abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 juli 2005 @ 22:51:07 #1
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29126355
menig scholier & student heeft een bijbaantje, niet al te ingewikkeld werk. Het is echter wel werk en dat is raar, studenten en scholieren horen hun tijd niet te verdoen op de werkvloer maar ze horen hun tijd te besteden aan hun studie. zo doe ik het iig. Werken kan altijd nog.

Aan de andere kant zit er een grote groep WAOers, werklozen (edit) & sjielige mensen http://www.sp.nl/nieuws/tribune/200412/voedselbank.shtmldag (kortom: het hele leger aan werklozen) dag in dag uit uit hun neus te eten. Die hadden natuurlijk prachtig dat werk kunnen en moeten doen wat nu door de s&S gedaan wordt. Niet moeilijk en geen ingewikkelde scholingseisen zijn daar voor nodig. Het feit dat de s&S het nu doen impliceert wel degelijk dat het werk er is en dus kan het ook door al die WAOers, werklozen & zielige mensen gedaan worden.

Het is een grove schande. Als de Studenten klaar zijn met hun studie kunnen ze dus lekker tax gaan betalen voor de WAOers, werklozen & zielige mensen die eigenlijk de baantjes hadden moeten doen die de nieuwe taxpayers hebben gedaan in hun studie tijd. In dit land van nietsnutten zijn banen zat alleen ze worden door de verkeerd mensen gedaan. Get off your ass and find a job.

edit: Polen vinden hier ook altijd wel werk, daar zitten leerkrachten tussen die dus eigenlijk in Polen les hadden moeten geven. Over kapitaalvernietinging gesproken. De mensen die nu een deel van de baantjes doen zijn niet de mensen die het horen te doen, de mensen die het horen te doen zitten in de WAO of WW te lummelen

edit2: een mooi voorbeeld is de krantenbezorging. Een prima baantje voor de noodruftigen in dit land. Maar wie doen het dagelijks: 1000en scholieren die daardoor niet geconcentreerd in de klas zitten. Een schande

[ Bericht 0% gewijzigd door McCarthy op 26-07-2005 20:01:25 ]
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_29126422
en hoe wil jij je extra zakcent verdienen als student ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29126483
Waarom is het raar voor studenten te werken voor hun geld?
  maandag 25 juli 2005 @ 22:55:05 #4
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29126498
quote:
Op maandag 25 juli 2005 22:52 schreef Mirage het volgende:
menig student werkt dus. Belachelijk uiteraard. De overheid heeft er voor gekozen het geld aan de WAOers te geven die eigelijk de baantjes hadden moeten doen die nu door studenten gedaan worden.

Menig student werkt nu zijn hele leven en menig WAOer zit uit zijn neus te vreten. Over scheve verhoudingen gesproken
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
  maandag 25 juli 2005 @ 22:55:20 #5
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29126507
quote:
Op maandag 25 juli 2005 22:52 schreef Mirage het volgende:
Door het geld van die wao-ers te vangen natuurlijk

Maareh, hoewel je idee in de basis een verfrissende invalshoek vind hebben zie ik het in de praktijk niet zitten. Al was het alleen al maar omdat studenten die net klaar met hun studie zijn en 0,0 werkervaring hebben knap waardeloos zijn.

En omdat wao natuurlijk niet voor niets wao is.
Vampire Romance O+
  maandag 25 juli 2005 @ 22:55:40 #6
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29126526
quote:
Op maandag 25 juli 2005 22:54 schreef kLowJow het volgende:
Waarom is het raar voor studenten te werken voor hun geld?
omdat ze hun tijd horen te besteden aan de studie
niet aan baantjes die eigenlijk door WAOers en bijstandmoeders gedaan hadden moeten worden
  maandag 25 juli 2005 @ 22:56:17 #7
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_29126551
Straks krijgen we nog jattende studenten ook... ze willen immers wel uit en zuipen....

Trouwens van werken is nog nooit iemand slechter geworden.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_29126575
quote:
Op maandag 25 juli 2005 22:55 schreef McCarthy het volgende:

menig student werkt dus. Belachelijk uiteraard. De overheid heeft er voor gekozen het geld aan de WAOers te geven die eigelijk de baantjes hadden moeten doen die nu door studenten gedaan worden.
Je bedoelt, de kiezers hebben daarvoor gekozen en voor de volksverzekering WAO premie betaalt? Dat klopt ja.

Niets belachelijks aan, het is een verzekering waarop je als werkende recht hebt.
  maandag 25 juli 2005 @ 22:57:20 #9
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29126581
quote:
Op maandag 25 juli 2005 22:56 schreef ondeugend het volgende:
Straks krijgen we nog jattende studenten ook... ze willen immers wel uit en zuipen....

Trouwens van werken is nog nooit iemand slechter geworden.
als je je diploma hebt heb je nog een heel leven voor je
In the meanwhile hoor je je te concentreren op je studie
laat het werk maar aan de WAOers en de sjielige mensen over
  maandag 25 juli 2005 @ 22:57:28 #10
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_29126586
quote:

[..]

Maar ja, de werkgever heeft liever een jonge, goedkope, volledig arbeidsgeschikte student dan een duurdere gedeeltelijk arbeidsongeschikte.

Kutstudenten, ze stelen gewoon de baantjes van die welwillende WAO'ers.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_29126598
quote:
Op maandag 25 juli 2005 22:51 schreef McCarthy het volgende:
studenten en scholieren horen hun tijd niet te verdoen op de werkvloer maar ze horen hun tijd te besteden aan hun studie. zo doe ik het iig. Werken kan altijd nog.
Oftewel je bent een luie uitvreter die misbruikt maakt van de sociale voorzieningen waar je zelf altijd zo op afgeeft in je andere topics (en indirect ook in deze btw). Je hebt mazzel dat je het getroffen hebt met je ouders die zich door je laten uitvreten, maar dit is een kutsmoes om als student lui te zijn en niet te werken.
quote:
Get off your ass and find a job.
Ik zou jou graag hetzelfde zeggen
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 25 juli 2005 @ 22:57:42 #12
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29126599
quote:

[..]

omdat ze hun tijd horen te besteden aan de studie
Kun jij niet beide tegelijk dan?
  maandag 25 juli 2005 @ 22:58:20 #13
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29126620
quote:
Op maandag 25 juli 2005 22:55 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Door het geld van die wao-ers te vangen natuurlijk

Maareh, hoewel je idee in de basis een verfrissende invalshoek vind hebben zie ik het in de praktijk niet zitten. Al was het alleen al maar omdat studenten die net klaar met hun studie zijn en 0,0 werkervaring hebben knap waardeloos zijn.
ik zelf heb vanwege die reden daarom ook een paar (niet te veel natuurlijk) vakantie en bijbaantjes gehad.
quote:
En omdat wao natuurlijk niet voor niets wao is.
  maandag 25 juli 2005 @ 22:59:15 #14
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29126664
quote:
Op maandag 25 juli 2005 22:57 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Kun jij niet beide tegelijk dan?
ik wil ook nog vrije tijd hebben en kunnen sporten en fokken
bovendien doe ik geen geschiedenis of rechten
  maandag 25 juli 2005 @ 22:59:24 #15
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_29126674
quote:

en bijstandmoeders gedaan hadden moeten worden
En wat doen die moeders met hun kinderen terwijl ze aan het werk zijn?
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  maandag 25 juli 2005 @ 22:59:25 #16
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_29126675
quote:
Op maandag 25 juli 2005 22:57 schreef McCarthy het volgende:

[..]

als je je diploma hebt heb je nog een heel leven voor je
In the meanwhile hoor je je te concentreren op je studie
laat het werk maar aan de WAOers en de sjielige mensen over
En hoe denk jij dan de feesten, de merkkleding en bier te kunnen financieren ?
Of stel je nog subsidie voor ook
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_29126701
quote:
Op maandag 25 juli 2005 22:57 schreef Dagonet het volgende:

Maar ja, de werkgever heeft liever een jonge, goedkope, volledig arbeidsgeschikte student dan een duurdere gedeeltelijk arbeidsongeschikte.

Kutstudenten, ze stelen gewoon de baantjes van die welwillende WAO'ers.

Een verbod op werkstudenten is hoog nodig, daar moet onmiddelijk een einde aan gemaakt worden.
  maandag 25 juli 2005 @ 23:00:44 #18
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29126728
quote:
Op maandag 25 juli 2005 22:58 schreef McCarthy het volgende:

[..]

ik zelf heb vanwege die reden daarom ook een paar (niet te veel natuurlijk) vakantie en bijbaantjes gehad.
En dat wil je je medestudenten zomaar afnemen?
quote:
[..]
Als ik hoor wat er allemaal bij de herkeuringen uitgekieperd wordt lijkt het me mee te vallen en zich op termijn op te lossen: de herkeuringen beginnen bij de jongeren dus voordat de wat ouderen gekeurd worden is een kwestie van tijd.
Vampire Romance O+
  maandag 25 juli 2005 @ 23:00:50 #19
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_29126731
Een groot deel van die mensen willen helemaal geen vakken vullen, telefoondiensten bemannen of in de horeca werken, dus dan zou je echt niet veel mensen mee aan het werk krijgen
pi_29126738
Tja, als je filosofie ofzo studeert maakt het denk ik niet uit of je dat in 4 of 8 jaar doet. Zelf studeer ik Informatica en kan ik gewoon niet werken en langzaam studeren, de 9e-10e jaars hebben nu al vrijwel niets meer aan wat ze in de eerste paar jaren hebben geleerd (niet meer bestaande programmeertalen ed.). Hangt van je studie af lijkt mij.
Jaja...
pi_29126740
quote:
Op maandag 25 juli 2005 22:59 schreef McCarthy het volgende:

Mjah, jij bent toch zo'n voorstander van vrije keuzes? Nou, dit zijn nou van die keuzes, eng he?
  maandag 25 juli 2005 @ 23:02:16 #22
80268 kLowJow
That's Gay
pi_29126782
quote:
Op maandag 25 juli 2005 22:59 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Hoeveel tijd heb jij nodig voor je studie? En probeer je nu te zeggen dat geschiedenis- en rechtenstudenten het zoveel zwaarder hebben dan jij?
  maandag 25 juli 2005 @ 23:02:22 #23
119078 McCarthy
communistenjager
pi_29126785
quote:
Op maandag 25 juli 2005 22:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je bedoelt, de kiezers hebben daarvoor gekozen en voor de volksverzekering WAO premie betaalt? Dat klopt ja.

Niets belachelijks aan, het is een verzekering waarop je als werkende recht hebt.
de kiezers? waarvan een aanzienlijk deel lampzwanzen die te beroerd zijn een baan aan te nemen.

Ik ken ze wel hoor, die mensen die de hele dag aan het kanoen zijn of op een terrasje in de stad zitten (terwijl ze bedient worden door s&S ). Even laten afkeuren (ik heb hier een raar pijntje) en ze zijn binnen voor de rest v h leven
  maandag 25 juli 2005 @ 23:04:22 #24
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_29126870
quote:
Op maandag 25 juli 2005 23:00 schreef Tybris het volgende:
Tja, als je filosofie ofzo studeert maakt het denk ik niet uit of je dat in 4 of 8 jaar doet. Zelf studeer ik Informatica en kan ik gewoon niet werken en langzaam studeren, de 9e-10e jaars hebben nu al vrijwel niets meer aan wat ze in de eerste paar jaren hebben geleerd (niet meer bestaande programmeertalen ed.). Hangt van je studie af lijkt mij.
Eh, je hebt het nu toch over fictieve 10dejaars studenten nietwaar? Of zitten die er echt?
Vampire Romance O+
  maandag 25 juli 2005 @ 23:05:12 #25
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_29126896
quote:
Op maandag 25 juli 2005 23:02 schreef McCarthy het volgende:

[..]

de kiezers? waarvan een aanzienlijk deel lampzwanzen die te beroerd zijn een baan aan te nemen.

Ik ken ze wel hoor, die mensen die de hele dag aan het kanoen zijn of op een terrasje in de stad zitten (terwijl ze bedient worden door s&S ). Even laten afkeuren (ik heb hier een raar pijntje) en ze zijn binnen voor de rest v h leven
Ach, ik ken ze ook wel hoor, die studenten die hooguit een uurtje per week aan hun studie besteden en voor de rest in hun nest rotten, aan het feesten zijn en zo een paar jaar lekker luierend doorkomen op kosten van de staat, levend van geld dat beter besteed had kunnen worden aan voorzieningen voor mensen die met (letterlijk) pijn en moeite van bed naar wc kunnen komen en beneden op de bank slapen omdat traplopen er niet inzit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')