Born to be wild! Yeah!quote:Op maandag 25 juli 2005 22:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waarom het eigenlijk nog Scumm Bar? Kunnen we er niet Duke Nukem's Hooterbar van maken ofzo?
Dat heb ik gedaan, nu heb ik de munchiesquote:Op maandag 25 juli 2005 22:57 schreef peristilius het volgende:
Jullie lullen te veel, rook een paar joints.
En het heet Scumm bar omdat het hier vol zat met monkey island fanboys en jij hun traditie voortzet.
10.18 Bikkelquote:Op dinsdag 26 juli 2005 09:47 schreef mordradead het volgende:
ochtendbikkels!!!
Wat heeft die vakantie met jou gedaan, mr bier?quote:Op maandag 25 juli 2005 23:51 schreef capibar het volgende:
bier.
Dat dacht ik ook alquote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:21 schreef mordradead het volgende:
hij heeft denk ik voor het eerst bier gedronken
De plum bar!!quote:Op maandag 25 juli 2005 22:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
Waarom het eigenlijk nog Scumm Bar? Kunnen we er niet Duke Nukem's Hooterbar van maken ofzo?
En dan gaan we hardstikke dronken worden, net als globox op dat plaatje!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 10:26 schreef mordradead het volgende:
"waar de bessenjenever rijkelijk vloeit"
hoi... ik heb nog een nieuwe avatar nodigquote:Bernie < Zeau ! > zegt:
post is in de slowchat
Zal ik een mooie voor je uitzoeken!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:12 schreef mordradead het volgende:
[..]
hoi... ik heb nog een nieuwe avatar nodig
ben je kleurenblind?quote:
Ja ! Doe mee!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 11:58 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Da's de trend van vandaag. Meelopen!
magentaquote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:32 schreef mordradead het volgende:
dat staat er ook
Maar heb je ook eenquote:
Welke subforum?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:53 schreef mordradead het volgende:
man man man, ben ik een keer in een subforum geband word ik niet in het banmeldtopic opgenomen
Laat me raden, PUB?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 12:53 schreef mordradead het volgende:
man man man, ben ik een keer in een subforum geband word ik niet in het banmeldtopic opgenomen
doe je morgen een ander kleurtje?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:19 schreef mordradead het volgende:
viezerik
Lezen is kutquote:Op dinsdag 26 juli 2005 13:37 schreef capibar het volgende:
[..]
ik ga deze week nog een bibliotheek pas halen![]()
Zoals ik al eeuwen zeg, het is gewoon Gam SC. Scumm bar is van vóór wij het overgenomen hadden.quote:Op maandag 25 juli 2005 22:44 schreef Sharkdoggie het volgende:
waaromquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:10 schreef peristilius het volgende:
Ik ben ook tegen import.
Ik zit hier al vanaf de aller eerste Scumm bar topic.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:16 schreef rockstah het volgende:
[..]
Zoals ik al eeuwen zeg, het is gewoon Gam SC. Scumm bar is van vóór wij het overgenomen hadden.
Ja, maar jij komt in vlagen. Je accepteerd de huidige heerschappij maar.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik zit hier al vanaf de aller eerste Scumm bar topic.![]()
Zei jij dat niet tegen mij?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:22 schreef mordradead het volgende:
ik heb ooit nog eens in een scumm bar topic gepost.... toen zeiden ze: "flikker op kutnewbie"
ik zei dat ik een duits filmpje had van een man die 7 maal in een vrouwen gezicht klaarkwam,quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:22 schreef mordradead het volgende:
ik heb ooit nog eens in een scumm bar topic gepost.... toen zeiden ze: "flikker op kutnewbie"
En toch weer twee posts erbijquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:23 schreef mordradead het volgende:
o, dat was geen vraag maar gebiedende wijs
De grootste kut-newbie van iedereen hierzo.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
De grootste kut-newbie van iedereen hierzo.![]()
Blij dat ik kan helpen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:34 schreef rockstah het volgende:
Nee, ik ben echt de luiste verkoper op aarde. Ik kick m'n topic zo weinig mogelijk zodat ik niet al die mailtjes hoef te versturen, ik denk dat het in 2008 allemaal wel weg is![]()
Mijn broer heeft jaren bij de mcdonalds gewerkt, hij was zelfs manager.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:38 schreef rockstah het volgende:
Ehm ja, ik probeer niet teveel uit te geven. Ik ga wel bij de mcdonalds werken ofzo, dat schiet veel meer op.
Heb er nu toch niks aan zonder consoles.
Ik heb zojuist je leven verpestquote:
quote:
Maar je kunt wel in functie stijgen bij de MAC! van Schoonmaken tot Hamburger bakker!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mijn broer heeft jaren bij de mcdonalds gewerkt, hij was zelfs manager.
Alleen was de mcdonalds waar hij werkte kut en kregen de hamburgerbakkers minimumloon.
Alsof ik nog minder aan school kan doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:43 schreef rockstah het volgende:
[..]
Ik heb zojuist je leven verpest
Morrowind is ontzettend verslavend. Jij gaat blijven zitten volgend jaar
Wat een droombaan. En dan ook nog kassadraaien en vuilnisbakken legen.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar je kunt wel in functie stijgen bij de MAC! van Schoonmaken tot Hamburger bakker!
Vind je het gek, dat gaat zo: Je legt hamburgers neer, drukt op een knopje en dan komt er een rosstertje naar beneden en dat was het al zo'n beetje. Is geen werk meer aanquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:42 schreef peristilius het volgende:
[..]
Mijn broer heeft jaren bij de mcdonalds gewerkt, hij was zelfs manager.
Alleen was de mcdonalds waar hij werkte kut en kregen de hamburgerbakkers minimumloon.
Nee niet echt, de echte schoonmakers worden ingehuurd door schoonmaak bedrijf. Soms moet je wel sjit opruimen enzo, maar dan heb je nog steeds dezelfde functie als hamburgerbakker of kassamens.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar je kunt wel in functie stijgen bij de MAC! van Schoonmaken tot Hamburger bakker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |