje per week aan hun studie besteden en voor de rest in hun nest rotten, aan het feesten zijn en zo een paar jaar lekker luierend doorkomen op kosten van de staat, levend van geld dat beter besteed had kunnen worden aan voorzieningen voor mensen die met (letterlijk) pijn en moeite van bed naar wc kunnen komen en beneden op de bank slapen omdat traplopen er niet inzit.quote:Op maandag 25 juli 2005 23:02 schreef McCarthy het volgende:
[..]
de kiezers? waarvan een aanzienlijk deel lampzwanzen die te beroerd zijn een baan aan te nemen.
Ik ken ze wel hoor, die mensen die de hele dag aan het kanoen zijn of op een terrasje in de stad zitten (terwijl ze bedient worden door s&S). Even laten afkeuren (ik heb hier een raar pijntje) en ze zijn binnen voor de rest v h leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |