Nee niet echt, de echte schoonmakers worden ingehuurd door schoonmaak bedrijf. Soms moet je wel sjit opruimen enzo, maar dan heb je nog steeds dezelfde functie als hamburgerbakker of kassamens.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:44 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar je kunt wel in functie stijgen bij de MAC! van Schoonmaken tot Hamburger bakker!
Bij de mcdonalds werken is toch altijd zwaarder dan vakkenvullen hoor.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:46 schreef rockstah het volgende:
[..]
Vind je het gek, dat gaat zo: Je legt hamburgers neer, drukt op een knopje en dan komt er een rosstertje naar beneden en dat was het al zo'n beetje. Is geen werk meer aan
Vakkenvullen is hardstikke zwaarquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Bij de mcdonalds werken is toch altijd zwaarder dan vakkenvullen hoor.
Je moet weten wat er op de burgers moet en in welke volgorde en dan moet je ze nog heel snel maken.
Al mijn vrienden zijn vakkenvullers, het is niet zwaar, het is focking simpel en je moet wel heel achterlijk zijn om vakkenvullen zwaar te vinden.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:48 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Vakkenvullen is hardstikke zwaar
We moeten ons pad binnen een bepaalde tijd gevult hebben![]()
![]()
Jepquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:49 schreef mordradead het volgende:
en daarna spiegelen he
Het is niet zwaar, maar ik moet me pad in een bepaalde tijd vullen, en dat is nog nooit door iemand geluktquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:51 schreef peristilius het volgende:
[..]
Al mijn vrienden zijn vakkenvullers, het is niet zwaar, het is focking simpel en je moet wel heel achterlijk zijn om vakkenvullen zwaar te vinden.
Dan zou ik ze aanklagen, dat is gewoon onbetaald overwerken.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het is niet zwaar, maar ik moet me pad in een bepaalde tijd vullen, en dat is nog nooit door iemand geluktBijvoorbeeld door iemand die voor mij inviel. Alle tijd die ik over mijn tijd heen ben, krijg ik niet uitbetaald. Soms zit ik er 5 minuten over heen
![]()
JAAAAHHH! O_ O_quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:52 schreef mordradead het volgende:
oerbrooddat brood is echt geniaal, vooral als het net uit de ovven komt en nog een beetje warm is
ik vroeg mij ook al af of dat wel legaal isquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Dan zou ik ze aanklagen, dat is gewoon onbetaald overwerken.
Dat klinkt niet helemaal legaalquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:52 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het is niet zwaar, maar ik moet me pad in een bepaalde tijd vullen, en dat is nog nooit door iemand geluktBijvoorbeeld door iemand die voor mij inviel. Alle tijd die ik over mijn tijd heen ben, krijg ik niet uitbetaald. Soms zit ik er 5 minuten over heen
![]()
Hmm, dat word al een probleem. Moet je ook nog optijd zijn?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:48 schreef peristilius het volgende:
[..]
Bij de mcdonalds werken is toch altijd zwaarder dan vakkenvullen hoor.
Je moet weten wat er op de burgers moet en in welke volgorde en dan moet je ze nog heel snel maken.
Nee dus, of je moet een contract hebben getekend voor een bepaalde prestatie maar ik denk dat je gewoon een 0 uren contract hebt, dus elke minuut extra zou je in principe uit betaald moeten wordenquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ik vroeg mij ook al af of dat wel legaal is![]()
Daarintegen, krijg je wel extra uitbetaald, als je voor die tijd klaar bent, hebt je bijvoorbeeld 20 minuten voor een pad, en je doet er een kwartier over, krijg je 5 minuten extra uit betaald. Maar ik vind het een erg flauwe regelingquote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:57 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat klinkt niet helemaal legaal![]()
Ik heb me, wanhopig op zoek naar (vakantie)werk, aangemeld als postbode
Hmmz ja denk het wel, kut he roosters.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:58 schreef rockstah het volgende:
[..]
Hmm, dat word al een probleem. Moet je ook nog optijd zijn?
quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Daarintegen, krijg je wel extra uitbetaald, als je voor die tijd klaar bent, hebt je bijvoorbeeld 20 minuten voor een pad, en je doet er een kwartier over, krijg je 5 minuten extra uit betaald. Maar ik vind het een erg flauwe regeling
Ja, ik zou een moord doen voor 5 inuuten extra betaling heyquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:00 schreef mordradead het volgende:
dus je moet gewoon ipv 20 minuten er 15 over doen zodat je 5 minuten langer bezig kan
Het enige nadeel is dus dat je tieten nodig hebt om zo'n baan te krijgenquote:
voorbeeld:quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:00 schreef mordradead het volgende:
dus je moet gewoon ipv 20 minuten er 15 over doen zodat je 5 minuten langer bezig kan
En je hebt ze niet aangeklaagd? Dit zou echt een makkelijke zaak zijn volgens mij.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
voorbeeld:
Ik werk van 18.00-21.00=3.00 uur
ik heb mijn pad in 15 minuten af, terwijl ik er 20 minuten over mocht doen.
Dan krijg ik 3.05 uur uitbetaald......
Daar komt ook nog bij, dat er een half jaar een foutje was bij de tijd van mijn pad, het moest constant het dubbele eigenlijk zijn door een fout in het aantal dozen dat ik had (er was iets niet meegerekend, je tijd word bepaald door het aantal dozen dat je moet vullen). In die tijd was ik constant over tijd, meestal wel een half uur tot een uur. Dat is zo dus wel een tijdje doorgegaan, en de tijd die ik er overheen ging kreeg ik dus niet uitbetaaldZo ben ik misschien wel honderden euro's misgelopen
![]()
![]()
Idd, vrouwen mag je niet slaan, ze worden "positief" gediscrimineerd. Tijd voor mannen-emancipatie.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:06 schreef rockstah het volgende:
[..]
Het enige nadeel is dus dat je tieten nodig hebt om zo'n baan te krijgen![]()
En maar klagen over rechten, banen en emancipatie enzo, maar dan toch met zulke banen wegkomen he?
Kutvolk, die vrouwen.
Dat valt nog wel meequote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:07 schreef mordradead het volgende:
nee, duizenden euros
postieve discriminatie is niet voor niks negatieve discriminatie.... daarbij, feministes zijn lelijkquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:10 schreef peristilius het volgende:
[..]
Idd, vrouwen mag je niet slaan, ze worden "positief" gediscrimineerd. Tijd voor mannen-emancipatie.
Rockstah! Je moet een nieuwe avatar nemen, SBS krijgt een nieuw logo:quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:06 schreef rockstah het volgende:
[..]
Het enige nadeel is dus dat je tieten nodig hebt om zo'n baan te krijgen![]()
En maar klagen over rechten, banen en emancipatie enzo, maar dan toch met zulke banen wegkomen he?
Kutvolk, die vrouwen.
quote:
Waren ze op zoek naar logo's met zo min mogelijk inspiratie? Past natuurlijk wel bij het publiek.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Rockstah! Je moet een nieuwe avatar nemen, SBS krijgt een nieuw logo:
[afbeelding]
of ga je toch liever voor die van Net 5![]()
[afbeelding]
Nee die onderste is meer voor modra![]()
quote:
Lelijk heh!quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Waren ze op zoek naar logo's met zo min mogelijk inspiratie? Past natuurlijk wel bij het publiek.
Paint is coolquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:19 schreef peristilius het volgende:
[..]Paint.
* peristilius heeft paint avatar.
Ik weet het ik ben nogal inspiratieloos qua avatars, maak d'r eens een voor mij.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Rockstah! Je moet een nieuwe avatar nemen, SBS krijgt een nieuw logo:
[afbeelding]
of ga je toch liever voor die van Net 5![]()
[afbeelding]
Nee die onderste is meer voor modra![]()
Woei. Leuk dvd'tje?quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:32 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb net 10 euro uitgegeven aan een PU met e3 dvd.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat om kwaliteit, niet kwantiteit.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:35 schreef mordradead het volgende:
we gaan vandaag wel goed zeg, al bijna de helft vol
151quote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:38 schreef mordradead het volgende:
waar is cap, hij kan wel alvast gaan aftellen
Tot zover wel, kijk de rest als m'n shoarma zo klaar isquote:
Euh dat vond Fok blijkbaar nodig, te lang ofzoquote:Op dinsdag 26 juli 2005 17:34 schreef mordradead het volgende:
mmarsu, waarom staan er 2 games in jou game top 3?
Die doet ook niet andersquote:Op dinsdag 26 juli 2005 19:43 schreef mordradead het volgende:
die poes is alweer een vogel aan het opeten
Ik heb al iets.quote:
En je hebt 25 euro.quote:
Goedemiddag.quote:Op woensdag 27 juli 2005 11:09 schreef RaymanNL het volgende:
Goedemorgen op deze mooie woensdag morgen![]()
En nu wil ik een 2048×1024 wallpaperquote:
WTF? Jij weet meer van mijn leven dan ik dachtquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:42 schreef mordradead het volgende:
nee, je vader heeft er een.. leer jij nu maar eens een band plakken
Wie nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:46 schreef mordradead het volgende:
ik lees je weblog
Ikkuh.quote:
WEGWEZEN JIJ!quote:
Aan me weblog te lezen nietquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:52 schreef peristilius het volgende:
Was het dan eerst niet saai?
Ik heb je weblog volgens mij 1 keer gelezen en viel bijna in slaap, het is maar dat je zelf genoegen neemt met je o zo spannende leven.quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Aan me weblog te lezen niet
Oké morgen ga ik weer loggen
Ik heb weer inspiratie![]()
Ik beleef kei veel avonturen!quote:Op woensdag 27 juli 2005 20:56 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb je weblog volgens mij 1 keer gelezen en viel bijna in slaap, het is maar dat je zelf genoegen neemt met je o zo spannende leven.
Ja je raakt je portemonnee kwijt en doet aan familiedagen en gaat morgen weer loggen.quote:
Je moet verder kijken dan je neus lang isquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:58 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja je raakt je portemonnee kwijt en doet aan familiedagen en gaat morgen weer loggen.
Ok;e, ik moest daar net ff om lachenquote:Op woensdag 27 juli 2005 20:59 schreef mordradead het volgende:
"vandaag had ik een lekke band, maar mijn vader heeft hem geplakt"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |