De grootste kut-newbie van iedereen hierzo.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
De grootste kut-newbie van iedereen hierzo.![]()
Blij dat ik kan helpen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:34 schreef rockstah het volgende:
Nee, ik ben echt de luiste verkoper op aarde. Ik kick m'n topic zo weinig mogelijk zodat ik niet al die mailtjes hoef te versturen, ik denk dat het in 2008 allemaal wel weg is![]()
Mijn broer heeft jaren bij de mcdonalds gewerkt, hij was zelfs manager.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:38 schreef rockstah het volgende:
Ehm ja, ik probeer niet teveel uit te geven. Ik ga wel bij de mcdonalds werken ofzo, dat schiet veel meer op.
Heb er nu toch niks aan zonder consoles.
Ik heb zojuist je leven verpestquote:
quote:
Maar je kunt wel in functie stijgen bij de MAC! van Schoonmaken tot Hamburger bakker!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mijn broer heeft jaren bij de mcdonalds gewerkt, hij was zelfs manager.
Alleen was de mcdonalds waar hij werkte kut en kregen de hamburgerbakkers minimumloon.
Alsof ik nog minder aan school kan doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:43 schreef rockstah het volgende:
[..]
Ik heb zojuist je leven verpest
Morrowind is ontzettend verslavend. Jij gaat blijven zitten volgend jaar
Wat een droombaan. En dan ook nog kassadraaien en vuilnisbakken legen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar je kunt wel in functie stijgen bij de MAC! van Schoonmaken tot Hamburger bakker!
Vind je het gek, dat gaat zo: Je legt hamburgers neer, drukt op een knopje en dan komt er een rosstertje naar beneden en dat was het al zo'n beetje. Is geen werk meer aanquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mijn broer heeft jaren bij de mcdonalds gewerkt, hij was zelfs manager.
Alleen was de mcdonalds waar hij werkte kut en kregen de hamburgerbakkers minimumloon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |